گوش سپاری به مشتریان

به آخرین باری که مجبور شدید با بخش خدمات مشتریان سروکله بزنید فکر کنید؛ این کار آدم را خسته می‌کند، این منشی شما را به آن مسئول معرفی می‌کند و از شما می‌خواهند همان مشکلاتی که برای 3 نفر قبلی توضیح دادید را دوباره بازگو کنید.

پس جای تعجب نیست که گفته می‌شود سالانه به خاطر خدمات مشتریان ضعیف کسب‌وکارها مجموعاً دچار ضرر بیش از 62 میلیاردی می‌شوند.

کسی حواسش هست؟ شما حواستان هست؟ گوش می‌کنید؟

پس مشکلی وجود دارد که هرساله 62 میلیارد دلار ضرر می‌رساند. یکی از جنبه‌های بسیار ساده ولی درعین‌حال مهم‌ترین بخش خدمات‌رسانی به مشتریان که خیلی دست‌کم گرفته می‌شود، فقط گوش دادن به مشتریان است.

تمام کسب‌وکارها ادعای برخورداری از خدمات مشتریان قوی را دارند ولی کمتر موفق به انجام این کار می‌شوند. اگر بتوانید مهارت‌های این ویدان را یاد بگیرید و به کار ببرید، یک سر و گردن از بقیه‌ی رقبای خود بالاتر هستید.

نوآه فلمینگ کارشناس استراتژی مشتریان، مؤلف، سخنران و رئیس شرکت مشاوره فلمینگ، در این ویدان می‌خواهد به شما نحوه‌ی گوش دادن به مشتری و چگونگی قرار گرفتن شما و شرکتتان در رده‌ی کسب‌وکارهایی با خدمات استثنایی را آموزش دهد. او به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های اساسی شنیداری خود را تقویت کنید و چارچوبی را طراحی می‌کند تا طبق آن به موفقیت برسید.

نوآه از مهارت‌های اساسی و اولیه مانند زبان بدن و برقراری روابط دوستانه سخن می‌گوید. او همچنین توضیح می‌دهد که چگونه به مشتری گوش کنیم و خواسته‌های او را بفهمیم و هم‌زمان با پرسیدن سؤال‌های مناسب فرصت‌های شنیداری بیشتری نیز ایجاد کنیم.

اگر به دوره‌های فروشندگی رفته باشید، از مهارت گوش دادن مؤثر صحبت می‌کنند. اگر به کلاس‌های ارتباطات رفته باشید از اهمیت گوش کردن صحیح می‌گویند. اگر به کتب روانشناسی علاقه‌مند باشید، روی هنر گوش دادن درست تمرکز می‌کنند. بنابراین این ویدان برای همه‌ی ما مفید بوده و دیدن آن را به همه‌ی افراد توصیه می‌کنیم!

موضوعات این ویدان عبارت‌اند از:

نحوه‌ی گوش دادن به مشتری، تکنیک‌های گوش دادن برای موفقیت، قطع صحبت و گوش دادن به مشتری،  تأیید و وضوح،  تجویز یک‌راه حل

4
درس
8
فایل
17
دقیقه
21000 تومان

اساتید دوره

نوآه فلمینگ

نوآه فلمینگ مولف، سخنران و رئیس شرکت مشاوره فلمینگ است.

نوآه که در شرکت هایی با درآمد سالانه 2 میلیون تا 5 میلیارد دلار کار کرده، به مشتریان نشان می دهد که چگونه با یافتن راه های موثر، تغییرات پایدار و مثبتی را در هر شرکتی به وجود آورند.

او همچنین مشغول به مشاوره و آماده سازی کارآفرینان، مدیران و افرادی که مایلند کسب و کارشان به طور چشمگیری رونق یابد، است و به آنها نشان می دهد که چگونه با دارایی های پنهانی که از قبل در اختیار داشته اند سرمایه گذاری کنند. علاوه بر این، نوآه مولف پرفروش ترین کتاب های آمازون در حوزه فروش، بازاریابی و خدمات مشتری ست: کتاب "ماندگار: وفاداری پایدار مشتریان را پرورش دهید تا کسب و کارتان همواره رشد کند" و "حلقه وفاداری مشتری: دانشی که دلیل همه ی تجربیات عالی و تاثیرات پایدار است". از تالیفات اوست.

این ویدان را به کارآفرینان، مدیران و مسئولان خدمات مشتریان توصیه می نماییم.

دوره های پیشنهادی

نظرات درباره دوره گوش سپاری به مشتریان

دوستانی که آیفون دارن میشه راهنمایی کنید چه جور میشه اپلیکیشن را دانلود کرد؟
محمدی - 2 آذر 1397
آخه مگه داریم دوره به این خوبی؟
ایمانی - 2 آذر 1397
براى من که خیلى مفید بود نکات مهم رو یادداشت کردم که بتونم نتیجه بهترى بگیرم
حیدری - 2 آذر 1397
سلام متاسفانه من نمی توانم اپلیکیشن را دانلود کنم
اصلانی - 2 آذر 1397
person
mail