-
1
تکنیکهای کاربردی برای فروش بیشتر
استاد : کریس کرافت
فروش در نهایت به معنی کمک به دیگران برای تشخیص چیزی است که به آن نیاز دارند. با درک چگونگی انجام این کار و هدایت کل فرایند فروش در موقعیت بهتری برای بستن قرارداد فروش قرار خواهید گرفت. در این دوره، کر ... -
2
رشد 10 برابری فروش | تای لوپز
استاد : تای لوپز
تای لوپز سرمایه گذار، مشاور و راهنمای چندین کسب و کار مولتی میلیون دلاری است. اویکی از مالکین بزرگ ترین کلوپ ارسال کتاب به اسم منتورباکس است. در مجله کارآفرین او به عنوان برترین اینفلوئنسر در رسانه ه ... -
3
رشد 10 برابری فروش | جان سی مکسول
استاد : جان سی مکسول
ویدان با حمایت بهین تکنولوژی تقدیم میکند سمینار رشد 10برابری گرنت کاردون، یکی از برترین سمینارهای مربوط به مهارت های کسب و کار و افزایش آگاهی مالی در دنیا با حضور برترین کارآفرینان و رهبران کسب و کار ... -
4
فروش به وسیله بازینمایی یا همان گیمیفیکیشن
استاد : نوآه فلمینگ
رقابت های فروش به یک حال و هوای تازه نیاز دارند. رقابت های نفس گیر و گرفتن جایزه دیگر به فروشنده ها انگیزه نمی دهد. بازی وار سازی رقابت همکاری گونه روش فروشی است که بیشتر شرکت های بزرگ به کار می گیرند ... -
5
سودآوری از طریق قانون عرضه و تقاضا
استاد : محمد مهدی ربانی
همانطور که میدانید با افزایش عرضه نسبت به تقاضا فروش کاهش می یابد. و بالعکس با افزایش تقاضا نسبت به عرضه می توان فروش بیشتر و در نهایت سودآوری بیشتر داشت.در این درس مدل های جدید سود آوری به شما آموزش ...
-
1
مدیریت فرایند فروش (مدیریت پایپ لاین)
استاد : دین کارل
شما در این ویدان، با عمیق ترین مسائلی که وجه تمایز فروشنده خوب و استثنایی از سایر فروشندگان است، آشنا می شوید؛ چرا که به همه چیز از مبانی فروش (مثل برنامه ریزی و آماده سازی) گرفته تا تدریس و تربیت می ... -
2
چگونه یک فرایند فروش پولساز را طی کنیم؟
استاد : دین کارل
فروش فرآیند فوقالعادهای است و کار یک فروشندهی موفق اینست که با حل مشکل یا ارائهی یک محصول عالی زندگی را برای خریداران بهتر کند. بااینحال بسیاری از افراد از ورود به ...
-
1
در مذاکره فروش متخصص شوید
استاد : الیزابت مکلئود
سالیان زیادی است که مردم روش های مذاکره را به یکدیگر آموزش می دهند اما در سال های اخیر سه تفاوت اصلی ایجاد شده است: اول اینکه به لطف اینترنت خریداران اطلاعات بیشتری پیدا کرده اند. دوم اینکه به خاطر ب ... -
2
اصول کوچینگ برای ایجاد فروش بالا
استاد : الیزابت مکلئود
مدیریت نیروی فروش با مربی گری آن ها متفاوت است و درک نکردن این تفاوت در واقع می تواند زیان آور باشد. در این دوره، لیزا ارل مک لئود، مدرس و مربی فروش سه عامل تربیت نیروی فروش- مشاهده، تحلیل تاثیر مشتری ... -
3
موفقیت در اتمام فروشهای پیچیده
استاد : جف بلومفیلد
اگر مثل اکثر فروشندههای B2B (Business-to-Business) یا همان رودررو باشید، کمپانی شما مبالغ زیادی را صرف پیدا کردن راهحلهایی میکند که نهتنها برای حل مشکل مشتری شما مناسب با ...
-
1
فروش به وسیله شبکههای اجتماعی
استاد : محمد مهدی ربانی
همانطور که از نامش مشخص است فروش از شبکههای اجتماعی یا social selling مربوط به استفاده از شبکههای اجتماعی برای یافتن مشتریان جدید و بالقوه، ایجاد روابط قابل اعتماد و در نهایت رسیدن ب ... -
2
استراتژی های شبکههای اجتماعی
استاد : محمد مهدی ربانی
در این دوره شما درباره ی راهبردهای شبکه های اجتماعی خواهید آموخت. اولین قدم در این دوره مدل های ذهنی شما تصحیح می شود. تنها چیزی که باعث می شود ما به صورت صحیح کارها را پیش نبریم و به اهدافمان نرسیم، ...
-
1
پیشنهاد رد نشدنی
استاد : محمد مهدی ربانی
سريعترين روش افزايش فروش با تكنيكهای جادويی NLP اگر در هر زمینهای از شما بپرسند آیا برای رسیدن به مقصد راه میانبری وجود دارد، پاسخ منفی است و پروسهی تکامل و رشد نیازمند حرکت و ...
-
1
تکنیک های بازاریابی و فروش تلفنی
استاد : مارک ویشاک
امروزه فروش تلفنی و بازاریابی محصولات با استفاده از تلفن، یکی از شیوههای بازاریابی مستقیم است. مارک ویشاک در این ویدان به شما آموزش میدهد چگونه از طریق تلفن، محصولات و خدمات خود را به ... -
2
کارگاه بازاریابی و فروش تلفنی
استاد : محمد مهدی ربانی
بازاریابی تلفنی یا بهعنوان یک تاکتیک مستقل یا در ترکیب با سایر استراتژیهای بازاریابی، برای کمک به سازمانها در دستیابی به اهداف فروش، استفاده میشود. بازاریابی تلفنی فقط برای ار ...
-
1
فروش اجتماعی
استاد : محمد مهدی ربانی
درگذشته فروش بر مبنای جذب مشتری و کسب درآمد شکل میگرفت، اما اخیراً این روند تغییریافته است. امروزه روش خرید مصرفکننده تغییر کرده است، روشها و ابزارفروش تغییر کرده است. بنابراین کسب&z ...
-
1
فروش مکمل
استاد : جف بلومفیلد
Cross-selling یا فروش مکمل اقدام و عملی است که باعث فروش بیشتر محصول یا خدمات اضافی به مشتری کنونی می شود. این تکنیک فروش با فروش محصولات و خدمات اضافی به مشتریان می تواند ارزش آنها را به طرز چشمگیری ...
-
1
خرده فروشی
استاد : دیوید براونلی
خدمات مشتریان در خرده فروشی ها در شرایطی خاص رخ می دهد د زیرا بر خلاف مراکز تماس، در خرده فروشی ها ارتباط رو در رو با مشتری دارید. ممکن است سخت باشد اما فرصتی عالی برای ارائه خدمات مشتری فوق العاده اس ...
-
1
فروش به شرکت های بزرگ
استاد : محمد مهدی ربانی
یکی از بازارهای فروش مناسب، فروش به شرکت های بزرگ، فروش به سازمان ها (B2B)، فروش به دولت(B2G) میباشد. در این ویدان محمد مهدی ربانی که تجربه چندین ساله در حوزه فروش B2B دارد به شما آموزش می دهد که با ر ... -
2
دروازه بان ها در فروش
استاد : محمد مهدی ربانی
در اکثر موارد برای فروش به شرکت های بزرگ یا سازمان های دولتی به شخص اصلی و تصمیم گیرنده دسترسی نداریم. افرادی مثل منشی ها یا دستیاران می توانند مانعی باشند برای ارتباط مستقیم شما با فرد تصمیم گیرنده.& ...