مسیر توسعه مدیریت و رهبری (مقدماتی)

12 ماژول . 42 ساعت آموزش
قیمت با تخفیف:590000تومان

در دنیای امروز نیاز به مدیریت و رهبری در تمام زمینه های فعالیت های زندگی انسان محسوس و حیاتی است و حدود یک قرن تفکر و کارورزی آگاهانه در زمینه مدیریت و رهبری سازمان ها، در کشورهای گوناگون، مجموعه بزرگی از دانستنی ها و روش های علمی و سودمند فراهم آورده است که بخشی از آن به عنوان مبانی مدیریت به درجات متفاوتی در همه ی سازمان ها قابل استفاده است. در این مسیر اصول اولیه و مهم مدیریت و رهبری در کسب و کار را فرا میگیرید.

گام 1
مدیریت اثر بخش
  • 1

    اصول و مبانی مدیریت

    استاد : پیتر کاپلی

    افراد، ارزشمندترین دارایی هر کسب و کار و در عین حال غیرقابل پیش بینی ترین بخش آن هستند، و مدیریت آن ها از همه دارایی ها دشوارتر است. اگر چه مدیریت درست افراد در سلامت هر سازمانی نقش حیاتی دارد، بیشتر ...
  • 2

    مبانی جدید مدیریت

    استاد : دکتر تاد دوت

    به تاد دوت، متخصص رهبری و مدیریت، بپیوندید و با توصیه‌های کاربردی او در زمینه ساخت هویت به عنوان یک رهبر، ارتباط با تیم و تبدیل شدن به یک مدیر موفق، همراه شوید. بیاموزید که چگونه از 30 روز اول جا ...
  • 3

    نکات طلایی برای مدیران

    استاد : دکتر تاد دوت

    دکتر تد یکی از معروف ترین سخنران و نویسنده در زمینه رهبری و استراتژی های سازمانی است.ایشان ده سال سابقه تدریس رهبری سازمانی در دانشگاه های مختلف دنیا را داشته اند و کتاب های ایشان به چند زبان مختلف دن ...
  • 4

    هفت کلید اثر بخش برای مدیریت در کسب و کار

    استاد : برایان تریسی

    دوره سی و سوم از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژی‌های افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از  برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاریابی ...
  • 5

    فرهنگ سازمانی

    استاد : سارا کانادی

    شاید تصور کنید، فرهنگ‌سازمانی درنتیجه فعالیت‌های افراد و فرایندهای یک شرکت به وجود می‌آید و عنصری غیرقابل‌کنترل و غیرقابل محاسبه و کمی است. حقیقت این است که فرهنگ چیزی کاملاً قابل& ...
گام 2
تیم سازی
  • 1

    اصول کار تیمی

    استاد : کریس کرافت

    همه‌ی ما عضو تیمی هستیم که روی پروژه‌ها و فرآیندها کار می‌کنیم، فارغ از شغل و جایگاهی که در آن قرارگرفته‌ایم. درنهایت این عملکرد شماست که به توانایی شما در موفقیتِ کار کردن با دیگر ...
  • 2

    اصول رهبری و همکاری در تیم‌ها

    استاد : امی ادمانسون

    فرض کنید قرار است که عمل قلب باز انجام دهید؛ مجموعه‌ای از جراحان، پرستاران و متخصصین در کنار هم جمع می‌شوند و شاید حتی برای اولین بار باشد که همدیگر را می‌بینند. آن‌ها باید یک جراح ...
  • 3

    چگونه تیم سازی کنیم؟

    استاد : ایزی گسل

    فکر کنید به‌عنوان رهبر تیم انتخاب شدید؛ تبریک می‌گوییم! شاید واکنش شما بیشتر این‌گونه باشد: وای خدای من، مرا برای رهبری تیم انتخاب کردند، باید چه‌کار کنم؟ در این ویدان یاد می&zwn ...
  • 4

    ارتباطات موفق در تیم سازی

    استاد : دیزی لاولیس

    در چند سال اخیر همکاری به‌عنوان یکی از 5 مهارت اصلی موردنیاز برای کارفرما ذکرشده است. برای توسعهٔ کار و پیشرفت در هر زمینه‌ای شما باید بتوانید به‌طور گروهی با افراد مختلف کارکنید. از به ...
  • 5

    با ایجاد انگیزه در تیم خود مدیر بهتری باشید

    استاد : Big Think

    اگر چه مدیریت بر اساس اهداف و چشم اندازها جلو میرود، اما مساله اصلی در مدیریت، افراد هستند. مدیران موثر، خود و اعضای تیمشان را درک میکنند. این درک موجب تسهیل ارتباطات، انگیزش و همکاری موفقیت آمیز می ش ...
  • 6

    مبانی کار گروهی

    استاد : کریس کرافت

    مبانی کار تیمیدر هر شغلی، کار تیمی وجود دارد. عملکرد شما به این بستگی دارد که چقدر خوب بتوانید با دیگران کار کنید. در این دوره با کریس کرافت، مربی مدیریت، ویژگی‌های یک تیم مؤثر را یاد بگیرید و بد ...
  • 7

    چگونه یک تیم چابک داشته باشیم؟

    استاد : داگ روز

    تیم های چابک چگونه تیم سازی می کنند؟ در بسیاری از کسب و کارها و بخصوص در دنیای امروز، دیگر تک روی پاسخگو نیست. خیالتان را راحت کنیم اگر می خواهید خودتان باشید و خودتان، هیچ پیشرفت قابل توجهی نخواهد د ...
  • 8

    ایجاد تیم های موفق

    استاد : بریت آندرتا

    امروزه اکثر کارها در سازمان‌های مختلف در جهان، توسط تیم‌ها انجام می‌شود. درواقع تعداد تیم‌های سازمان‌ها نسبت به 5 سال قبل، دو برابر شده است. کارکنان تقریباً تمام‌ وقت خود ...
گام 3
تصمیم گیری
  • 1

    10 سوال حیات بخش از رهبران

    استاد : دارن هاردی

    از زمان شدت گرفتن ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که درنتیجه آن ایجاد شد، بسیاری از کسب‌وکارها در بخش‌های مختلف دچار آسیب شدند، از میزان تولید تا فروش، سودآوری و البته افزایش هزینه‌ها ک ...
  • 2

    تصمیم گیری های پیچیده در مدیریت

    استاد : Big Think

    یکی از مهمترین مسائل پیش روی هر مدیر ساختار تصمیم گیری او است. در مواجهه با مسائل مختلف با سطح پیچیدگی متفاوت اکثر مدیران در تحلیل پیچیدگی مسئله دچار مشکل می شوند نمی توانند از تجارب خود به درستی استف ...
گام 4
ارتباطات سازمانی
  • 1

    راهکارهایی برای برگزاری جلسات کاری موثر

    استاد : کریس کرافت

    آیا همیشه درگیر جلسات متعدد و طولانی هستید؟ آیا جلسات و نشست‌های شما اثربخشی کافی را ندارند؟ آیا معمولاً بدون اینکه موضوع موردبحث را تمام کرده باشید با کمبود زمان مواجه می‌شوید؟ آیا شرکت&zwn ...
  • 2

    مدیریت تغییر برای مدیران

    استاد : دونا برایتون

    شما برای موفقیت تغییر، حیاتی و مهم هستید. پذیرفتن تغییر، راهنمایی شما در طول تغییر و حمایت شما از تیم، روی توانایی آن‌ها برای انجام تغییر تأثیر می‌گذارد. اما شما در موقعیت سختی هستید. تغییر ...
  • 3

    حل مشکلات رایج در جلسات

    استاد : کریس کرافت

    یکی از کارهای روزمره همه مدیران و کارشناسان و کارمندان در نظام اداری دولتی و عمومی و شرکت‌های خصوصی برگزاری جلسات به‌منظور هماهنگی و تصمیم سازی و تصمیم‌گیری است. آن‌قدر برگزاری جلس ...
  • 4

    مدیریت دل‌بستگی کارمندان

    استاد : دان فین

    در این دوره، کارشناس منابع انسانی استراتژیک و نویسنده Don Phin توضیح می دهد که مشارکت کارکنان چیست، کار متعهد و رهبری چگونه به نظر می رسد، و چگونه این ویژگی ها را به سازمان خود بیاورید. دان تکنیک های ...
گام 5
اصول مدیریت زمان
  • 1

    مدیریت زمان ویژه مدیران

    استاد : داو کرنشاو

    شما به‌عنوان یک مدیر موظف هستید، نه‌تنها از برنامه زمانی خودتان بلکه از برنامه زمانی اطرافیانتان هم جلو باشید. مدیریت زمان یک مهارت کلیدی است که می‌تواند باعث موفقیت یا شکست یک مدیر بشو ...
  • 2

    اصول مدیریت زمان

    استاد : داو کرنشاو

    این ویدانِ مبانی مدیریت زمان است که توسط داو کرانشاو به شما آموزش داده می‌شود. داو کرانشاو مدرس و مشاور کسب و کار، در دوره "اصول مدیریت زمان" مبانی نحوه‌ی مدیریت ساده و مؤثر زمان را به شما ...
گام 6
برون سپاری
  • 1

    برون سپاری یا outsourcing

    استاد : باب مک گانن

    اگر می‌خواهید کاری درست انجام شود، خودتان انجامش دهید. ممکن است در بعضی از شرایط این جمله درست باشد، اما همیشه بهترین راه برای ساختن یک بیزینس نیست. شما تجربیات و تخصص خودتان را دارید که می‌ ...
  • 2

    مدیریت تیم های دورکار

    استاد : فیل گلد

    ما در دوران هیجان‌انگیزی زندگی می‌کنیم. محیط کار مدرن، تفاوت زیادی با گذشته دارد. یکی از دلایل آن افزایش توانایی دورکاری افراد است. اما هرچه بیشتر افراد خارج از دفترهای کار معمولی کار می&zwn ...
گام 7
روابط کارکنان
گام 8
هوش تجاری
  • 1

    هوش تجاری

    استاد : جاشوا ریچین

    هوش تجاری، Business Intelligence یا به‌اختصار BI یک فرآیند تکنولوژی محور برای تحلیل داده‌هاست. این فرآیند درنهایت به مدیران، صاحبان کسب‌وکار و تمام تصمیم‌گیرنده‌های اساسی یک ک ...
گام 9
مدیر اجرایی
  • 1

    20 عادت مدیران اجرایی مؤثر

    استاد : آرون مارشال

    هزاران کتاب و کارگاه آموزشی کامل در مورد استراتژی های سطح بالای رهبری اجرایی وجود دارد. اما در مورد جزئیات روزانه رهبری چطور؟ شما به عنوان یک رهبر اجرایی چگونه می توانید تعادل همه چیز را حفظ کنید و هم ...
گام 10
اصول رهبری
  • 1

    رهبری در کسب و کار

    استاد : هاوارد شولتز

    مدیر عامل سابق استارباکس از دوران کودکی در محله ای کم بضاعت به رهبری شرکتی رسید که نوشیدن قهوه در کل دنیا را متحول کرد. او بدون هیچ تحصیلاتی در زمینه کسب و کار، تنها به ارزش های خود تکیه کرد و یک فرو ...
  • 2

    رهبری به سبک جان مکسول

    استاد : جان سی مکسول

    بیایید دقایقی را با جان سی مکسول، کسی که او را خدای رهبری می نامند، سپری کنید. در این ویدئوهای کوتاه جان مکسول پیرامون رهبری و رشد حرفه ای از طریق ویدئوهای یک دقیقه ای با شما صحبت میکند. او در هر ...
  • 3

    رهبری از راه دور

    استاد : کوین آیکنبری

    فناوری باعث شده است که تعداد زیادی از کارمندان بتوانند از خانه یا هرجای دیگری کار کنند. با تغییر چشم انداز شغلی ، تعداد کارمندانی که  از راه دور کار می کنند, همچنان افزایش خواهد یافت.برای مدیران ...
گام 11
مهارت‌های رهبری
گام 12
کتاب صوتی
دریافت مدرک
نسخه وب اپلیکیشن کلیک کنید.