تعیین بودجه برای بازاریابی

بازاریابی، سرمایه گذاریِ تجاری مهمی است. مقدار بودجه ای که برای بازاریابی در نظر می گیرد به طور مستقیم بر رشد و سودآوری تان تاثیر می گذارد. لوئان وایز متخصص بازاریابی هزینه های بازاریابی و شیوه های مختلف تعیین بودجه بازاریابی را بررسی می کند. نحوه قیمت گذاری محصول را یاد گرفته، به ارزش طول عمر مشتری پی برده و با هزینه های فعالیت های مختلف بازاریابی آشنا شوید. علاوه بر این، رهنمود هایی در مورد بودجه بندی و مدیریت هزینه دریافت کرده و نحوه ی سنجش موفقیت تان را بیاموزید.

7
درس
23
فایل
24
دقیقه
29000 تومان

اساتید دوره

لوئان وایز

لوئان وایز دارای 15 سال تجربه‌ی بازاریابی B2B است؛ او در آژانس‌ها، سمت کاربر و در نقش مشاور فعالیت داشته است.
او مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع را پرورش داده است. او در بازاریابی سنتی (رویدادها، ایمیل مستقیم و دیگر رسانه‌های چاپی) و، همچنین، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال شناخته شده است. او به مشتریانش کمک می‌کند تا فعالیت‌های موثرتری در زمینه‌ی بازاریابی داشته باشند و مطمئن شوند که پیام‌های اصلی‌شان در زمان مناسب و به افراد مناسب می‌رسد.
Luan در بخش‌های مختلف، از جمله لوازم ادای، خدمات پستی، مخالرات، استخدام، مدیر تسهیلات و تحصیلات عالیه فعالیت داشته است. او برای برندهایی مانند رویال میل، Hilton Hotels & Resorts و دانشگاه کمبریج کار کرده است، همچنین، با شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تخصصی‌شان قوی هستند، اما در دنیا شناخته شده نیستند، نیز همکاری داشته است. او کتابِ آرام! این فقط رسانه‌ی اجتماعی است: راهنمای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای شما و کسب‌وکارتان را نوشته است.

دوره های پیشنهادی

person
mail