مسیر یادگیری بازاریابی پیشرفته

5 ماژول . 33 ساعت آموزش
قیمت با تخفیف:990000تومان

مسیر یادگیری بازاریابی پیشرفته
چه مالک یک کسب‌وکار کوچک باشید و یا بخشی از یک تیم بازاریابی، ارائه محصولات و یا خدمات خود در مقابل مشتریان می‌تواند چالشی هیجان‌انگیز باشد. برای اینکه بدانید چگونه می‌توانید برای بازار هدف خود جذابیت داشته باشید، نیاز به طیف گسترده‌ای از مهارت‌ها و دانش بازاریابی دارید. در «مسیر یادگیری بازاریابی پیشرفته» این اصول مهم طراحی شده است.
بازاریابی و مدیریت بازاریابی برای پاسخگویی به رقابت پر رونق و نیاز به استراتژی‌های توسعه‌یافته توزیع برای کاهش هزینه و افزایش سود اهمیت پیدا کرده است.
«مسیر یادگیری بازاریابی پیشرفته» می‌تواند شرکت‌ها و رهبران آن‌ها را با ابزارهایی برای کسب مزیت رقابتی در بازارهای چالش‌برانگیز مجهز کند. این مسیر یادگیری به شما مهارت‌هایی می‌دهد تا با یک برنامه استراتژی بازاریابی، بهتر از رقبا جلوتر بروید، همچنین درک گسترده‌ای از مسائل تئوری و عملی بازاریابی را به ارمغان می‌آورد.
«مسیر یادگیری بازاریابی پیشرفته» شامل 5 ماژول یا 5 گام به شرح زیر است:
استراتژی بازاریابی:
بعضی از دلایل اصلیِ شکست طرح‌های راهبردی و نحوهٔ پرهیز از همان اشتباهات را می‌آموزید. در زمانی که شاهد بیشترین تغییر در بازاریابی هستیم، چگونه یک استراتژی یکپارچه بازاریابی (IMC) برای برندتان داشته باشید. همچنین در این بخش پیرامون ارزش پیشنهادی، جایگاه‌یابی استراتژیک و پرسونای خریدار صحبت می‌شود.
برند سازی:
برند سازی در جهان سبب تمایز تولیدات یک کشور یا سازمان با کالاهای مشابه آن در بازار می‌شود. برندهای قدرتمند و تأثیرگذار به شما برتری رقابتی در بازار کار می‌دهند و در طوفان رقابت و سایر چالش‌ها به شما کمک می‌کند. یاد می‌گیرید چطور با دادن پیشنهاد درست در زمان درست و کشف نقطه تمایز برند خود با بقیه برندها، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشید.
تبلیغات:
در این بخش فرایند اولیه رساندن پیام به بازار اشاره شده، ابزارهایی برای مشخص کردن حوزه فعالیت شما در بازار، تعریف پروفایل مشتریان، و پی‌ریزی یک استراتژی کلی رسانه‌ای نیز معرفی شده است. در این با رایج‌ترین فرآیندهایی که ناشران و تبلیغ‌کنندگان استفاده می‌کنند آشنا می‌شوید.
بازاریابی B2B:
در این بخش بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) توضیح داده می‌شود و اطلاعاتی که برای ایجاد بازاریابی مرتبط و تأثیرگذار برندهای B2B لازم است را در اختیارتان می‌گذارد. چگونگی جست‌وجو و رسیدن به درک بهتری از بازار و رقبا و توسعهٔ راهبرد برتر بازاریابی با شما در میان گذاشته می‌شود و شگردهای خاصی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید بی‌درنگ اجرایشان کنید.
بازاریابی صادرات:
یکی از راه‌های نجات کسب‌وکار و جلوگیری از ورشکستگی، داشتن درآمد ارزی است. چگونه می‌توانید کسب‌وکارتان را بین‌المللی کنید؟ در این بخش پاسخ این سؤال مهم را دریافت می‌کنید.
مسیر یادگیری بازاریابی پیشرفته طراحی شده برای:
آشنایی با اصول بازاریابی
درک پارادایم‌های رفتار خرید و تصمیم‌گیری
درک اینکه چگونه فروش و توزیع، هسته اصلی استراتژی بازاریابی را تشکیل می‌دهد
درک ادغام استراتژی‌های بازاریابی معاصر و دیجیتال
درک اینکه چگونه می‌توان با استراتژی نوین بازاریابی برای دستیابی به برندسازی استراتژیک استفاده کرد.
بهترین بازاریابی شبیه بازاریابی نیست!
بازاریابی ستون فقرات هر کسب‌وکاری است. در طی یک دوره زمانی، ماهیت بازاریابی در درجه اول به دلیل ارتباط بسیار زیاد جهان (اینترنت)، دیجیتالی شدن (به دلیل دستگاه‌های هوشمند) و تغییر آرزوهای مردم (جمعیت‌شناسی) تغییر کرده است.
امروزه شخص یا سازمان مجبور است تقریباً به‌صورت روزانه یا ساعتی به نیازهای بازار پاسخ دهد و ازاین‌رو به سطح آمادگی متفاوتی از عملکردهای بازاریابی نیاز است. عملکرد بازاریابی سنتی باید تقویت شود تا به ایجاد یک عملکرد بازاریابی کامل و آماده برای مقابله با هر چالش تجاری کمک کند.
 

گام 1
استراتژی بازاریابی
  • 1

    استراتژی‌های کسب و کار از گری واینرچاک

    استاد : گری وینرچاک

    95 درصد مردم در مورد موفقیت و خوشحالی سردرگم هستندگری واینرچاک - سخنرانی 2019 جاکارتامن صحبتهای زیادی درباره بزرگترین ضعف بشر و سردرگمی افراد درباره موفقیت و خوشحالی داشتم. ما در جلوگیری از تاثیر منفی ...
  • 2

    ارزیابی و بهبود برنامه های استراتژیک

    استاد : مایک فیگلیولو

    چگونگی تسلط کامل بر راهبردتان برای اطمینان از موفقیت آن را بیاموزید. در این دوره ی آموزشی به مایک فیگیلیو بپیوندید که بعضی از دلایل اصلیِ شکست طرح های راهبردی و نحوه ی پرهیز از همان اشتباهات را با شما ...
  • 3

    راهکارهای برون رفت از شرایط بحرانی

    استاد : احمد روستا

    شیوع گسترده ویروس کرونا و مختل شدن اقتصاد جهان، سبب گردیده است که بسیاری از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا دست به تعدیل نیرو و بعضاً، تعطیلی کسب‌وکار خود بزنند. اما در این میان نیز، است ...
  • 4

    بازاریابی معکوس

    استاد : احمد روستا

    از آن‌جایی که بازاریابی تأثیر بسیار زیادی بر کسب و کارها دارد، متخصصین و افراد کارکشته کسب و کارها از روش‌های مختلف بازاریابی استفاده می‌کنند تا هر چه سریع‌تر به مخاطب دسترسی پیدا کنند. بازاریابی ...
  • 5

    اصول هک رشد

    استاد : برد بیتسول

    هک رشد یک تکنیک نوظهور است که به بازاریابان کمک می کند تا ایده های جدید تولید کنند و فروش و جذب مشتری را تسریع کنند. هک رشد نیاز به کار دارد. شرکت‌ها باید در تیم‌ها، کسب‌وکار و مشتریان ...
  • 6

    اصول بازاریابی | استراتژی های بازاریابی یکپارچه

    استاد : مارک بورگس

    در این ویدان مارک بورگس به شما یاد می دهد که در زمانی که شاهد بیشترین تغییر در بازاریابی هستیم چگونه یک استراتژی یکپارچه بازریابی (IMC) برای برندتون داشته باشید همچنین پیرامون ارزش پیشنهادی، جایگاه یا ...
  • 7

    افزایش درآمد با تکنیک‌های بازاریابی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    در هر کسب و کاری که باشید، در حقیقت در «کسب و کار بازاریابی» هستید. در این دوره کاربردی قصد داریم به نکته‌های اصلی و کلیدی بپردازیم که می‌توانید برای بهبود نتایج بازاریابی خود آ ...
  • 8

    مسری، نکات طلایی بازاریابی ویروسی

    استاد : جونا برگر

    همه‌ی ما روی ایده‌هایی کار می‌کنیم که امیدواریم محبوب‌تر بشوند. ممکن است روی یک محصول کارکنید، یک‌چیز جدید؛ یا امیدوار باشید فروش یک محصول قدیمی را افزایش بدهید. ممکن است امید ...
  • 9

    نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی

    استاد : تامس زوگا

    ما مصرف کنندگان چگونه تصمیم به خرید می‌گیریم؟ به چه چیزهایی توجه می‌کنیم و واکنش‌های اولیه ما، چطور تصمیم نهایی ما را تعیین می‌کنند؟ این فرایندها تا چه میزان ناخودآگاه هستند و نمی& ...
  • 10

    مبانی افیلیت مارکتینگ

    استاد : سم دی

    افیلیت مارکتینگ که با نام هایی چون همکاری درفروش و بازاریابی پورسانتی نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع بازاریابی است و به فردی اشاره می‌کند که محصول و خدمات فرد دیگر را معرفی و در ازای این مع ...
  • 11

    اصول بازاریابی در چرخه عمر

    استاد : جان جانسچ

    بازاریاب­ های امروزی با خریدارانی طرف هستند که در تمام مواقع اطلاعات و گزینه ­های بسیار زیادی در اختیار دارند. بازاریابی چرخه ­ی عمر که وادارتان می سازد تا هر مرحله از سفر مشتری را به دقت ...
گام 2
برند سازی
  • 1

    مبانی برندسازی

    استاد : درو بوید

    ساختن و مدیریت برندها یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین فعالیت‌ها در سرتاسر بازاریابی است. کارکنان، مدیران، شرکا و حتی مشتریان در برخورد با یکدیگر به‌مرور طرز فکر و دیدگاهی در مور ...
  • 2

    استراتژی خلق برند

    استاد : لیندسی پدرسن

    مالکوم گلدول زمانی گفته بود که واژه‌ی برند مثل واژه‌ی آفریقاست و می‌تواند معانی زیادی داشته باشد که همگی آن‌ها مهم و درعین‌حال بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. اگر تصورتان از آفر ...
  • 3

    برای خود برند شخصی چشمگیر بسازید

    استاد : لیدا سیتروئن

    اگر از پنج نفر، که شما را می‌شناسند بپرسند که شما در چه زمینه‌ای خوب هستید و یا در نظر آن‌ها ویژگی شاخص شما چیست چه پاسخی می‌دهند؟ آیا همان پاسخی را می‌دهند که شما دوست دارید؟ ...
  • 4

    استراتژی پیام برند خود را بسازید

    استاد : جفری شاو

    با کارکردن با مشتری ایده آل خود، به بیزنسی رو به رشد دست پیدا کنید. یاد بگیرید چطور از بین مخاطب های متفاوت، مشتری ایده آل خود را توصیف کنید.   مربی جفری شاو به شما یاد خواهد داد چطور با دا ...
  • 5

    پرسونال برندینگ

    استاد : محمد مهدی ربانی

    خود را برند کنید و به یک اینفلوئنسر در صنعت خود تبدیل شوید!برای این‌که در کسب و کار خود موفق شوید نیاز است که یک برند برای خود داشته باشید. احتیاجی نیست که همه شما را بشناسند ولی نیاز است که ...
گام 3
تبلیغات
گام 4
بازاریابی B2B
  • 1

    اصول بازاریابی شرکتی یا B2B

    استاد : دینا شاپیرو

    به بررسی شگردها و راهبردهایی بپردازد که کمک تان می کنند خدمات و محصولات تان را به نحو موثری به سایر بنگاه های تجاری عرضه کنید. در این دوره، دینا شاپیرو مبانی بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) را به دقت ت ...
گام 5
بازاریابی صادرات
  • 1

    مسیر بین المللی شدن

    استاد : محمد مهدی ربانی

    موضوع معرفی دوره مسیر بین‌المللی شدن مسیر بین‌المللی شدن، عنوان کارگاهی است که محمد مهدی ربانی در شهر دوحه قطر برگزار کرده است، از آنجا که این کارگاه با استقبال چشمگیری مواجه شد، تصمیم گرفت ...
دریافت مدرک
نسخه وب اپلیکیشن کلیک کنید.