مسیر یادگیری فروش مقدماتی

6 ماژول . 37 ساعت آموزش
قیمت با تخفیف:329000تومان

با دانش و مهارت مناسب به یک ستاره فروش تبدیل شوید.

به نظر شما در حال حاضر چند فروشنده در جهان وجود دارد؟ پاسخ چیزی حدود 8 میلیارد نفر است؛ درست حدس زدید، ما همگی فروشنده هستیم!

فروش روی همهٔ انسان‌های این سیاره تأثیر می‌گذارد. توانایی یا ناتوانی برای فروختن، متقاعد کردن، مذاکره و قبولاندن ایده‌های خود به دیگران، روی همهٔ حوزه‌های زندگی‌تان تأثیر خواهد داشت و تعیین می‌کند چقدر دوام خواهید آورد.

«مسیر یادگیری مبانی فروش» را به‌گونه‌ای طراحی کردیم که در مدت‌زمان کوتاه (حداکثر 3 ماه) در هرجایی که هستید با اصول و مبانی فروش آشنا بشوید و آن‌ها را به کار بگیرید.

اصول پیشرفته فروش برای افزایش کارایی و بازده فروش وجود دارند، ولی قبل از رسیدن به این مراحل، تسلط بر اصول اولیه، شرط لازم برای یادگیری حرفه‌ای فروشندگی است.

«مسیر یادگیری مبانی فروش» شامل 6 ماژول یا 6 گام به شرح زیر است:

مبانی مدیریت فروش:

 در این بخش حقایق فروش فاش می‌شود. خیلی از شغل‌ها و صنایع به خاطر تغییرات به وجود آمده، نابود می‌شوند. سرعت تغییرات به‌قدری زیاد است که اگر استراتژی‌ها و تاکتیک‌های خود را تغییر ندهیم، کسب‌وکارمان را نابود می‌کنیم.

فرایند فروش:

پروسه فروش یعنی قبل، هنگام و بعد هر تماس فروش چه فعالیتی انجام دهیم؟ این بخش از پیدا کردن مشتری تا پیگیری مشتری بعد از خرید را توضیح می‌دهد.

مهارت‌های فروشنده:

لازمه تبدیل‌شدن به ستاره فروش، بررسی علل موفقیت فروشندگان برتر است. با آموزش‌های این بخش با احساسات ترس فروش، هیجان، اضطراب و لذت واقعی موفقیت فروش آشنا می‌شوید.

شناسایی جامعه هدف:

 مهم‌ترین مرحله فروش مشتری یابی است و بیشترین زمان باید به این مرحله اختصاص یابد. اگر قدم اول یعنی مشتری یابی به‌خوبی برداشته شود، مرحله‌های بعدی فروش بهتر پیش می‌روند.

خدمات پس از فروش:

خدمات پس از فروش یا ایجاد ارزش برای مشتری از اهمیت زیادی برخوردار است. اهمیت خدمات مشتری با توجه به محصول یا خدمت، صنعت و مشتری ممکن است متفاوت باشد. میزان موفقیت این‌گونه سازوکارها به «داشتن کارکنانی که می‌توانند خود را با شخصیت مشتری تنظیم کنند» بستگی دارد.

کتاب صوتی:

در این بخش دو کتاب صوتی با عناوین «رسیدن به فروش بیش‌ازحد» از دنیل پریستلی و کتاب صوتی «نفروشی، فروخته می‌شوی» از گرنت کاردون قرار دارد. ایده‌های این دو کتاب به شما کمک می‌کند محصولات خود را بهتر به بازار معرفی کنید. با گوش دادن به این دو کتاب هر آنچه را که دربارهٔ دنیای تجارت و فروشندگی لازم دارید و باید بدانید را خواهید دانست.

مسیر یادگیری فروش مقدماتی به شما کمک می‌کند:

تمام اطلاعات لازم برای رقابت با بهترین فروشندگان را داشته باشید و مشتری‌ها از کار کردن با شما خوشحال شوند.

یاد می‌گیرید ذهنیت درستی داشته باشید. بفهمید که در ذهن مشتریانتان چه می‌گذرد؟ بهترین مشتریان بالقوه چه کسانی هستند؟

 یک پروسه فروش مؤثر و راحت ایجاد کنید، پیشرفتتان را پیگیری کنید و مدام در حال بستن معامله باشید.

فرایند گام‌به‌گام برای ایجاد و مدیریت مؤثر پیش‌بینی‌های فروش را یاد می‌گیرید.

قدرت داستان‌گویی برای فروش محصولات یا خدمات خود را بالا می‌برید. از طریق داستان توجه جلب کنید، اعتمادسازی کنید و فروش خود را نهایی کنید.

از طریق ارائه ارزش برای مشتریان، وفاداری آن‌ها را پایه‌ریزی کنید و در آن موارد پیشرفت کنید.

اگر می‌خواهید یک فروشنده موفق شوید، این مسیر آموزشی برای شما مناسب است.

 از طریق دانش و مهارت‌های مناسب بر هنر فروشندگی مسلط شوید. اصول فروش، نحوه نوشتن یک پیشنهاد فروش مؤثر و بستن معاملات بیشتر را بدانید. این مسیر همچنین به شما کمک می‌کند تا ایرادات رایج فروش را با مثال‌ها و راه‌هایی برای رسیدگی به آن‌ها با استفاده از تکنیک‌های اثبات‌شده پیدا کنید.

فرمول برنده شدن خودتان رو خلق کنید و مشتری بالقوه رو به مشتری دائمی تبدیل کنید و قدم‌به‌قدم جلو برید.

گام 1
مبانی مدیریت فروش
  • 1

    واقعیت های جدید فروش

    استاد : محمد مهدی ربانی

    در این دوره واقعیت های فروش فاش می شود.خیلی از شغل ها و صنایع به خاطر تغییراتی که به وجود آمده نابود می شوند. سرعت تغییرات به قدری زیاد است که اگر ما کسب و کار خود را تغییر ندهیم به زودی دچار نابودی خ ...
  • 2

    مدیریت فرایند فروش موفق

    استاد : جف بلومفیلد

    زمانی که فروشندگان کلمه پروسه یا روند را می‌شنوند ناخودآگاه ذهنشان به سمت متن‌های از پیش تعیین‌شده و گزارش‌هایی می‌رود، که افرادی آن‌ها را تهیه‌کرده‌اند که در ز ...
  • 3

    اصول اساسی فروش

    استاد : جف بلومفیلد

    به نظر شما امروزه چند فروشنده در جهان وجود دارد؟ پاسخ چیزی حدود 8 میلیارد نفر است؛ درست حدس زدید ما همگی فروشنده هستیم! اگر شما صحبت می‌کنید و سعی در تأثیرگذاری دارید، همان کاری را انجام می ...
  • 4

    پیش بینی فروش

    استاد : درو بوید

    پیش ­بینی فروش تقریبا برای هر کسب و کاری ضروری است چرا که بر آماده سازی فروش، برنامه ریزی ­های مالی، بودجه بندی، برنام ­ریزی­ های عملیاتی و برنامه ریزی بازاریابی تاثیر می گذارد. از آنج ...
  • 5

    فروش حرفه ای موفق

    استاد : دین کارل

    فروش حرفه‌ای دایره‌ی شغلی وسیع و متعددی دارد. بعضی از فروشندگان در کار خرده‌فروشی حرفه‌ای هستند، بعضی با صنایع خاص کار می‌کنند و عده‌ای هم مستقیماً به شرکت‌ها می&zwn ...
گام 2
فرایند فروش
  • 1

    مدیریت فرآیند فروش

    استاد : جف بلومفیلد

    مهمترین عامل موفقیت فروشنده, داشتن پروسه فروش است؛ هرچند, این پروسه زمانی بیشتر موثر واقع میشود که به طور مداوم و روزانه دنبال شود. کلید اصلی این است که پروسه فروش رو به یک عادت طبیعی تبدیل کنید. در ...
  • 2

    رازهای فروش برای کسب و کارهای کوچک

    استاد : داو کرنشاو

    در این ویدان بهترین روش ها برای فروش بیشتر در کسب و کارهای کوچک را فرا می گیرید. وقتی حرف از فروش می شود می بینیم که کسب و کارهای کوچک بیشترین مشکل را دارند و بسیاری از صاحبان این کسب و کارها می گویند ...
  • 3

    فروش از طریق داستان

    استاد : پال اسمیث

    داستان ها می فروشند. و افرادی که می توانند یک داستان فروش خوب روایت کنند بیشتر از سایرین می فروشند. دیگر داشتن یک محصول عالی و یک سخنرانی فروش خوب کافی نیست. بلکه به داستان هایی عالی و همسو با آن ها ن ...
گام 3
مهارت‌های فروشنده
  • 1

    ویژگی های یک فروشنده عالی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    هر موفقیتی که کسی کسب کرده است علتی دارد. و هر انسانی با پیگیری علت موفقیت می تواند به آن دست پیدا کند. پس لازمه تبدیل شدن به ستاره فروش، بررسی علل موفقیت فروشندگان برتر است.
  • 2

    آمادگی برای شغل شریف فروشندگی

    استاد : دین کارل

    صدها عنوان کتاب، دوره‌های دانشگاهی، برنامه‌های آموزشی آنلاین و همچنین سمینار با موضوع فروش وجود دارند که به‌سرعت شما را به یک متخصص فروش تبدیل می‌کنند. تجربیات فروش شاید حاصل برخو ...
  • 3

    اصول طلایی متقاعدسازی برای فروش

    استاد : برایان آهرن

    به نظر شما معنی ترغیب چیست؟ بیشتر مردم آن را این گونه تعریف می‌کنند: به عوض کردن ذهنیت مردم ترغیب گفته می‌شود. مثلا وقتی از فرزند خود می‌خواهید اتاقش را تمیز کند، دوست دارید به شما بگ ...
  • 4

    چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟

    استاد : جف بلومفیلد

    بیشتروقت ها تماس های فروش به حالت بازجوئی درمی آیند و مشتری های بالقوه را در مورد جایی که گفت و گو قرار است به آنجا بیانجامد، سر درگم می سازند. در این دوره، جف بلومفیلد، نویسنده و مربی فروش فورچن 500، ...
  • 5

    چگونه یک ارائه عالی برای فروش داشته باشید

    استاد : جف بلومفیلد

    از مجریانی که شب‌ها در تلویزیون تبلیغ می‌کنند تا دلال‌های چرب‌زبان ماشین، برای ما سؤال است که چرا بیشتر مردم از فروشنده‌ها خوششان نمی‌آید؟ تحقیقات ثابت کرده که خریداران، ...
  • 6

    اتصال فروش

    استاد : دارن هاردی

    دارن هاردی مدیر مجله موفقیت امریکا و عامل موفقیت و محبوبیت مجله ی موفقیت می باشد . دارن هاردی با دو دهه سابقه ی عالی در رهبری اقتصادی ،با تجربه ی منحصر به فرد در این زمینه،سابقه ی همکاری و مصاحبه و با ...
  • 7

    اشتباهات مهلک فروشندگان

    استاد : محمد مهدی ربانی

    بسیاری از فروشنده ها اشتباهاتی انجام می دهند که نه تنها زحمات خودشان را بلکه تمام زحمات یک مجموعه را از بین می برد. در این ویدان محمد مهدی ربانی این اشتباهات را برای شما شرح می دهد تا شما با جلوگیری ...
  • 8

    پنجاه و دو مورد از بهترین توصیه های فروش

    استاد : مایلز کرافت

    آیا تا به حال شده آرزو کنید که مجموعه ای از نکات مفید, در زمینه فروش و پیدا کردن مشتری داشته باشید تا بتونید با این مجموعه به فروشنده موفق تری تبدیل بشید؟ در این دوره ، مایلز کرافت ، مربی و مشاور حرف ...
گام 4
شناسایی جامعه هدف
  • 1

    مشتری یابی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    مهمترین مرحله فروش مشتری یابی است و بیشترین زمان باید به این مرحله اختصاص یابد. فروش یک پروسه است و باید یک سری کارها به ترتیب طی شوند تا فروش اتفاق بیفتد. برای موفقیت در فروش باید روی مشتری یابی توج ...
  • 2

    اصول طلایی مشتری یابی برای رسیدن به فروش بالا

    استاد : جف بلومفیلد

    مشتری یابی تا حد بسیار زیادی یک بازی فکری است. می توانید تمام آنچه که مناسب است را به زبان بیاورید اما اگر نگرش­تان با حرف هایتان هماهنگ نبوده یا اگر فرایند مشتری­ یابی­‎‌تان منسج ...
  • 3

    مشتری های خود را از کجا پیدا کنیم؟

    استاد : محمد مهدی ربانی

    کسب و کار یعنی پیدا کردن مشتری. وظیفه اصلی صاحب هر کسب و کار پیدا کردن مشتری و تلاش برای رضایت وی می باشد نه کسب سود و سرمایه اصلی هر فروشنده تعداد مشتریان رضایتمند اوست.
  • 4

    مشتری‌یابی با استفاده از تماس سرد

    استاد : مایلز کرافت

    مطالعات نشان داده است که اولین برداشت ها در عرض هفت ثانیه پس از ملاقات با شخص جدید ایجاد می شود. این به این معنی است که اگر می‌خواهیم یک رابطه قوی و موفق با فرد جدیدی شروع کنیم، باید در این هفت ث ...
  • 5

    چگونه به افراد اجرایی بفروشیم

    استاد : مایک گامسون

    ­ فروش به مدیران اجرایی می تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از نمایندگان فروش سعی می کنند قراردادهایی با این بخش پرقدرت و گاهی ترسناک از مشتریان شان به امضا برسانند. مایک گمسون، ظرف دهه ی گذشته، مد ...
  • 6

    شبکه سازی برای فروشندگان حرفه ای

    استاد : رابی کلمن بکس تر

    بازگشت مشتری و روابط با او مرکز فرایند فروش هستند که می توانند تفاوت بین برنده شدن در قرارداد و از دست دادن آن باشند. به همین دلیل هم هست که توسعه ی شبکه تان به عنوان یک متخصص فروش اینقدر اهمیت دارد. ...
گام 5
خدمات پس از فروش
  • 1

    نحوه برخورد با مشتریان عصبانی

    استاد : دیوید براونلی

    بهترین راه برای برخورد با مشتریانی که وارد محدوده خطر می شوند چیست؟ چه استراتژی هایی به ما کمک میکند یک تعامل بد را بازسازی کنیم یا در صورت لزوم آن را تمام کنیم؟ در این دوره با متخصص خدمات مشتریان، دی ...
  • 2

    خدمات مشتریان: ایجاد ارزش برای مشتری

    استاد : جیل گریفین

    این دوره توسط جیل گریفین آموزش داده می‌شود که به مدت سه دهه توانسته در مورد استراتژی‌های وفاداری مشتری تحقیق کند، بنویسد و صحبت کند. یکی از سؤالاتی که بسیار مهم است این‌ست که چگونه می& ...
  • 3

    مبانی خدمات مشتری

    استاد : جف توستر

    اهمیت خدمات مشتری ممکن است با توجه به محصول یا خدمت، صنعت و مشتری متفاوت باشد. میزان موفقیت این‌گونه سازوکارها به «داشتن کارکنانی که می‌توانند خود را با شخصیت مشتری تنظیم کنند» ب ...
  • 4

    نحوه خدمات‌رسانی به مشتری‌

    استاد : برایان تریسی

    دوره بیست و نهم از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژی‌های افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از  برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاریا ...
  • 5

    خدمات مشتریان: کار کردن در مرکز ارتباط با مشتریان

    استاد : برد کلیولند

    این دوران زمان جالبی برای مراکز ارتباط با مشتریان است. همه روش‌هایی را در نظر بگیرید که وقتی مشتری هستید، می‌توانید با گوشی هوشمند خود ارتباط برقرار کنید. بعد متوجه می‌شوید چرا مراکز ار ...
  • 6

    خدمات مشتریان موفق

    استاد : نوآه فلمینگ

    هر معامله‌ای در دنیای کسب‌وکار، چه کالایی بفروشیم یا خدماتی ارائه بدهیم، یک عنصر مشترک دارد و آن این است که با مردم سروکار دارد. آدم‌ها با آدم‌ها کار می‌کنند و این قلب خدمات م ...
  • 7

    گوش سپاری به مشتریان

    استاد : نوآه فلمینگ

    به آخرین باری که مجبور شدید با بخش خدمات مشتریان سروکله بزنید فکر کنید؛ این کار آدم را خسته می‌کند، این منشی شما را به آن مسئول معرفی می‌کند و از شما می‌خواهند همان مشکلاتی که برای 3 نف ...
گام 6
کتاب صوتی
دریافت مدرک
نسخه وب اپلیکیشن کلیک کنید.