در 60 روز تبدیل به متخصص بازاریابی شوید و کسب و کاری با درآمد چند میلیونی داشته باشید.

دوره تسلط بر بازاریابی

در 60 روز تبدیل به متخصص بازاریابی شوید و کسب و کاری با درآمد چند میلیونی داشته باشید.

 

توضیحات محمدمهدی ربانی درباره دوره‌ی حرفه‌ای تسلط بر بازاریابی
 

اثرات بازاریابی را می‌توان در هر جایی مشاهده کرد. مردم و سازمان‌ها چه به‌طور رسمی چه به‌طور غیررسمی درگیر فعالیت‌هایی هستند که می‌توانیم آن‌ها را فعالیت‌های بازاریابی بنامیم.

بازاریابی مناسب، به قطعه‌ای بسیار مهم در پازل موفقیت شرکت‌های مختلف تبدیل شده است.

بازاریابی همچنین بر زندگی روزانه ما تاثیر بسیار شگرفی بر جای می‌گذارد. رد پای بازاریابی را می‌توان در هر کاری که انجام می‌دهیم، پیدا کرد. از لباسی که می‌پوشیم، وب‌سایت‌های اینترنتی که مرور می‌کنیم و تبلیغاتی که می‌بینیم.

 

 

دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب و کار، موفقیت یا شکست در تلاش‌های بازاریابی است. بر اساس نظر دان و برداستریت، 48درصد شکست‌ها در کسب و کار به کاهش یا عدم اثربخشی عملیات بازاریابی و فروش بستگی دارد.

در اقتصاد پویا و رقابتی ما، بازاریابی فعالیت اصلی هر شرکت موفق است.

در هر کسب و کاری که باشید، در حقیقت در «کسب و کار بازاریابی» هستید.

در این دوره کاربردی قصد داریم به نکته‌های اصلی و کلیدی بپردازیم که می‌توانید برای بهبود نتایج بازاریابی خود آن‌ها را بلافاصله به کار گیرید.

بازاریابی هنر و علم تشخیص خواسته‌ها و نیازهای واقعی مشتریان فعلی و مشتریان آینده و سپس خلق و ایجاد محصولات و خدماتی است که نیازهای خاص مشتریان مذکور را تامین کند.

هدف بازاریابی این است که شما را قادر سازد تعداد بیشتری از محصولات و خدمات خود را با قیمت‌های بالاتر و در حوزه‌های جغرافیایی وسیع‌تر بفروشید و به ثبات، قدرت و رهبری در بازار دست یابید.

 

اهمیت بازاریابی

دهه‌ی اول قرن 21، دهه‌ی چالش‌های مالی شرکت‌ها و تلاش ‌آن‌ها برای بقاء در مقابله با یک بحران مالی و شرایط اقتصادی فراموش نشدنی بود. در این میان، بازاریابی، نقش کلیدی‌ای را در عبور از بحران بازی می‌کند.

فلسفه‌ی وجودی بخش‌های مالی، حسابداری، تولید و سایر بخش‌ها یک شرکت بدون وجود تقاضا برای محصولات و خدمات آن، زیر سوال می‌رود.

به عبارت دیگر، همیشه باید تقاضایی وجود داشته باشد تا شرکتی پیدا بشود و محصول یا خدمتی را برای ارضاء آن عرضه کند. بنابراین، موفقیت مالی شرکت‌ها به توانائی‌های بازاریابی آن‌ها وابسته است.

دلیل دیگر اهمیت بازاریابی، اثری است که بر جامعه می‌گذارد. بازاریابی به معرفی و جا انداختن محصولات جدیدی که زندگی انسان‌ها را راحت‌تر یا غنی‌تر می‌کنند، کمک می‌کند. شرکت‌ها با استفاده از بازاریابی ضمن تلاش برای ارتقاء جایگاه‌شان در بازار، می‌کوشند تا محصولات و خدمات موجودشان را بهبود دهند و از این طریق، زندگی انسان‌ها را نیز بهبود می‌دهند.

بازاریابی موفق، تقاضا برای محصولات و خدمات مختلف را افزایش می‌دهد، امری که به نوبه‌ی خود، باعث ایجاد مشاغل مختلف می‌شود. علاوه بر این، بازاریابی با تشویق شرکت‌ها، سعی می‌کند آن‌ها را به شهروندان کاملا مسئولیت‌پذیر تبدیل کند.

 

 

چرا در این دوره شرکت کنید؟

 یکی از دلایل مهمی که باعث می‌شود کسب و کارها به اهداف و نتایج مورد نظر خود نرسند، ضعف در آموزش و مهارت مدیران و کارکنان یک مجموعه درباره فرآیند بازاریابی می‌باشد.

این دوره برای همین منظور طراحی شده است که این تخصص و هنر را به مدیران و کارکنان یک سازمان یا کسب و کار انتقال دهد. هر سازمان یا هر تیمی از پایین‌ترین تا بالاترین درجه باید اصول بازاریابی را بدانند.

در این دوره ، اصول اساسی بازاریابی آموزش داده خواهد شد و شما اگر با دقت دروس را فرا بگیرید و تمرینات را انجام دهید، به یک متخصص بازاریابی تبدیل خواهید شد.

مدرس این غیر از این‌که دانش بازاریابی روز دنیا را به شما آموزش دهد، قصد دارد تجربیات خودش را که در سال‌های زیاد به‌دست آورده به شما منتقل کند و همچنین همراه شما به عنوان یک مربی و Coach تا پایان دوره برای به‌دست آوردن نتیجه خواهد بود.

 

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
مدیران و صاحبان کسب و کار، مدیران بازاریابی، کارآفرینان، دانشجویان و علاقمندان به مارکتینگ

 

 
این دوره فراتر از یک دوره بازاریابی است. با بعضی از سرفصل‌های دوره آشنا شوید.


·        وظایف یک مدیر بازاریابی خوب

·        طراحی مدل کسب و کار

·        اطلاعات و تحقیقات بازار

·        آنالیز محیط بازار و رقبا

·        پیش‌بینی و اندازه‌گیری تقاضا

·        طراحی یک برنامه بازاریابی

·        فرآیند طراحی محصول جدید

·        دلایل شکست محصول جدید

·        روش پیدا کردن سودهای مخفی برای کسب و کارتان که تا به حال به آن فکر نکرده‌ بودید.

·        دستیابی به رشد انفجاری مشتری

·        بزرگترین گناه بازاریابی

·        کانال‌های جذب مشتری

·        ایجاد ارزش برای مشتری و کسب رضایت و وفاداری او

·        جمع آوری اطلاعات و بازاریابی به کمک پایگاه داده

·        یک رسانه جدید پیدا کنید و اجازه بدهید آن شما را ثروتمند کند.

·        بازاریابی محتوایی

·        قواعد بازی در رسانه‌های اجتماعی

·        روش تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی

·        بازاریابی پارتیزانی

·        بازاریابی ویروسی

·        بازاریابی تلفنی

·        تبلیغ نویسی چیست و تاثیر استفاده از تبلیغ نویسی در بازاریابی

·        بازاریابی پلتفرمی

·        بازاریابی بوسیله سخنرانی

·        بازاریابی ویدیوئی (Video Marketing) چیست؟
·        بازاریابی سیاسی

·        بازاریابی مکان‌ها

·        بازاریابی ایده‌ها

·        قیمت‌گذاری

·        بازاریابی مستقیم

·        برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی

·        مردم چرا و چگونه خرید می‌کنند؟

·        مدیریت ارتباط با مشتری

·        مدیریت محصول

·        استراتژی بازاریابی چرخه‌ی عمر محصول

·        خلق هویت برای یک محصول

·        و .....

 

اطلاعات دوره :

شروع دوره : از اول بهمن به صورت آنلاین در اپ ویدان

مدت آموزش : 1000 دقیقه

ویدئو و صوت به‌صورت آنلاین در اپلیکیشن ویدان ( هر دو روز یک درس فعال می‌شود )

گروه اختصاصی در تلگرام برای ثبت نام کنندگان

پشتیبانی اختصاصی محمدمهدی ربانی

دریافت گواهينامه معتبر بين المللي از دانشگاه SSHE سوئيس پس از گذراندن آزمون

 

 

گارانتی:

شما تا جلسه پنجم فرصت دارید درس‌های دوره تسلط بر بازاریابی را بیاموزید و آن‌ها را اجرا کنید. اگر احساس کردید مطالب مفید و کاربردی نیست، می‌توانید از ادامه دوره انصراف دهید و کل مبلغ خود را پس بگیرید. بنابراین هیچ جای نگرانی نیست و با خیالی راحت ثبت نام کنید.

 

 

با مدرس دوره بیشتر آشنا شوید.

محمدمهدی ربانی

دارای PHD  مدیریت
استاد ارشد EABW  دانشگاه اشتاین بایس برلین
دارای گواهینامه تدریس از wifi   اتریش ، معتبرترین نهاد آموزشی بازرگانان اتریش

همكار علمی پرفسور لوهمولر در دانشگاه كرنفیلد انگلستان
موسس پلتفرم آموزشی ویدان
مدیرمسئول مجله خلاقیت
موسس شرکت داروسازی دیموند
مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین
استاد آكادمی صادرات آلمان
نماینده علمی دانشگاه SSHE سوییس در ایران
موسس چندین استارتاپ موفق در ایران،  سوییس و امارات
کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 
 
 
نظر بعضی از اساتید مطرح دنیا درباره محمدمهدی ربانی