DBA دوره دوم

9 ماژول . 360 ساعت آموزش

DBA مخفف عبارت Doctorate of Business Administration است که به فارسی “دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار” برگردانده شده است. این دوره با هدف استفاده کاربردی از علم روز مدیریت برای ارتقا و توسعه کسب وکار برای مدیران ارشد سازمان ها ارائه می شود و در واقع می توان گفت دوره DBA عالی ترین سطح آموزش مدیریت برای مدیران سازمان ها است. دوره DBA سطحی بالاتر از دوره MBA دارد و بالاترین سطح از آموزش کاربردی مدیریت را به متقاضیان ارائه می دهد.

گام 1
رفتار سازمانی
  • 1

    دوره حرفه ای رفتار سازمانی

    استاد : کلینتون الانگنکر

    رفتار سازمانی چیست؟ انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و رفتارهای انسانی در سازمان‌ها معمولاً از یک سری الگوهای مشخص پیروی می‌کنند. حوزه رفتار سازمانی برای این شکل‌گرفته است که به این ...
گام 2
تامین مالی کسب و کارهای جدید
  • 1

    تسلط بر تامین سرمایه

    استاد : محمد مهدی ربانی

    تأمین منابع مالی را شاید بتوان مهم‌ترین و پر چالش ترین مرحله راه‌اندازی هر کسب‌وکاری دانست. بحث‌های تأمین پول و سرمایه، دغدغه اصلی و اولیه هر کارآفرینی است. فرایند به دست آوردن وجو ...
گام 3
مدل های کسب و کار
  • 1

    مدل های کسب و کار دیجیتال

    استاد : آندریاس کنستانتینو

    مدل های کسب و کار دیجیتال در حال متحول کردن شرکت هایی با 50 سال قدمت در حوزه مخابرات، حمل و نقل، تبلیغات، تجارت الکترونیک، خودرو، بیمه و بسیاری از صنایع دیگر هستند. این دوره به بررسی مدل کسب و کار شرک ...
گام 4
بوم مدل کسب و کار
  • 1

    بوم مدل کسب و کار (Canvas)

    استاد : دن استاتز

    بوم مدل کسب‌وکار (Business Model Canvas)، همان طرحی است، که به‌صورت واضح بیان می‌کند، قرار است یک شرکت یا استارتاپ چطور محصولاتش را تولید کند و به دست مشتری برساند، تا به درآمدزایی برسد ...
گام 5
کارآفرینی پیشرفته
  • 1

    مسیر سریع کارآفرینی

    استاد : دارن هاردی

    شما هم می‌توانید یک کارآفرین بزرگ باشید!  دوره مسیر سریع کارآفرینی برای شما مثل مسیری برای رسیدن سریع به سرزمین کارآفرینی است، که به شما کمک می‌کند هرچه سریعتر از عذاب خلاص ش ...
گام 6
مدیریت منابع انسانی پیشرفته
  • 1

    مدیریت منابع انسانی

    استاد : جان دبلیو باد

    همه کارکنان به طرق مختلف مدیریت می شوند. اما رویکردها به مدیریت کارکنان از کارمند به کارمند، شغل به شغل، مدیر به مدیر، سازمان به سازمان و کشور به کشور متفاوت است. این دوره، مبانی توسعه رویکرد شما برای ...
  • 2

    مدیریت عملکرد کارکنان

    استاد : لری بورجری

    پس از اینکه کارمندان خوبی استخدام کردید، قدم بعدی که هر مدیر منابع انسانی باید انجام دهد این است که از تمام پتانسیل آن کارمند استفاده کند. مدیریت عملکرد فرآیندی است که به مدیران کمک می‌کند تا به ...
گام 7
برند و مدیریت محصول
  • 1

    مدیریت محصول و برند

    استاد : لوییز رودریگز باپتیستا

    هرسال چند محصول خوب عرضه می‌شوند؟ اگر جوابتان 33 هزار محصول بود، درست حدس زده‌اید. هرسال چند محصول خوب شکست می‌خورند؟ فکر می‌کنید چرا محصولات خوب شکست می‌خورند؟ یک دلیل آن نات ...
گام 8
فروش مدرن پیشرفته
  • 1

    فروش به وسیله شبکه‌های اجتماعی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    همان‌طور که از نامش مشخص است فروش از شبکه‌های اجتماعی یا social selling مربوط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای یافتن مشتریان جدید و بالقوه، ایجاد روابط قابل اعتماد و در نهایت رسیدن ب ...
  • 2

    روش‌های جدید مشتری‌یابی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    فروش همیشه در یک چرخه یا سیکل اتفاق می‌افتد. چرخه‌ای که به‌طور مداوم در حال حرکت است و برای ادامه دادن و متوقف نشدن نیاز به سوخت دارد؛ این سوخت مشتری‌یابی است. هر سازمانی به‌ ...
  • 3

    فروش اجتماعی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    درگذشته فروش بر مبنای جذب مشتری و کسب درآمد شکل می‌گرفت، اما اخیراً این روند تغییریافته است. امروزه روش خرید مصرف‌کننده تغییر کرده است، روش‌ها و ابزارفروش تغییر کرده است. بنابراین کسب&z ...
گام 9
بازاریابی در عصر دیجیتال
دریافت مدرک
نسخه وب اپلیکیشن کلیک کنید.