مسیر توسعه مدیریت و رهبری (پیشرفته)

11 ماژول . 76 ساعت آموزش
قیمت اصلی:7740000تومان قیمت با تخفیف:1290000تومان

سازمان ها برای پیشرفت و اثربخشی به یک مدیر و رهبر حرفه ای و کاردان، قوی و مقتدر نیاز دارند. مدیریت و رهبری، همان طور که می دانید دو صفتی است که هم درونی و ذاتی است و هم می شود آن را کسب نمود. مدیریت و رهبری یک کسب و کار، بر پیشرفت و توانایی های اشخاصی که در سازمان ها مرتبط هستند، تأکید میکند. این به معنای پتانسیل وظرفیت افراد در روبرو شدن با شرایط دشوار صنعت است و هنوز هم در آن دوران رشد و توسعه خواهد داشت. این ویژگی را به شکل واضح در اشخاص شناسایی میکند و از آن ها مدیران و رهبران متفاوتی می سازد. این مسیر یادگیری به گونه ای طراحی شده است نکات، مهارت ها و شایستگی های کلیدی را به شما آموزش می دهد.

گام 1
رفتار سازمانی
  • 1

    دوره حرفه ای رفتار سازمانی

    استاد : کلینتون الانگنکر

    رفتار سازمانی چیست؟ انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و رفتارهای انسانی در سازمان‌ها معمولاً از یک سری الگوهای مشخص پیروی می‌کنند. حوزه رفتار سازمانی برای این شکل‌گرفته است که به این ...
گام 2
مهارت‌های مدیریتی
  • 1

    چگونه کارکنان با سنین مختلف را مدیریت کنیم؟

    استاد : رابرتا ماتسون

    تنوع نیروی کار، مخصوصا وقتی بحث سن پیش می ­آید، از هر زمان دیگری بیشتر شده است. همکاری موثر افرادی از چند نسل مختلف، برای موفقیت کسب ­وکار حیاتی است.­ در این دوره، رابرتا ماتسون متخصص رهبر ...
  • 2

    چگونه افراد متخصص را مدیریت کنیم؟

    استاد : سارا کانادی

    برخورداری از استعداد فنی مناسب، کلید مزیت رقابتی است. شرکت­ ها برای تولید محصولات و خدمات، تحلیل اطلاعات و برقراری موثر ارتباط با خریداران و مشتری­ ها به متخصصان فنی مثل متخصصان IT، توسعه دهند ...
  • 3

    چگونه کارکنانی سازگار داشته باشیم؟

    استاد : گری بولز

    تغییر در محیط کار امری همیشگی است. مدیران باید به کارمندانشان کمک کنند تا چگونگی وفق یافتن با شرایط متغیر را بیاموزند تا با موفقیت به اهداف تجاری برسند. در این دوره ی آموزشی، گری بولز- بنیان گذار شرکت ...
  • 4

    چگونه استاد مدیریت تعارضات در تیم شویم؟

    استاد : هانا آینام

    زمانی که افراد در کنار هم جمع می شوند، تعارض در روابط آن ها امری طبیعی است. چگونگی مدیریت این اختلاف نظرهای ناگزیر است که تفاوت یک تیم معیوب و یک تیم موفق را رقم می زند. استراتژی ها و تکنیک های مطرح ش ...
  • 5

    تبدیل شدن به یک مدیر ایده‌آل

    استاد : دکتر اریک زکریسون

    مدیریت صحیح، کلیدی‌ترین نکته برای عملکرد خوب مجموعه است. بر اساس نتایج مطالعه‌ای که در آمریکا انجام‌شده، یک‌سوم افراد حداقل یک‌بار کار خود را به خاطر مدیر بدی که داشتند رها کر ...
گام 3
تفکر استراتژیک
  • 1

    استراتژی‌های تصمیم‌گیری صحیح

    استاد : مایک فیگلیولو

    این دوره با همکاری شرکت سان استار رایگان شده است. مایک فیگلیولو مدرس دوره استراتژی‌های تصمیم‌گیری صحیح در این دوره درباره پروسه تصمیم‌گیری صحبت می‌کند. به شما یاد می‌دهد سرعت ...
  • 2

    مدیریت در زمان های سخت

    استاد : جان رادرفورد

    مدیریت در زمان های سخت چیزی است که تفاوت رهبرها و مدیر ها را مشخص می کند. در این دوره جان به شما آموزش می دهد که چگونه در شرایط سخت به صورت تاثیر گذار مدیریت کنید. همچنین به شما می آموزد که چگونه تغی ...
  • 3

    استراتژی و برنامه‌ریزی اصولی برای موفقیت در رقابت

    استاد : محمد مهدی ربانی

    حتماً اصطلاحات مدیریت استراتژیک، تفکر استراتژیک، مدیریت راهبردی یا برنامه راهبردی به گوشتان خورده است. و شاید به نظرتان رسیده که به درد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نمی‌خورد و مخصوص سازمان‌ ...
گام 4
مربیگری
  • 1

    کوچینگ و مربیگری

    استاد : رم چاران

    کارکنانی با توان بالقوه ی بالا، کلید پیشبرد موفقیت های آتی یک سازمان می باشند، اما این رهبران آینده چه کسانی هستند؟ از کجا آمده اند و چگونه رشد کرده اند؟ در این دوره ی کوتاه، رم چاران یکی از چهره های ...
  • 2

    مهارت‌های کوچینگ برای مدیران و رهبران

    استاد : سارا کانادی

    رهبرانی که مربیگری هدفمند و مستمری برای کارکنانشان دارند قادرند تیم خود را تقویت کرده و برای سازمان خود ارزش افزایی کنند. در این دوره، متخصص رهبری، سارا کانادی تفاوت بین مدیریت، آموزش و مربیگری را توض ...
  • 3

    یک مدیر چگونه میتواند کوچ خوبی باشد؟

    استاد : جما رابرتز

    از زمان شروع یک بیماری جهانی، تغییرات سریع و بی‌نهایت پرشتاب در جریان است. همه تغییرات بیشتر از هر زمانی متوجه رهبران و مدیران است. اگر تیمی را رهبری یا مدیریت می‌کنید در سال‌های اخیر چ ...
گام 5
هوش هیجانی
  • 1

    کارگاه هوش هیجانی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    هوش هیجانی ظرفیت درک و مدیریت احساسات میباشد. درک تفاوتها و احساسات متفاوت در افراد مختلف میتواند مزایای خیلی خوبی برای افراد، در محیط کار به همراه داشته باشد. این موضوع میتواند باعث شود یک همکاری بهت ...
گام 6
مدیریت بین الملل
گام 7
منابع انسانی
  • 1

    مدیریت منابع انسانی

    استاد : جان دبلیو باد

    همه کارکنان به طرق مختلف مدیریت می شوند. اما رویکردها به مدیریت کارکنان از کارمند به کارمند، شغل به شغل، مدیر به مدیر، سازمان به سازمان و کشور به کشور متفاوت است. این دوره، مبانی توسعه رویکرد شما برای ...
  • 2

    منابع انسانی: گزینش، استخدام و پذیرش

    استاد : ایمی سایمون

    تصور کنید یک سازمان در تمام حوزه‌ها مثل مدیریت و امکانات فوق‌العاده، سیستم حقوق و مزایای عالی می‌توانست درست عمل کند اما بدون داشتن کارکنان درست و افراد مناسبی که بتوانند مأموریت استرات ...
  • 3

    تکنیک های مصاحبه

    استاد : باربارا برونو

    استخدام موفقیت آمیز به معنی مصاحبه موفقیت آمیز است. با این حال، خیلی از ما ها به صورت نامرتب و شتاب زده ای سراغ این وظیفه ی خطیر میرویم که شاید نتایج نامطلوبی هم برایمان داشته باشد: استخدام کارمند غلط ...
  • 4

    طریقه استخدام افراد در کسب و کار

    استاد : برایان تریسی

    دوره سی و هشتم از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژی‌های افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از  برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاریاب ...
  • 5

    مدیریت منابع انسانی در بحران

    استاد : کاترین ماتیس

    زمانی که بحران رخ میدهد حیاتی است که کسب و کارها با کارکنان خود ارتباط داشته و یک پیام قوی و وحدت بخش ارسال کنند. منابع انسانی– قبل، در خلال و بعد از بحران – نقشی محوری دارد. در این دوره، ...
گام 8
ارزیابی عملکرد
  • 1

    مدیریت عملکرد کارکنان

    استاد : لری بورجری

    پس از اینکه کارمندان خوبی استخدام کردید، قدم بعدی که هر مدیر منابع انسانی باید انجام دهد این است که از تمام پتانسیل آن کارمند استفاده کند. مدیریت عملکرد فرآیندی است که به مدیران کمک می‌کند تا به ...
گام 9
رهبری پیشرفته
  • 1

    5 سطح رهبری جان سی مکسول

    استاد : جان سی مکسول

    چگونه می‌توانیم به دیگران دستور بدهیم و آن‌ها پیروی کنند؟ آیا فردی هستید که دیگران مجبور به اطاعت از شما هستند ولی شمارا دوست ندارند؟ شنونده و نظارت‌گر خوبی برای کارمندان خود هستید؟ و س ...
  • 2

    مثل یک رهبر فکر کنید

    استاد : برایان تریسی

    ویدان با حمایت پرشیا خودرو تقدیم می کند:در این دوره برایان تریسی به شما آموزش می‌ دهد که چگونه می‌ توانید با تغییر رفتارهای روزانه خود تبدیل به یک رهبر موفق با انگیزه قوی در کسب و کار و زندگ ...
  • 3

    ذهنیت رهبری

    استاد : سسیل پیر

    طرز فکر تأثیر زیادی بر عملکرد دارد٬ اما رهبران به ندرت صبر میکنند تا ببینند چگونه می توانند ذهنیت خود را تغییر دهند تا نتایج بهتری بگیرند. قدرت تغییردهنده‌ای که ذهنیت شما می‌تواند در سبک رهب ...
  • 4

    رهبری جلسات موثر

    استاد : داو کرنشاو

    این ویدانِ اجرای جلسات موفق است که توسط دیو کرنشاو، نویسنده و مربی کسب‌وکار، آموزش داده می‌شود. تا حالا در جلسه‌ای بوده‌اید که احساس کنید از زمان به بهترین نحو استفاده نمی‌شو ...
  • 5

    رهبری در بحران کرونا

    استاد : دارن هاردی

    ویدان با حمایت گروه صنعتی راسان تقدیم میکند. مهم نیست شرکت یا تیم شما کوچک یا بزرگ است. یا کسب‌وکار خانگی دارید. به‌عنوان رهبر خانواده یا رهبر جامعه باشید. شما کسی هستید که کارکنانتان از شم ...
  • 6

    رهبری پروژه

    استاد : سیندی دیونیزیو

      یکی از باارزش ترین مهارت ها در کسب و کارهای امروز مهارت رهبری است. در واقع، رهبری عامل متمایز کننده در پیشرفت شغلی شماست. برای اینکه یک ‌مدیر عالی باشید، نه تنها باید مهارت های فنی ...
گام 10
رهبری انسان محور
گام 11
کتاب صوتی
دریافت مدرک
نسخه وب اپلیکیشن کلیک کنید.