مسیر یادگیری فروش پیشرفته

10 ماژول . 26 ساعت آموزش
قیمت با تخفیف:590000تومان

به سوپراستار فروش تبدیل شوید.

بهترین فروشندگان دنیا، روی آموزش مهارت‌های فروشندگی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا هم بیشتر بفروشند و هم نرخ ROI بالاتری داشته باشند. به‌علاوه وقتی تکنیک‌ها و مهارت‌های فروش خود را تقویت کنید،‌ مزیت رقابتی قدرتمندی خواهید داشت که سایر رقبا از آن بی‌بهره هستند.

در ادامه مسیر مبانی فروش، «مسیر یادگیری فروش پیشرفته» را طراحی کردیم. این مسیر شمارا با موارد و نکات حرفه‌ای فروش آشنا و به یک مدیر یا کارشناس فروش حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

چه در بستن معاملات مشکل دارید یا فقط آرزو می‌کنید که بیشتر بفروشید، مسیر یادگیری فروش پیشرفته به شما می‌آموزد به مصرف‌کنندگان باهوش امروزی بیشتر بفروشید.

 

«مسیر یادگیری فروش پیشرفته» شامل 10 ماژول یا 10 گام به شرح زیر است:

استراتژی‌های فروش:

استراتژی‌هایی را از موفق‌ترین کارآفرینان یاد می‌گیرید که کسب‌وکار، درآمد، و زندگی شما بیش از 10 برابر رشد خواهد داشت. در این بخش شگردها و روش‌های کلیدی تبدیل‌شدن به یک فروشنده تأثیرگذار را می‌آموزید.

لوله فروش:

آموزش‌های این بخش، وجه تمایز فروشنده خوب و استثنایی را از سایر فروشندگان مشخص می‌کند. جزئیات هم‌راستا کردن فرآیند فروش در این قسمت تدریس می‌شود و در کنار آن، بخش‌های انتقادی و تحلیلی و سایر معیارهای کلیدی را بررسی می‌شود.

مذاکره فروش:

این بخش به شما کمک می‌کند مذاکره‌کنندهٔ بهتری باشید. یاد می‌گیرید معامله‌های موفقی داشته باشید. مراحل ضروری برای ساده‌سازی پیچیدگی فروش را در این بخش خواهید آموخت.

فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی:

 فروش به‌وسیله شبکه‌های اجتماعی باعث بهبود تولید سرنخ و پیش‌بینی فروش می‌شود و نیاز به تماس سرد را از بین می‌برد. ایجاد روابط با مشتریان و حفظ آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی بسیار آسان‌تر است. در این بخش راهبردهای شبکه‌های اجتماعی را خواهید آموخت. می‌آموزید که استراتژی شبکه‌های اجتماعی خود را به سمت فروش بیشتر ببرید و نحوه اجرایی کردن این کار را یاد می‌گیرید.

NLP:

سریع‌ترین روش‌های افزایش فروش با تکنیک‌های جادویی NLP در این بخش آموزش داده می‌شود. با فراگیری این علم به‌راحتی می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و محصول یا خدمات خود را به آن‌ها بفروشید و یا پیشنهادی به آن‌ها بدهید که نتوانند آن را رد کنند و به‌آسانی و بدون فشار آن را می‌پذیرند.

فروش تلفنی:

فروش تلفنی و بازاریابی محصولات با استفاده از تلفن، یکی از شیوه‌های بازاریابی مستقیم است. این بخش به شما آموزش می‌دهد چگونه از طریق تلفن، محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید.

فروش اجتماعی:

فروش اجتماعی یک استراتژی فروش است که شامل ایجاد روابط با مشتریان است. کلید اصلی برای موفقیت کمپین فروش اجتماعی و برقراری تعامل را خواهید آموخت.

فروش مکمل:

در این قسمت تکنیک Cross-selling یا فروش مکمل و استراتژی‌های لازم برای اجرای آن را یاد می‌گیرید.

خرده‌فروشی:

در خرده‌فروشی‌ها ارتباط رودررو با مشتری دارید. ممکن است سخت باشد اما فرصتی عالی برای ارائه خدمات مشتری فوق‌العاده است.

فروش B2B:

برای فروش به شرکت‌های بزرگ باید شخص اصلی و تصمیم‌گیرنده را هدف خود قرار دهید. در این بخش با نکات و تاکتیک‌های طلایی برای فروش به شرکت‌های بزرگ آشنا می‌شوید.

هر آنچه برای تبدیل‌شدن به یک فوق ستاره فروش نیاز دارید:

نرخ تبدیل خود را افزایش دهید.

بهبود مستمر فروش را برای ارجاعات اعمال کنید.

نتایج خود را با بازی درونی، بازی بیرونی و اکشن ارتقا دهید.

در حین ارائه‌های فروش خود به‌راحتی اعتماد ایجاد کنید.

به‌طور مؤثر به ایرادات رایج رسیدگی کنید.

نتایج فروش و نسبت فروش نهایی خود را به حداکثر برسانید.

مهارت‌های هدف‌گذاری خود را بهبود بخشید.

ذهنیت یک قهرمان فروش را توسعه دهید.

فرمول برنده شدن خودتان رو خلق کنید و مشتری بالقوه رو به مشتری دائمی تبدیل کنید و قدم‌به‌قدم جلو برید.

فروشندگان حرفه‌ای با استفاده از تکنیک فروش و با انجام دادن کارهایی که هر فروشنده‌ای انجام می‌دهد، به موفقیت نمی‌رسند. آن‌ها از روش‌ها و مهارت‌های پیشرفته‌تری استفاده می‌کنند تا بتوانند خودشان را از بقیه فروشنده‌ها متمایز کنند.

گام 1
استراتژی های فروش
  • 1

    تکنیکهای کاربردی برای فروش بیشتر

    استاد : کریس کرافت

    فروش در نهایت به معنی کمک به دیگران برای تشخیص چیزی است که به آن نیاز دارند. با درک چگونگی انجام این کار و هدایت کل فرایند فروش در موقعیت بهتری برای بستن قرارداد فروش قرار خواهید گرفت. در این دوره، کر ...
  • 2

    رشد 10 برابری فروش | تای لوپز

    استاد : تای لوپز

    تای لوپز سرمایه گذار، مشاور و راهنمای چندین کسب و کار مولتی میلیون دلاری است. اویکی از مالکین بزرگ ترین کلوپ ارسال کتاب به اسم منتورباکس است. در مجله کارآفرین او به عنوان برترین اینفلوئنسر در رسانه ه ...
  • 3

    رشد 10 برابری فروش | جان سی مکسول

    استاد : جان سی مکسول

    ویدان با حمایت بهین تکنولوژی تقدیم میکند سمینار رشد 10برابری گرنت کاردون، یکی از برترین سمینارهای مربوط به مهارت های کسب و کار و افزایش آگاهی مالی در دنیا با حضور برترین کارآفرینان و رهبران کسب و کار ...
  • 4

    فروش به وسیله بازینمایی یا همان گیمیفیکیشن

    استاد : نوآه فلمینگ

    رقابت های فروش به یک حال و هوای تازه نیاز دارند. رقابت های نفس گیر و گرفتن جایزه دیگر به فروشنده ها انگیزه نمی دهد. بازی وار سازی رقابت همکاری گونه روش فروشی است که بیشتر شرکت های بزرگ به کار می گیرند ...
  • 5

    سودآوری از طریق قانون عرضه و تقاضا

    استاد : محمد مهدی ربانی

    همانطور که میدانید با افزایش عرضه نسبت به تقاضا فروش کاهش می یابد. و بالعکس با افزایش تقاضا نسبت به عرضه می توان فروش بیشتر و در نهایت سودآوری بیشتر داشت.در این درس مدل های جدید سود آوری به شما آموزش ...
گام 2
لوله فروش
گام 3
مذاکره فروش
  • 1

    در مذاکره فروش متخصص شوید

    استاد : الیزابت مک‌لئود

    سالیان زیادی است که مردم روش های مذاکره را به یکدیگر آموزش می دهند اما در سال های اخیر سه تفاوت اصلی ایجاد شده است: اول اینکه به لطف اینترنت خریداران اطلاعات بیشتری پیدا کرده اند. دوم اینکه به خاطر ب ...
  • 2

    اصول کوچینگ برای ایجاد فروش بالا

    استاد : الیزابت مک‌لئود

    مدیریت نیروی فروش با مربی گری آن ها متفاوت است و درک نکردن این تفاوت در واقع می تواند زیان آور باشد. در این دوره، لیزا ارل مک لئود، مدرس و مربی فروش سه عامل تربیت نیروی فروش- مشاهده، تحلیل تاثیر مشتری ...
  • 3

    موفقیت در اتمام فروش‌های پیچیده

    استاد : جف بلومفیلد

    اگر مثل اکثر فروشنده‌های B2B (Business-to-Business) یا همان رودررو باشید، کمپانی شما مبالغ زیادی را صرف پیدا کردن راه‌حل‌هایی می‌کند که نه‌تنها برای حل مشکل مشتری شما مناسب با ...
گام 4
فروش از طریق شبکه‌های اجتماعی
  • 1

    فروش به وسیله شبکه‌های اجتماعی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    همان‌طور که از نامش مشخص است فروش از شبکه‌های اجتماعی یا social selling مربوط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای یافتن مشتریان جدید و بالقوه، ایجاد روابط قابل اعتماد و در نهایت رسیدن ب ...
  • 2

    استراتژی های شبکه‌های اجتماعی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    در این دوره شما درباره ی راهبردهای شبکه های اجتماعی خواهید آموخت. اولین قدم در این دوره مدل های ذهنی شما تصحیح می شود. تنها چیزی که باعث می شود ما به صورت صحیح کارها را پیش نبریم و به اهدافمان نرسیم، ...
گام 5
NLP
  • 1

    پیشنهاد رد نشدنی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    سريع‌ترين روش افزايش فروش با تكنيك‌های جادويی NLP اگر در هر زمینه‌ای از شما بپرسند آیا برای رسیدن به مقصد راه میانبری وجود دارد، پاسخ منفی است و پروسه‌ی تکامل و رشد نیازمند حرکت و ...
گام 6
فروش تلفنی
گام 7
فروش اجتماعی
  • 1

    فروش اجتماعی

    استاد : محمد مهدی ربانی

    درگذشته فروش بر مبنای جذب مشتری و کسب درآمد شکل می‌گرفت، اما اخیراً این روند تغییریافته است. امروزه روش خرید مصرف‌کننده تغییر کرده است، روش‌ها و ابزارفروش تغییر کرده است. بنابراین کسب&z ...
گام 8
فروش مکمل
  • 1

    فروش مکمل

    استاد : جف بلومفیلد

    Cross-selling یا فروش مکمل اقدام و عملی است که باعث فروش بیشتر محصول یا خدمات اضافی به مشتری کنونی می شود. این تکنیک فروش با فروش محصولات و خدمات اضافی به مشتریان می تواند ارزش آنها را به طرز چشمگیری ...
گام 9
خرده فروشی
  • 1

    خرده فروشی

    استاد : دیوید براونلی

    خدمات مشتریان در خرده فروشی ها در شرایطی خاص رخ می دهد د زیرا بر خلاف مراکز تماس، در خرده فروشی ها ارتباط رو در رو با مشتری دارید. ممکن است سخت باشد اما فرصتی عالی برای ارائه خدمات مشتری فوق العاده اس ...
گام 10
فروش B2B
  • 1

    فروش به شرکت های بزرگ

    استاد : محمد مهدی ربانی

    یکی از بازارهای فروش مناسب، فروش به شرکت های بزرگ، فروش به سازمان ها (B2B)، فروش به دولت(B2G) میباشد. در این ویدان محمد مهدی ربانی که تجربه چندین ساله در حوزه فروش B2B دارد به شما آموزش می دهد که با ر ...
  • 2

    دروازه بان ها در فروش

    استاد : محمد مهدی ربانی

    در اکثر موارد برای فروش به شرکت های بزرگ یا سازمان های دولتی به شخص اصلی و تصمیم گیرنده دسترسی نداریم. افرادی مثل منشی ها یا دستیاران می توانند مانعی باشند برای ارتباط مستقیم شما با فرد تصمیم گیرنده.& ...
دریافت مدرک
نسخه وب اپلیکیشن کلیک کنید.