توضیحات دکتر محمد مهدی ربانی پیرامون همایش رشد کسب و کار
هوشمندانه و سریع کسب و کار خود را رشد دهید
بازار، رقبا و نیازهای به روز مشتریان بالقوه خود را زودتر از دیگران شناسایی و تجزیه و تحلیل کنید.
فروش خود را افزایش دهید و موقعیت خود را در بازار تقویت کنید.
از همه توانایی ها و پتانسیل خود و کسب و کارتان، برای رشد گسترده کسب و کارتان استفاده کنید.
از این فرصت یک روزه برای معرفی خود و برقراری ارتباطات و گسترش شبکه ارتباطی خود با افراد صاحب نام کسب و کارتان استفاده کنید.
ایده‌های نو به تنهایی نمی‌تواند باعث رشد کسب‌وکار شوند

رشد کسب و کار مرحله ای است که کسب و کار به نقطه ای برای گسترش می رسد و به دنبال گزینه های اضافی برای ایجاد سود بیشتر است. برای ارتقا سطح کیفی محصولات و خدمات که منجر به سود دهی بیشتر می‌شود، مولفه‌های جدیدی به‌وجود آمده‌اند. از این‌رو شناخت بازار، رقبا و نیازهای به روز مردم باید در اولویت‌ مدیران موفق، قرار گیرد. رشد برای کسب و کار مهم است. یک شرکت در حال رشد معمولا فروش را افزایش می دهد و موقعیت خود را در بازار تقویت می کند.

در این همایش استراتژی های ضروری کسب و کار، تکنیک ها و نکات عملی برای تسریع رشد کسب و کار شما آموزش داده می شود.

هدف از برگزاری همایش رشد کسب و کار این است که شما بتوانید از همه توانایی ها و پتانسیل خود و کسب و کارتان، برای رشد گسترده کسب و کارتان استفاده کنید، برای رسیدن به این هدف شما ابتدا باید تغییرات سریع محیطی را بپذیرید و سپس خود را برای مواجه شدن با این تغییرات و رسیدن به رشد حداکثری آماده کنید.

ایجاد فرصت آشنایی و برقراری ارتباطات و شبکه سازی مابین مدیران و افراد صاحب نام کسب و کارها از سراسر ایران، از دیگر اهداف این همایش است.

و یکی دیگر از اهداف این همایش، ساخت یک روز عالی و به یاد ماندنی در خاطره شرکت کنندگان این همایش است.

با همایش آنلاین، راحت تر از همیشه، دانش خود را به روز کنید
بیش از 1200 نفر برای حضور در همایش رشد کسب و کار ثبت نام کردند. به دلیل استقبال گسترده مخاطبان ویدان، ظرفیت سالن همایش رشد کسب و کار، 2 هفته قبل از شروع همایش تکمیل شد. خوشبختانه با دسترسی همگانی به اینترنت، امکان استفاده از آموزش های ناب این همایش به صورت پخش زنده با کیفیت عالی برای شما ، در هر نقطه ایران و جهان که باشید، فراهم شده است.

استراتژی های نوین بازاریابی

رازهای افزایش فروش

رهبری کسب و کار

وفاداری سازی مشتری

برندسازی هوشمندانه

سیستم سازی در کسب و کار

کسب و کار شما در چه مرحله ای قرار دارد؟ نوع رشد مورد نیاز کسب و کارتان به مرحله رشدی که کسب و کار شما در آن قرار دارد بستگی دارد.

استارتاپ ها معمولاً برای تقویت موقعیت خود در بازار نیاز به رشد دارند، باید به سرعت رشد کنند و به اندازه کافی بزرگ شوند تا بتوانند درآمد کافی برای پوشش هزینه ها و شروع کسب سود را ایجاد کنند.

شرکت هایی که مرحله رشد را در چرخه حیات کسب و کار طی کرده اند و به مرحله بلوغ و ثبات رسیده اند، مجبور نیستند با سرعت زیاد رشد کنند. با این حال، آنها ممکن است همچنان بخواهند اطمینان حاصل کنند که شاخص های آنها در جهت درست حرکت کند. افزایش سودآوری به دلیل کارایی فرآیند فروش می تواند به کسب و کارهای باثبات کمک کند تا نقدینگی ایجاد کنند تا در برابر ریسک آتی محافظت شوند. حتی اگر درآمد و فروش ثابت بماند.

شما یک رهبر نوآوری هستید که به دنبال راه های جدیدی برای موفقیت بلندمدت تجاری سازمان خود هستید.

شما یک کارآفرین یا مدیر سطح متوسط هستید که مسئول توسعه ایده های جدید و شیوه های نوآورانه در سازمان خود هستید.

اگر در بخشی از سازمان هستید که به دنبال رشد کسب و کار اصلی است.

اگر به دنبال شناسایی و استفاده از فرصت های جدید بازار هستید.

مربیان، مشاوران و ارائه دهندگان خدماتی که می خواهند یک کسب و کار را به طور موثر با تکنیک های عملی رشد دهند.

نظرات برخی از شرکت‌کنندگان همایش‌های قبلی ویدان

دارای PHD مدیریت

استاد ارشد EABW دانشگاه اشتاین بایس برلین

مؤسس پلتفرم آموزشی ویدان

مدیرمسئول مجله خلاقیت

مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین

استاد آکادمی صادرات آلمان

نماینده علمی دانشگاه SSHE سوئیس در ایران

مؤسس چندین استارتاپ در سوییس و امارات

کارشناس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

همایش روز ۲۴ دی ماه، می تواند سکوی پرش بلند شما و کسب و کارتان باشد. می توانید جهش و شتاب فوق العاده ای را در کار خود و تحول عمیق و به یادماندنی را در خود رقم بزنید.این همایش شکل شبیه سازی شده کوچینگ های خصوصی دکتر محمدمهدی ربانی است. آموزش در این همایش به شکل ورکشاپ برگزار می شود و خودتان باید مشارکت کنید، سوالات درستی که در این همایش از شما پرسیده می شود شما را به جواب های درست هدایت خواهد کرد، باعث می شود شما نقاط کور کسب و کارتان را که تا به حال کشف نکرده بودید را پیدا کنید، باعث می شود آینده نگری داشته باشید و فرصت های پیش رویتان را زودتر از دیگران شناسایی کنید و از آنها به نفع خود و کسب و کارتان استفاده کنید. باعث می شود از تمام پتانسیل خود و کسب و کارتان استفاده کنید.

حضور در جمع مدیران و خبرگان صنعت باعث هم افزایی دستاوردهای این همایش خواهد شد. باعث افزایش قدرت ارتباطات شما خواهد شد. فرصت شبکه سازی در این رویداد به بهترین شکل ممکن برایتان فراهم می شود. شما این فرصت را دارید که خود و کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید.

اجرای زنده یکی از خواننده‌های خوب کشور، لحظات شاد و مفرحی را برای شما به ارمغان می آورد و فرصتی برای استراحت و لذت بردن را در کنار دوستانتان محیا خواهد کرد.

امروزه مدیریت رشد کسب و کار، یک ضرورت می باشد. فرقی نمی کند که کسب و کار شما کوچک باشد یا بزرگ، در هر دو حالت برای رشد و پیشرفت نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دارد.
مزایای ثبت نام غیرحضوری همایش رشد کسب و کار
اولین و قابل توجه ترین مزیت همایش آنلاین این است که نیاز به حضور فیزیکی ندارد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک اتصال اینترنتی است و شما می توانید بدون ترک اتاق خود یا در هر جایی که هستید، در رویداد مورد نظر خود شرکت کنید.
شما می توانید با لپ تاپ، گوشی همراه، تبلت یا کامپیوتر خانگی در همایش حضور داشته باشید.
می توانید یک هزینه برای ثبت نام پرداخت کنید، اما با اعضای خانواده یا دوستان خود در این همایش شرکت کنید.
همایش آنلاین به شما در صرفه جویی در هزینه کمک می کند
تصاویر همایش های گذشته
همین‌الان فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم
نام و نام خانوادگی شما
شماره موبایل
ایمیل