استراتژی خلق برند

مالکوم گلدول زمانی گفته بود که واژه‌ی برند مثل واژه‌ی آفریقاست و می‌تواند معانی زیادی داشته باشد که همگی آن‌ها مهم و درعین‌حال بسیار متفاوت از یکدیگر هستند. اگر تصورتان از آفریقا داخل شهر ژوهانسبورگ است درحالی‌که تصور مخاطبتان مراکش است در این صورت گفتگوی شما چندان سازنده از آب درنخواهد آمد.

برند نیز به همین صورت است. وقتی به برند اشاره می‌کنیم، بعضی‌ها به لوگو، بعضی‌ها به تبلیغات و بقیه نیز به اسامی برندها و شبکه‌های اجتماعی فکر می‌کنند. همه‌ی این‌ها از عناصر تشکیل‌دهنده‌ی برند هستند.

اما استراتژی برند کمک می‌کند تا از همگی این‌ها به‌صورت متمرکز استفاده کنید تا خودتان معرف تجارتتان باشید و اجازه ندهید بازار آن را تعریف کند.

داشتن برند عالی، ارزش کسب‌وکار شما را افزایش می‌دهد. برند به مشتری کمک می‌کند تا کار شما را به‌خوبی ببینند، به آن علاقه‌مند شده و به آن وفادار بمانند. علاوه بر این، برندهای عالی به افراد کمک می‌کند تا بدانند چه محصولاتی را باید در اولویت قرار داده و خرید چه چیزهایی را به آخر موکول کنند.

چطور برندتان را از برندهای دیگر متمایز می‌کنید؟ راهش این است که یک استراتژی برند بسازید و البته هدف از این ویدان هم همین است.

لیندسی پیدرسن کارشناس برتر برندینگ و بنیان‌گذار شرکت استراتژی برند آیرون کلد و متخصص کالاهای مصرفی و بسته‌بندی است و هم‌اکنون همراه با مدیران برای طراحی استراتژی برند متمایز و قابل تملک کار می‌کند تا آن‌ها بتوانند به تجارت خود امکان رشد بدهند و هدایتش کنند.

او در این ویدان قصد دارد به شما کمک کند تا از برندتان به‌عنوان یک عامل تقویت‌کننده‌ی رشد معنادار در تجارتتان استفاده کنید. به‌عنوان یک بازاریاب چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توانید بر روی آن تمرکز کنید. با یک استراتژی برند حساب‌شده می‌توانید مطمئن شوید که زمان، انرژی و پولتان روی چیزهایی متمرکز است که بیش از همه در راستای ستاره‌ی شمالی شما قرار دارند.

موضوعات مطرح‌شده در این ویدان:

استراتژی برند چیست؟

چارچوب استراتژی شما:

آماده‌سازی، گوش دادن، گردآوری

ایجاد وعده‌ی نام تجاری:

تحلیل کردن، نردبان، بیانیه‌ی جایگاه سازی

ایجاد شخصیت نام تجاری خود:

شخصیت برند، شخصیت و صداقت، حدود برند

فعال‌سازی استراتژی:

خیاط، معرفی خلاقانه، ارزیابی خلاقیت

قدم به عقب:

چهار P کاربردی، شروع، توقف و پیگیری برنامه، قدم‌های بعدی

 

 

6
درس
17
فایل
63000 تومان

سایر دوره های شما

جف بلومفیلد
جف بلومفیلد
موفقیت در فروش آنلاین
جف بلومفیلد
سطح دوره: متوسط
6
درس
21
فایل

95,000 تومان
کریس گاوارد
کریس گاوارد
اصول بازاریابی - توسعه ارزش پیشنهادی
کریس گاوارد
سطح دوره: متوسط
5
درس
15
فایل

35,000 تومان
برایان تریسی
برایان تریسی
صفر تا صد فروش با برایان تریسی
برایان تریسی
سطح دوره: جامع
24
درس
48
فایل

1,590,000 تومان
محمد مهدی ربانی
محمد مهدی ربانی
دوره تسلط بر فروش
محمد مهدی ربانی
سطح دوره: جامع
30
درس
66
فایل

1,590,000 تومان
دوری کلارک
دوری کلارک
زبان بدن برای زنان
دوری کلارک
سطح دوره: مناسب برای همه
5
درس
12
فایل

29,000 تومان
محمد مهدی ربانی
محمد مهدی ربانی
مبانی NLP
محمد مهدی ربانی
سطح دوره: مبتدی
1
درس
2
فایل

69,000 تومان
محمد مهدی ربانی
محمد مهدی ربانی
دروازه بان ها در فروش
محمد مهدی ربانی
سطح دوره: مبتدی
1
درس
2
فایل

69,000 تومان
دن لاک
دن لاک
چگونه هر چیزی را به هر کسی بفروشیم؟
دن لاک
سطح دوره: مبتدی
1
درس
1
فایل

5,000 تومان
کریس کرافت
کریس کرافت
مهارت‌های مذاکره را به راحتی بیاموزید
کریس کرافت
سطح دوره:
8
درس
33
فایل

149,000 تومان
دکتر تد
دکتر تد
ایجاد اعتماد به نفس
دکتر تد
سطح دوره:
3
درس
12
فایل

29,000 تومان
پال اسمیث
پال اسمیث
فروش از طریق داستان
پال اسمیث
سطح دوره:
9
درس
21
فایل

99,000 تومان
گریک چاو
گریک چاو
از صفر تا 100 اینستاگرام
گریک چاو
سطح دوره:
5
درس
20
فایل

69,000 تومان
جین برت
جین برت
اصول تبلیغات برای جذب مشتری
جین برت
سطح دوره:
5
درس
23
فایل

99,000 تومان
کالین جونز
کالین جونز
آشنایی با بازاریابی محتوا
کالین جونز
سطح دوره:
11
درس
34
فایل

101,000 تومان
دیوید براونلی
دیوید براونلی
خرده فروشی
دیوید براونلی
سطح دوره:
6
درس
16
فایل

59,000 تومان
جان جانسچ
جان جانسچ
مبانی بازاریابی با موبایل
جان جانسچ
سطح دوره:
6
درس
18
فایل

49,000 تومان
محمدمهدی ربانی
محمدمهدی ربانی
رازهای سودآوری
محمدمهدی ربانی
سطح دوره:
1
درس
2
فایل

59,000 تومان
باب پراکتور
باب پراکتور
6 دقیقه تا موفقیت
باب پراکتور
سطح دوره:
1
درس
1
فایل

30,000 تومان
دیوید براونلی
دیوید براونلی
نحوه برخورد با مشتریان عصبانی
دیوید براونلی
سطح دوره:
4
درس
12
فایل

59,000 تومان
محمدمهدی ربانی، محمدرضا عمرانی، عدنان موسی پور، بابک بادکوبه، شاهین فاطمی
محمدمهدی ربانی، محمدرضا عمرانی، عدنان موسی پور، بابک بادکوبه، شاهین فاطمی
همایش بازاریابی، فروش و برندسازی
محمدمهدی ربانی، محمدرضا عمرانی، عدنان موسی پور، بابک بادکوبه، شاهین فاطمی
سطح دوره:
5
درس
11
فایل

230,000 تومان
محمد مهدی ربانی
محمد مهدی ربانی
بیزینس کوچینگ | جلسه اول
محمد مهدی ربانی
سطح دوره:
1
درس
9
فایل

پیتر کاپلی
پیتر کاپلی
اصول و مبانی مدیریت
پیتر کاپلی
سطح دوره:
4
درس
23
فایل

650,000 تومان