مسیر یادگیری بازاریابی پیشرفته

5 ماژول . 33 ساعت آموزش
قیمت اصلی:5940000تومان قیمت با تخفیف:990000تومان

یادگیری بازاریابی پیشرفته مزایای بسیار زیادی برای کسب و کار شما خواهد داشت.

چه مالک یک کسب و کار کوچک باشید و یا بخشی از یک تیم بازاریابی، ارائه محصولات و یا خدمات خود در مقابل مشتریان می تواند چالشی هیجان انگیز باشد.

برای اینکه بدانید چگونه می توانید برای بازار هدف خود جذابیت داشته باشید، نیاز به طیف گسترده ای از مهارت ها و دانش بازاریابی است. در مسیر یادگیری بازاریابی پیشرفته این اصول مهم طراحی شده است.

گام 1
استراتژی بازاریابی
  • 1

    استراتژی‌های کسب و کار از گری واینرچاک

    استاد : گری وینرچاک

    95 درصد مردم در مورد موفقیت و خوشحالی سردرگم هستندگری واینرچاک - سخنرانی 2019 جاکارتامن صحبتهای زیادی درباره بزرگترین ضعف بشر و سردرگمی افراد درباره موفقیت و خوشحالی داشتم. ما در جلوگیری از تاثیر منفی ...
  • 2

    ارزیابی و بهبود برنامه های استراتژیک

    استاد : مایک فیگلیولو

    چگونگی تسلط کامل بر راهبردتان برای اطمینان از موفقیت آن را بیاموزید. در این دوره ی آموزشی به مایک فیگیلیو بپیوندید که بعضی از دلایل اصلیِ شکست طرح های راهبردی و نحوه ی پرهیز از همان اشتباهات را با شما ...
  • 3

    راهکارهای برون رفت از شرایط بحرانی

    استاد : احمد روستا

    شیوع گسترده ویروس کرونا و مختل شدن اقتصاد جهان، سبب گردیده است که بسیاری از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا دست به تعدیل نیرو و بعضاً، تعطیلی کسب‌وکار خود بزنند. اما در این میان نیز، است ...
  • 4

    بازاریابی معکوس

    استاد : احمد روستا

    از آن‌جایی که بازاریابی تأثیر بسیار زیادی بر کسب و کارها دارد، متخصصین و افراد کارکشته کسب و کارها از روش‌های مختلف بازاریابی استفاده می‌کنند تا هر چه سریع‌تر به مخاطب دسترسی پیدا ...
  • 5

    اصول هک رشد

    استاد : برد بیتسول

    هک رشد یک تکنیک نوظهور است که به بازاریابان کمک می کند تا ایده های جدید تولید کنند و فروش و جذب مشتری را تسریع کنند. هک رشد نیاز به کار دارد. شرکت‌ها باید در تیم‌ها، کسب‌وکار و مشتریان ...
  • 6

    اصول بازاریابی | استراتژی های بازاریابی یکپارچه

    استاد : مارک بورگس

    در این ویدان مارک بورگس به شما یاد می دهد که در زمانی که شاهد بیشترین تغییر در بازاریابی هستیم چگونه یک استراتژی یکپارچه بازریابی (IMC) برای برندتون داشته باشید همچنین پیرامون ارزش پیشنهادی، جایگاه یا ...
  • 7

    افزایش درآمد با تکنیک‌های بازاریابی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    در هر کسب و کاری که باشید، در حقیقت در «کسب و کار بازاریابی» هستید. در این دوره کاربردی قصد داریم به نکته‌های اصلی و کلیدی بپردازیم که می‌توانید برای بهبود نتایج بازاریابی خود آ ...
  • 8

    مسری، نکات طلایی بازاریابی ویروسی

    استاد : جونا برگر

    همه‌ی ما روی ایده‌هایی کار می‌کنیم که امیدواریم محبوب‌تر بشوند. ممکن است روی یک محصول کارکنید، یک‌چیز جدید؛ یا امیدوار باشید فروش یک محصول قدیمی را افزایش بدهید. ممکن است امید ...
  • 9

    نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی

    استاد : تامس زوگا

    ما مصرف کنندگان چگونه تصمیم به خرید می‌گیریم؟ به چه چیزهایی توجه می‌کنیم و واکنش‌های اولیه ما، چطور تصمیم نهایی ما را تعیین می‌کنند؟ این فرایندها تا چه میزان ناخودآگاه هستند و نمی& ...
  • 10

    مبانی افیلیت مارکتینگ

    استاد : سم دی

    افیلیت مارکتینگ که با نام هایی چون همکاری درفروش و بازاریابی پورسانتی نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع بازاریابی است و به فردی اشاره می‌کند که محصول و خدمات فرد دیگر را معرفی و در ازای این مع ...
  • 11

    اصول بازاریابی در چرخه عمر

    استاد : جان جانسچ

    بازاریاب­ های امروزی با خریدارانی طرف هستند که در تمام مواقع اطلاعات و گزینه ­های بسیار زیادی در اختیار دارند. بازاریابی چرخه ­ی عمر که وادارتان می سازد تا هر مرحله از سفر مشتری را به دقت ...
گام 2
برند سازی
  • 1

    مبانی برندسازی

    استاد : درو بوید

    ساختن و مدیریت برندها یکی از مهم‌ترین و چالش‌برانگیزترین فعالیت‌ها در سرتاسر بازاریابی است. کارکنان، مدیران، شرکا و حتی مشتریان در برخورد با یکدیگر به‌مرور طرز فکر و دیدگاهی در مور ...
  • 2

    استراتژی خلق برند

    استاد : لیندسی پدرسن

    مالکوم گلدول زمانی گفته بود که واژه‌ی برند مثل واژه‌ی آفریقاست و می‌تواند معانی زیادی داشته باشد که همگی آن‌ها مهم و درعین‌حال بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. اگر تصورتان از آفر ...
  • 3

    برای خود برند شخصی چشمگیر بسازید

    استاد : لیدا سیتروئن

    اگر از پنج نفر، که شما را می‌شناسند بپرسند که شما در چه زمینه‌ای خوب هستید و یا در نظر آن‌ها ویژگی شاخص شما چیست چه پاسخی می‌دهند؟ آیا همان پاسخی را می‌دهند که شما دوست دارید؟ ...
  • 4

    استراتژی پیام برند خود را بسازید

    استاد : جفری شاو

    با کارکردن با مشتری ایده آل خود، به بیزنسی رو به رشد دست پیدا کنید. یاد بگیرید چطور از بین مخاطب های متفاوت، مشتری ایده آل خود را توصیف کنید.   مربی جفری شاو به شما یاد خواهد داد چطور با دا ...
  • 5

    پرسونال برندینگ

    استاد : محمد مهدی ربانی

    خود را برند کنید و به یک اینفلوئنسر در صنعت خود تبدیل شوید!   برای این‌که در کسب و کار خود موفق شوید نیاز است که یک برند برای خود داشته باشید. احتیاجی نیست که همه شما را بشناسند ...
گام 3
تبلیغات
  • 1

    اصول تبلیغات برای جذب مشتری

    استاد : جین برت

    اصول تبلیغات موثر و روابط بازاریابی را بیاموزید. مدیر سابق تبلیغات NYC، جین بَرِت، در این ویدان مروری بر رسانه ها، اجزای سازنده و هزینه های مرتبط با یک برنامه تبلیغات ابتدایی دارد. او به فرایند اولیه ...
  • 2

    اصول تبلیغات برنامه ریزی شده

    استاد : آدریان بریتس

    در این ویدان، با مقدمه ای از دنیای هیجان انگیز تبلیغات برنامه ریزی شده آشنا می شوید. مقدمه ای که شامل رایج ترین فرآیندهایی است که ناشران و تبلیغ کنندگان استفاده می کنند و خواهید دانست که متخصصان روش پ ...
  • 3

    تکنیک‌های کاربردی تبلیغ نویسی در رسانه‌های مختلف

    استاد : مایک دوکت

    نوشتن متون تبلیغاتی هیچ‌وقت به این اندازه مهم نبوده است. بازدیدکننده‌ها زیر سه ثانیه تصمیمشان را درباره سایتی که به آن مراجعه کرده‌اند، می‌گیرند. پس در یک‌لحظه، فرصت می‌ت ...
  • 4

    اهمیت تبلیغات در یک کسب و کار موفق

    استاد : برایان تریسی

    دوره بیست و هشتم از دوره جامع استراتژی های افزایش سود: معرفی استراتژی‌های افزایش سود دوره جامع استراتژی های افزایش سود از  برایان تریسی، کامل ترین مجموعه در زمینه بازاری ...
گام 4
بازاریابی B2B
  • 1

    اصول بازاریابی شرکتی یا B2B

    استاد : دینا شاپیرو

    به بررسی شگردها و راهبردهایی بپردازد که کمک تان می کنند خدمات و محصولات تان را به نحو موثری به سایر بنگاه های تجاری عرضه کنید. در این دوره، دینا شاپیرو مبانی بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) را به دقت ت ...
گام 5
بازاریابی صادرات
  • 1

    مسیر بین المللی شدن

    استاد : محمد مهدی ربانی

    موضوع معرفی دوره مسیر بین‌المللی شدن مسیر بین‌المللی شدن، عنوان کارگاهی است که محمد مهدی ربانی در شهر دوحه قطر برگزار کرده است، از آنجا که این کارگاه با استقبال چشمگیری مواجه شد، تصمیم گرفت ...
دریافت مدرک
نسخه وب اپلیکیشن کلیک کنید.