دوره پرسونال برندینگ

personal branding

دوره غیرحضوری و حرفه‌ای پرسونال برندینگ ( برند سازی شخصی )

خود را برند کنید و به یک اینفلوئنسر در صنعت خود تبدیل شوید!

 

برای این‌که در کسب و کار خود موفق شوید نیاز است که یک برند برای خود داشته باشید. احتیاجی نیست که همه شما را بشناسند ولی نیاز است که مخاطبین فعالیت‌تان با شما آشنا شوند.  نکته‌ای که اینجا بسیار اهمیت دارد این است که افرادی باید با شما آشنا شوند که مناسب و مخاطب واقعی شما هستند.

اگر فقط بخواهید مشهور شوید، فایده‌ی چندانی ندارد و در کل درآمدزائی هم به همراه نخواهد داشت و جزء زحمت و دردسر چیز دیگری ندارد.

افرادی در برند سازی موفق خواهند بود که جامعه هدف آن‌ها او را بشناسند و از او به نیکی یاد کنند.

می‌توان به جرأت چنین ادعا کرد که بزرگترین ابزار موجود در بازاریابی «اعتماد» است. در صورت داشتن هرگونه تجارتی در دنیای امروز که پر از تبلیغات گوناگون و برندهای رنگارنگ است، برای جلب اعتماد مشتریان بیش از هر چیزی به برند شخصی نیاز دارید. شما باید با استفاده از شخصیت خود در جهت برقراری ارتباط با دیگران تلاش کنید تا ‌آن‌ها بتوانند با تکیه بر برند شخصی شما، به کسب و کار و خدمات شما اعتماد کنند.


توضیحات دکتر محمدمهدی ربانی درباره دوره برند سازی شخصی ( پرسونال برندینگ )

 


 

personal branding

 

چرا برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ مهم است؟

اگر می‌خواهید تأثیرگذار باشد، باید برند سازی شخصی قوی داشته باشید. برند سازی به شما کمک می‌کند تا از هر کس دیگری شبیه خودتان متمایز شوید. شما می‌توانید از نام شاخص خود برای نشان دادن دانش و مهارت‌های خود در صنف کسب و کار خودتان استفاده کنید.

در بسیاری از موارد، پرسونال‌برند شما باعث می‌شود در خاطر افراد بمایند. اگر برای پستی هزار نفر نامزد باشند این شما خواهید بود که از میان آن هزار نفر انتخاب می‌شوید.

بر اساس یک تحقیق، ۸۴ درصد از آدم‌ها در قرن ۲۱ به تبلیغات و برندهایی که تبلیغات گسترده دارند اعتماد ندارند. با این حال، آنها به اشخاصی که فکر می‌کنند می‌شناسند اعتماد دارند. این واقعیت باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات خود به سراغ افراد برند شده بروند. در کشور خودمان ایران هم می‌بینید که چقدر کسب‌وکارها از افراد مشهور به عنوان سفیر برند در تبلیغاتشان استفاده می‌کنند.

 

 


اطلاعات دوره غیرحضوری برند سازی شخصی ( پرسونال برندینگ ) :

 مدرس : دکتر محمدمهدی ربانی

✅ مدت زمان دوره : بیش از 500 دقیقه

✅ فرمت : فیلم 

✅ نحوه برگزاری : غیرحضوری و در اپلیکیشن یا وبسایت ویدان

✅ گارانتی : ۱۵ روز گارانتی عودت وجه دارد.

✅ قیمت : ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان  با تخفیف ویژه ۱.۹۵۰.۰۰۰ هزار تومان

✅ پشتیبانی : در تلگرام گروهی ساخته می‌شود تا دانش‌پذیران در گروه سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند؛ در این گروه با استاد دوره مستقیم در ارتباط هستند. همچنین هر دانش‌پذیر یک پشتیان به عنوان پیگیری کننده‌ی روند آموزش را خواهد داشت که آخر هر هفته تا پایان دوره با او در ارتباط خواهد بود.

✅ تمرین : این دوره تمرین‌های زیادی دارد و انجام تمرینات بسیار مهم هستند.

✅ آزمون و مدرک : در پایان دوره به هر دانش‌پذیری که تمرینها رو کامل انجام داده باشد، و در آزمون موفق شود، مدرک حضور در دوره توسط مجموعه ویدان برای او صادر می‌شود.

 

 

ثبت نام در دوره غیرحضوری و حرفه‌ای پرسونال برندینگ

 

 

در دوره برند سازی شخصی (پرسونال برندینگ) چه چیزی می‌آموزید؟

چگونه برند شخصی خود را بصورت مستحکم و تاثیرگذار بسازید؟

چگونه برندی بسازید که برای شما موفقیت به‌همراه داشته باشد و شما را بزرگ کند؟

چگونه جامعه هدف خود را بشناسید؟

چگونه یک پروفایل برای برند شخصی خود بسازید؟

چگونه یک داستان برای برند شخصی خود بسازید؟

چگونه با انواع رسانه‌ها ارتباط برقرار کنیم و از آن‌ها برای برندسازی استفاده کنیم؟

رمز و راز برندسازی در شبکه‌های اجتماعی و دنیای دیجیتال چیست؟

چگونه برای داشتن یک برند قوی برنامه‌ریزی کنیم؟

چگونه از ظاهر برای برند سازی شخصی خود استفاده کنید؟

چگونه در ذهن مخاطب خود یک فکر مناسب ایجاد کنید؟

چگونه از شبکه‌سازی برای داشتن یک برند شخصی قوی استفاده کنید؟

چگونه از روابط عمومی برای برند سازی استفاده کنید؟

چگونه در صنف کسب و کار خود تبدیل به یک فرد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) شوید؟

چه اقدامات و فعالیت‌هائی باعث می‌شود برند شما تخریب شود؟

 

 


 

personal branding

هدف دوره برند سازی شخصی چیست؟

 هدف دوره برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ این است که بعد از گذراندن این دوره بتوانید یک برند شخصی قوی، جذاب، تاثیرگذار، کارآمد و ثروت‌ساز را به راحتی بسازید.

 

این دوره برای چه کسانی مورد نیاز و مفید است؟

مدیران سازمان‌ها، کارآفرینان، کارشناسان فروش (مثل کارشناس فروش بیمه)، اساتید دانشگاه و مدرسین حوزه آموزش، شخص عکاس و فیلمبردار، دیجیتال مارکتر، برنامه‌نویس، آرایشگران و در کل هر کسی که حرفه و تخصصی دارد و می‌خواهد جایگاه مناسبی در ذهن مخاطب خود داشته باشد.

 

یکی از مزیت‌های داشتن پرسونال برندینگ

یکی از مزیت‌های داشتن برند شخصی این است که تمام آنچه شما از ابتدای شروع کار خود تا به حال انجام داده‌اید یک جا جمع شده و باعث افزایش ارزش‌های شما از دید مشتریان خواهد شد. به این ترتیب با دریافت ارزش ببیشتر از جانب مشتریان، رفتار و نظر بازدیدکنندگان در بازار، با شما نسبت به سایرین متفاوت خواهد شد.

 

دوره غیرحضوری پرسونال برندینگ تضمین برگشت وجه هم دارد.

garanty شما تا پانزده روز از زمان شروع دوره فرصت دارید درس‌های دوره پرسونال برندینگ را بیاموزید و آن‌ها را اجرا کنید. اگر احساس کردید مطالب مفید و کاربردی نیست، می‌توانید از ادامه دوره انصراف دهید و کل مبلغ خود را پس بگیرید. بنابراین هیچ جای نگرانی نیست و با خیالی راحت ثبت نام کنید.

 

 

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ (Personal Branding) همانند برندسازی تجاری اهمیت بسیار زیادی دارد. در برندسازی شخصی شما روی خودتان، نقاط قوت، وجه تمایزها و ارتقای شخصیت‌تان کار می‌کنید و تلاش می‌کنید با افزایش دائمی اعتبار خود مخاطبان بیشتری جذب کنید. جذب مخاطبان بیشتر باعث می‌شود فرصت‌های بیشتری پیش‌روی شما قرار بگیرد و درآمدزایی بیشتری داشته باشید.

 

ثبت نام در دوره پرسونال برندینگ

 

 


با مدرس دوره بیشتر آشنا شوید

محمدمهدی ربانی

محمدمهدی ربانی

دارای PHD  مدیریت
استاد ارشد EABW  دانشگاه اشتاین بایس برلین
دارای گواهینامه تدریس از wifi   اتریش ، معتبرترین نهاد آموزشی بازرگانان اتریش
همكار علمی پرفسور لوهمولر در دانشگاه كرنفیلد انگلستان
موسس پلتفرم آموزشی ویدان
مدیرمسئول مجله خلاقیت
موسس شرکت داروسازی دیموند 
مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین 
استاد آكادمی صادرات آلمان
نماینده علمی دانشگاه SSHE سوییس در ایران
موسس چندین استارتاپ موفق در ایران،  سوییس و امارات
کارشناس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 

نظر بعضی از اساتید مطرح دنیا درباره محمدمهدی ربانی
محمدمهدی ربانی

در این دوره از چند تن از اساتیدی که در کسب و کارشان صاحب برند هستند هم استفاده می‌کنیم. این اساتید از داستان چگونگی برندشان برای شما خواهند گفت.
 
۱- محمدرضا عمرانی :  موسس و مدیرعامل شرکت توسعه کالای دماوند، نماینده برندهای مطرحی همچون: تگ هویر، موریس لاکروا، زنیت،ایبل، کنکورد، روبرتو کاوالی، کورلوف، فره میلانو، روشاس، اسمالتو، جاست کاوالی، اسپریت,سیکو، دی وان میلانو و.... در ایران است.
۲- کاوه صدقی :  بازیکن سابق تیم ملی اسکیت سرعت، اسکیت هاکی و هم‌اکنون سرمربی تیم ملی اینلاین هاکی ایران است. مدیر، مؤسس و سهامدار آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب.  او علاوه بر اسکیت، در تجارت هم موفق بوده‌است و مدیر عامل و گرداننده چندین شرکت بزرگ است. 
۳- سپهر تاروردیان : مدیر عامل شرکت همایش فرازان به عنوان بزرگ ترین سازمان برگزاری اجلاسهای بین المللی کشور 
۴- بابک بادکوبه: مدیر عامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه - بازیگر، مجری و تهیه کننده تلویزیون
۵- حسین یاغچی : نویسنده، روزنامه نگار، سر دبیر مجله خلاقیت، رئیس هیئت مدیره و سر ویراستار انتشارات نگاه نوین.
 
 

 
اگر برند شخصی شما جذاب باشد. مشتریان، فروشندگان، مطبوعات و حتی شرکت هایی که به دنبال جذب نیرو هستند شما را پیدا خواهند کرد. معمولا افراد دوست دارند با متخصصان همکاری داشته باشند و معرفی شما به عنوان یک فرد برجسته به دیگران از دلایل اهمیت پرسونال برندینگ است.هنگامی که می خواهید کسب و کار خود را بازسازی کنید، برند شخصی رکن مهمی در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت.
 

 

قیمت دوره غیرحضوری پرسونال برندینگ : ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت با تخفیف ویژه : ۱.۹۵۰.۰۰۰ هزار تومان

ثبت نام در دوره پرسونال برندینگ

 
 اگر نیاز به راهنمائی دارید می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.
 

 ۰۹۰۲۳۰۱۰۲۱۲
۰۲۱-۸۶۰۲۳۷۱۱