گام 1
بازاریابی دیجیتال
-
1
موفقیت در فروش آنلاین
استاد : جف بلومفیلد
چرا فروش آنلاین حائز اهمیت است؟ چرا بیشتر شرکتها به دنبال فروش آنلاین یا فروش مستقیم به مصرفکنندهها هستند و چرا شما هم باید همین کار را انجام دهید؟ پاسخ بسیار ساده است: چون فضای آنل ... -
2
مدل های کسب و کار دیجیتال
استاد : آندریاس کنستانتینو
مدل های کسب و کار دیجیتال در حال متحول کردن شرکت هایی با 50 سال قدمت در حوزه مخابرات، حمل و نقل، تبلیغات، تجارت الکترونیک، خودرو، بیمه و بسیاری از صنایع دیگر هستند. این دوره به بررسی مدل کسب و کار شرک ... -
3
7 روند عمده بازاریابی دیجیتال
استاد : محمد مهدی ربانی
برای اولین بار در ایران نخستین کنفرانس نوابغ دیجیتال مارکتینگ ایران در تاریخ 19 مهر 1397 برگزار شد. در این کنفرانس همه دیجیتال مارکتر های برتر و همچنین مدیران کسب و کار های اینترنتی حضور داشتند و به س ... -
4
دیجیتال مارکتینگ | اتوماتیک کردن سیستم خرید و فروش
استاد : مت بیلی
اتوماتیک کردن سیستم تبلیغات و خریدوفروش چه فوایدی دارد؟ شما میتوانید از این سیستم برای برندینگ، افزایش بازدید و آگاهی و یا هدفی خاص برای یک کمپین استفاده کنید. میتوانید تبلیغ خود را برای ک ...
گام 2
بازاریابی محتوایی
-
1
آشنایی با بازاریابی محتوا
استاد : کالین جونز
ده ها هزار شغل بازاریابی محتوا در لینکدین وجود دارد. این نقش هرگز تا این حد مورد تقاضا نبوده است. به همین خاطر اگر مهارت بازاریابی محتوا را به مهارت های خود اضافه کنید تصمیم هوشمندانه ای در زندگی حرفه ... -
2
دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی محتوا
استاد : گریگ جاربو
بازاریابی محتوا به بازاریاب ها اجازه می دهد محتوای مرتبط و ارزشمند را برای جذب مشتریان منتشر کنند. این محتوا می تواند به شکل ویدئو، مقاله ، پست وبلاگ ، پادکست و غیره باشد. در این دوره دربا ... -
3
اصول اساسی بازاریابی محتوا
استاد : دینا رثمن
در دنیای تجارت امروز بازاریابی محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد. حرکت در دنیای چند کاناله با دستگاههای مختلفی که امروز در آن زندگی میکنیم کار دشواری است. روزهایی که تماس با مشتری از طریق یک فر ... -
4
چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟
استاد :
به دوره نوشتن متون تبلیغاتی خوشآمدید. شاید باور کردنش سخت باشد ولی قبل از اینترنت هم بازاریابی وجود داشت. ایان لوری موسس و مدیرعامل Portent، یک آژانس بازاریابی دیجیتال است. او به مد ... -
5
هنر داستان سرایی برای کمپین های تبلیغاتی
استاد : استیفن موماو
«داستان سرایی» به یک واژه محبوب سازمانی تبدیل شده است. از کارگردانان خلّاق گرفته تا تبلیغ نویس ها، به نظر میرسد این روزها همه داستان سرا باشند و حقیقت این است که ح ... -
6
بازاریابی محتوا به کمک ویدئو
استاد : لوئان وایز
لوئان وایز یک متخصص باتجربه درزمینهٔ ی بازاریابی است و کار او تدوین یک برنامهی بازاریابی برای شرکتهای تجاری است و همچنین نویسندهی کتاب ریلکس میباشد که یک راهنمای ساده مخصوص شما ...
گام 3
شبکههای اجتماعی
-
1
مبانی بازاریابی با موبایل
استاد : جان جانسچ
بازاریابی موبایلی (Mobile Marketing) استراتژی بازاریابی دیجیتالی چندکانالهای است که هدف آن دستیابی به مخاطبان هدف در تلفنهای هوشمند، تبلتها و سایر دستگاههای همراه آنها از ... -
2
بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای کسب ثروت
استاد : مارتین وکسمن
شما بهعنوان یک کارآفرین یا صاحب کسبوکار مشغلهی زیادی دارید؛ مسئولیت استخدام و کمک به مشتری با شماست و این شما هستید که همهی کارهای لازم برای مدیریت شرکت را انجام میدهید. ... -
3
دیجیتال مارکتینگ | مبانی شبکه های اجتماعی
استاد : پاول لوییس
شبکه های اجتماعی، افراد را با هدف اشتراک گذاری محتوا و ایده ها مستقل از فاصله جغرافیایی به هم متصل می کنند. این یک فرصت بزرگ برای تمام برندهاست تا با افراد مختلف تعامل داشته و برای خود ترافیک جذب کنند ... -
4
اصول بازاریابی | شبکه های اجتماعی
استاد : برایان هانیگمن
در این دوره، یاد می گیرید چگونه از رسانه های اجتماعی به عنوان اهرمی در راهبرد کلی بازاریابی تان استفاده کنید؛ همچنین بهترین شیوه های هدایت کمپین های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی که به شما کمک می کند تا ... -
5
استراتژی های شبکههای اجتماعی
استاد : محمد مهدی ربانی
در این دوره شما درباره ی راهبردهای شبکه های اجتماعی خواهید آموخت. اولین قدم در این دوره مدل های ذهنی شما تصحیح می شود. تنها چیزی که باعث می شود ما به صورت صحیح کارها را پیش نبریم و به اهدافمان نرسیم، ... -
6
اینستاگرام برای کسب و کار
استاد : آنسون الکساندر
آیا به دنبال بازاریابی کمهزینه و اثرگذار برای کسبوکار خود هستید؟ این فرصت در اینستاگرام برای شما مهیا شده است! اینستاگرام یکی از بهترین راهها برای رسیدن به مخاطب مدنظرتان، آگاهی در ... -
7
دیجیتال مارکتینگ | توئیتر
استاد : Simplilearn
توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان میدهد پستهایی متن محور تا 140 کاراکتر را، معروف به "توییت"، بفرستند و بخوانند. شاید برایتان جالب باشد که بدانی ... -
8
کسب درآمد از توییتر
استاد : مگان آدامز
مگان آدامز متخصص شبکه های اجتماعی است. در این ویدان او به شما آموزش می دهد که چگونه از توییتر برای رشد کسب و کارتان استفاده کنید. ایجاد پروفایل تجاری، ساخت توییت های مخصوص عرضه ی محصولات و تکنیک های ... -
9
بازاریابی از طریق لینکدین
استاد : داراگ والش
لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه ای است که اساسا برای بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن دیگران با آن ها طراحی شده است. با این حال، استفاده از لینکدین تنها به این موضوع محدود نمی شود و کاربران این ... -
10
صفر تا 100 آموزش یوتیوب
استاد : ریچ هرینگتون
یوتیوب مکانی است برای درخشش ویدئوها و سازندگان ویدئوها. با ساخت یک کانال یوتیوب، میتوانید یک برند آنلاین مشهور بسازید و محتوایتان را با دنیا به اشتراک بگذارید. این دوره توضیح می&zwnj ...
گام 4
تبلیغات آنلاین
-
1
دیجیتال مارکتینگ | تبلیغات کلیکی (ppc)
استاد : برد گدز
تبلیغات کلیکی یا PPC که از درسهای دوره دیجیتال مارکتینگ است، از برد گدز، مربی این دوره میآموزید که تبلیغات کلیکی چگونه کار میکند و تواناییهای آن را مشاهده میکنید. در آخر ... -
2
دیجیتال مارکتینگ | آموزش گوگل ادوردز
استاد : برد گدز
گوگل ادوردز چیست؟ وقتی شما چیزی را جستجو میکنید، درواقع یک پرسشنامه جستجو را پر میکنید. این چیزی است که کاربر در کادر جستجو تایپ میکند. کاربر چیزی را مینویسد که میخ ... -
3
آموزش تبلیغ نویسی حرفهای
استاد : ری ادواردز
بیشتر افراد وقتی با فروش کم روبرو میشوند یا فروش ندارند، دنبال یک چیز جذاب میگردند، مثلاً ابزارهای ویدئویی جدید، استراتژیهای تبلیغاتی جدید، محصول جدید، لوگوی جدید، قیمت جدید و غیره، ...
گام 5
بهینهسازی برای موتورهای جستجو(SEO)
-
1
دیجیتال مارکتینگ | سئو
استاد : دنی دُور
مغازهای شیک که بهترین محصولات را با نازلترین قیمت در بیابانی خشکوخالی ارائه میدهد را تصور کنید، آیا این مغازه توسط کسی دیده میشود؟ آیا در طول روزهای سال امکان دارد یک مشت ... -
2
دیجیتال مارکتینگ | بهینه سازی نرخ تبدیل سایت
استاد : لیلاک بالوک
بهینه سازی نرخ تبدیل وبسایت یا Conversion Rate چیست؟ اگه ۵۰۰ نفر از کاربران یک صفحه محصولی رو ببینن و ۱۰ نفر از آنها محصول رو خریداری کنن نرخ تبدیل (Conversion Rate) برای خرید محصول مورد نظر ۲٪ میشه ...
گام 6
ایمیل مارکتینگ
-
1
دیجیتال مارکتینگ | ایمیل مارکتینگ
استاد : مت بیلی
مت بیلی با سابقه کاری 2 دهه در دیجیتال مارکتینگ، دوره ایمیل مارکتینگ را در 8 درس به شما آموزش میدهد. درس اول معرفی ایمیل مارکتینگ است. در این درس یاد میگیرید که ایمیل مارکتینگ چگونه کار می ...
گام 7
مانیتورینگ و تحلیل
-
1
دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی موبایلی
استاد : لورکان کینسلا
با همه گیر شدن دستگاه های موبایل، بازاریاب ها نمی توانند این کانال را نادیده بگیرند. مشتریان به شکل فزاینده ای از موبایل برای تعامل با برندها استفاده می کنند. در این دوره به محصولات و خدمات مختلف موبا ... -
2
دیجیتال مارکتینگ | گوگل آنالیتیکس
استاد : Simplilearn
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) گوگل آنالیتیکس، یک سرویس رایگان تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت است که شرکت گوگل از سال 2005 در اختیار کاربران قرار داده است. امروزه گوگل آنالیتیکس ابزار مهمی برای کشف، ... -
3
دیجیتال مارکتینگ | دیجیتال آنالیتیکس
استاد : استفان هامل
در دنیای آفلاین، شاید متوجه نباشید مشتریان چطور با کسب و کار شما آشنا شده اند، در فروشگاه شما به چه چیزهایی نگاه کرده اند، یا اینکه خرید های قبلی آنها چه تاثیری روی تصمیمات کنونی دارد. داده های جمع آو ...
گام 8
بازاریابی و حفظ مشتری
-
1
دیجیتال مارکتینگ | اتوماسیون بازاریابی
استاد : مت بیلی
اتوماسیون بازاریابی چیست؟ اتوماسیون بازاریابی موارد کوچکی که باید مکرر انجام بدهید و قبلاً انجام دادهاید را باهم هماهنگ میکند. به شما کمک میکند تا مشتریهای جدید را سریعتر ...
گام 9
تکمیلی
دریافت مدرک