گام 1
رفتار سازمانی
-
1
دوره حرفه ای رفتار سازمانی
استاد : کلینتون الانگنکر
رفتار سازمانی چیست؟ انسانها موجوداتی اجتماعی هستند و رفتارهای انسانی در سازمانها معمولاً از یک سری الگوهای مشخص پیروی میکنند. حوزه رفتار سازمانی برای این شکلگرفته است که به این ...
گام 2
تامین مالی کسب و کارهای جدید
-
1
تسلط بر تامین سرمایه
استاد : محمد مهدی ربانی
تأمین منابع مالی را شاید بتوان مهمترین و پر چالش ترین مرحله راهاندازی هر کسبوکاری دانست. بحثهای تأمین پول و سرمایه، دغدغه اصلی و اولیه هر کارآفرینی است. فرایند به دست آوردن وجو ...
گام 3
مدل های کسب و کار
-
1
مدل های کسب و کار دیجیتال
استاد : آندریاس کنستانتینو
مدل های کسب و کار دیجیتال در حال متحول کردن شرکت هایی با 50 سال قدمت در حوزه مخابرات، حمل و نقل، تبلیغات، تجارت الکترونیک، خودرو، بیمه و بسیاری از صنایع دیگر هستند. این دوره به بررسی مدل کسب و کار شرک ...
گام 4
بوم مدل کسب و کار
-
1
بوم مدل کسب و کار (Canvas)
استاد : دن استاتز
بوم مدل کسبوکار (Business Model Canvas)، همان طرحی است، که بهصورت واضح بیان میکند، قرار است یک شرکت یا استارتاپ چطور محصولاتش را تولید کند و به دست مشتری برساند، تا به درآمدزایی برسد ...
گام 5
کارآفرینی پیشرفته
-
1
مسیر سریع کارآفرینی
استاد : دارن هاردی
شما هم میتوانید یک کارآفرین بزرگ باشید! دوره مسیر سریع کارآفرینی برای شما مثل مسیری برای رسیدن سریع به سرزمین کارآفرینی است، که به شما کمک میکند هرچه سریعتر از عذاب خلاص ش ...
گام 6
مدیریت منابع انسانی پیشرفته
-
1
مدیریت منابع انسانی
استاد : جان دبلیو باد
همه کارکنان به طرق مختلف مدیریت می شوند. اما رویکردها به مدیریت کارکنان از کارمند به کارمند، شغل به شغل، مدیر به مدیر، سازمان به سازمان و کشور به کشور متفاوت است. این دوره، مبانی توسعه رویکرد شما برای ... -
2
مدیریت عملکرد کارکنان
استاد : لری بورجری
پس از اینکه کارمندان خوبی استخدام کردید، قدم بعدی که هر مدیر منابع انسانی باید انجام دهد این است که از تمام پتانسیل آن کارمند استفاده کند. مدیریت عملکرد فرآیندی است که به مدیران کمک میکند تا به ...
گام 7
برند و مدیریت محصول
-
1
مدیریت محصول و برند
استاد : لوییز رودریگز باپتیستا
هرسال چند محصول خوب عرضه میشوند؟ اگر جوابتان 33 هزار محصول بود، درست حدس زدهاید. هرسال چند محصول خوب شکست میخورند؟ فکر میکنید چرا محصولات خوب شکست میخورند؟ یک دلیل آن نات ...
گام 8
فروش مدرن پیشرفته
-
1
فروش به وسیله شبکههای اجتماعی
استاد : محمد مهدی ربانی
همانطور که از نامش مشخص است فروش از شبکههای اجتماعی یا social selling مربوط به استفاده از شبکههای اجتماعی برای یافتن مشتریان جدید و بالقوه، ایجاد روابط قابل اعتماد و در نهایت رسیدن ب ... -
2
روشهای جدید مشترییابی
استاد : محمد مهدی ربانی
فروش همیشه در یک چرخه یا سیکل اتفاق میافتد. چرخهای که بهطور مداوم در حال حرکت است و برای ادامه دادن و متوقف نشدن نیاز به سوخت دارد؛ این سوخت مشترییابی است. هر سازمانی به ... -
3
فروش اجتماعی
استاد : محمد مهدی ربانی
درگذشته فروش بر مبنای جذب مشتری و کسب درآمد شکل میگرفت، اما اخیراً این روند تغییریافته است. امروزه روش خرید مصرفکننده تغییر کرده است، روشها و ابزارفروش تغییر کرده است. بنابراین کسب&z ...
گام 9
بازاریابی در عصر دیجیتال
-
1
دیجیتال مارکتینگ | سئو
استاد : دنی دُور
مغازهای شیک که بهترین محصولات را با نازلترین قیمت در بیابانی خشکوخالی ارائه میدهد را تصور کنید، آیا این مغازه توسط کسی دیده میشود؟ آیا در طول روزهای سال امکان دارد یک مشت ... -
2
دیجیتال مارکتینگ | مبانی شبکه های اجتماعی
استاد : پاول لوییس
شبکه های اجتماعی، افراد را با هدف اشتراک گذاری محتوا و ایده ها مستقل از فاصله جغرافیایی به هم متصل می کنند. این یک فرصت بزرگ برای تمام برندهاست تا با افراد مختلف تعامل داشته و برای خود ترافیک جذب کنند ... -
3
دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی محتوا
استاد : گریگ جاربو
بازاریابی محتوا به بازاریاب ها اجازه می دهد محتوای مرتبط و ارزشمند را برای جذب مشتریان منتشر کنند. این محتوا می تواند به شکل ویدئو، مقاله ، پست وبلاگ ، پادکست و غیره باشد. در این دوره دربا ... -
4
دیجیتال مارکتینگ | بازاریابی موبایلی
استاد : لورکان کینسلا
با همه گیر شدن دستگاه های موبایل، بازاریاب ها نمی توانند این کانال را نادیده بگیرند. مشتریان به شکل فزاینده ای از موبایل برای تعامل با برندها استفاده می کنند. در این دوره به محصولات و خدمات مختلف موبا ... -
5
دیجیتال مارکتینگ | بهینه سازی نرخ تبدیل سایت
استاد : لیلاک بالوک
بهینه سازی نرخ تبدیل وبسایت یا Conversion Rate چیست؟ اگه ۵۰۰ نفر از کاربران یک صفحه محصولی رو ببینن و ۱۰ نفر از آنها محصول رو خریداری کنن نرخ تبدیل (Conversion Rate) برای خرید محصول مورد نظر ۲٪ میشه ... -
6
دیجیتال مارکتینگ | گوگل آنالیتیکس
استاد : Simplilearn
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) گوگل آنالیتیکس، یک سرویس رایگان تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت است که شرکت گوگل از سال 2005 در اختیار کاربران قرار داده است. امروزه گوگل آنالیتیکس ابزار مهمی برای کشف، ... -
7
دیجیتال مارکتینگ | دیجیتال آنالیتیکس
استاد : استفان هامل
در دنیای آفلاین، شاید متوجه نباشید مشتریان چطور با کسب و کار شما آشنا شده اند، در فروشگاه شما به چه چیزهایی نگاه کرده اند، یا اینکه خرید های قبلی آنها چه تاثیری روی تصمیمات کنونی دارد. داده های جمع آو ... -
8
دیجیتال مارکتینگ | تبلیغات کلیکی (ppc)
استاد : برد گدز
تبلیغات کلیکی یا PPC که از درسهای دوره دیجیتال مارکتینگ است، از برد گدز، مربی این دوره میآموزید که تبلیغات کلیکی چگونه کار میکند و تواناییهای آن را مشاهده میکنید. در آخر ... -
9
دیجیتال مارکتینگ | اتوماسیون بازاریابی
استاد : مت بیلی
اتوماسیون بازاریابی چیست؟ اتوماسیون بازاریابی موارد کوچکی که باید مکرر انجام بدهید و قبلاً انجام دادهاید را باهم هماهنگ میکند. به شما کمک میکند تا مشتریهای جدید را سریعتر ... -
10
دیجیتال مارکتینگ | استراتژی بازاریابی دیجیتال
استاد : مت بیلی
شما چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را میسازید؟ برای این کار فقط نمیتوانید سراغ شبکههای اجتماعی بروید و اسمش را استراتژی بگذارید. نمیتوانید چند تا پست بگذارید و چند ... -
11
دیجیتال مارکتینگ | اتوماتیک کردن سیستم خرید و فروش
استاد : مت بیلی
اتوماتیک کردن سیستم تبلیغات و خریدوفروش چه فوایدی دارد؟ شما میتوانید از این سیستم برای برندینگ، افزایش بازدید و آگاهی و یا هدفی خاص برای یک کمپین استفاده کنید. میتوانید تبلیغ خود را برای ک ... -
12
دیجیتال مارکتینگ | ایمیل مارکتینگ
استاد : مت بیلی
مت بیلی با سابقه کاری 2 دهه در دیجیتال مارکتینگ، دوره ایمیل مارکتینگ را در 8 درس به شما آموزش میدهد. درس اول معرفی ایمیل مارکتینگ است. در این درس یاد میگیرید که ایمیل مارکتینگ چگونه کار می ... -
13
دیجیتال مارکتینگ | آموزش گوگل ادوردز
استاد : برد گدز
گوگل ادوردز چیست؟ وقتی شما چیزی را جستجو میکنید، درواقع یک پرسشنامه جستجو را پر میکنید. این چیزی است که کاربر در کادر جستجو تایپ میکند. کاربر چیزی را مینویسد که میخ ...
دریافت مدرک