مبانی بازاریابی - شخصیتی

دلیل خوبی برای محبوبیت شخصی‌سازی در بازاریابی وجود دارد، زیرا جواب می‌دهد به‌جز وقتی‌که جواب نمی‌دهد. شناختن تکنیک‌های لازم برای ایجاد یک برنامه‌ی شخصی‌سازی حرفه‌ای تفاوت زیادی در نتایج شما رقم می‌زند.

آیا تابه‌حال احساس کرده‌اید که گویی یک خبرنامه یا تبلیغ مستقیماً با شما سخن می‌گوید؟ بازاریاب‌ها با استفاده از تحلیل داده و سیستم اتوماسیون می‌توانند پیام‌رسانی و ارائه محصولات را متناسب با هر مشتری انجام دهند. این عمل، شخصی‌سازی نامیده می‌شود و می‌تواند به شما در تشخیص محصولات و خدمات و افزایش نرخ تبدیل کمک کند. (یعنی فروش شما را رشد دهد!)

کریس گاوارد مؤسس و مدیرعامل شرکت وایدر فانل، به بهینه‌سازی نرخ تبدیل و استراتژی شخصی‌سازی شرکت‌هایی چون آی بی ام، گوگل و اچ پی کمک کرده است. در این ویدان با او همگام شوید تا اصول شخصی‌سازی بازاریابی و چگونگی اعمال آن‌ها در کمپین‌های خود را بیاموزید.

کریس به شما نشان می‌دهد که شخصی‌سازی چیست؟ در زیرساخت‌های شخصی‌سازی باید به چه چیزهایی توجه کنید؟ و از همه مهم‌تر چگونه یک برنامه‌ی قوی برای شناسایی و اولویت‌بندی فرصت‌های شخصی طراحی کنید که مختص کسب‌وکار شما باشد؟

این ویدان شما را به نحوی معجزه‌آسا از رقبایتان جلو می‌اندازد. در این دوره تکنیک‌های جدیدی در حوزه بازاریابی مخصوصاً بازاریابی آنلاین را فرا می‌گیرید.

موضوعات مطرح‌شده در دوره مبانی بازاریابی - شخصیتی:

شناخت بازاریابی شخصیتی: تمایز در شخصی‌سازی،  شناسایی اشتباهات شخصی‌سازی بازاریابی

آماده‌سازی شخصی‌سازی: ایجاد پایه و اساس شخصی‌سازی،  مشخص کردن اینکه چه زمانی از شخصی‌سازی استفاده کنیم،  یکپارچه‌سازی پلتفرم‌های شخصی‌سازی،  ساخت یک تیم بهینه‌سازی متخصص،  استفاده از یک فرآیند بهینه‌سازی ساختار

شناسایی فرصت‌ها:  شخصی‌سازی با اهداف موجود،  پیدا کردن فرصت‌های جدید از دلداده‌های خودتان،  استفاده از داده‌های شخصی‌سازی خود،  استفاده از داده‌های شخصی‌سازی قیاسی، استفاده از داده‌های شخصی‌سازی القایی

اولویت‌بندی فرصت‌های شخصی‌سازی: اولویت‌بندی فرضیه‌های شخصی‌سازی با PIE،  تهیه کردن جدول PIE شخصی‌سازی،  تائید اعتبار برای رشد و بینش

5
درس
16
فایل
37
دقیقه
31000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمد گویی
- 4.0 مگابایت

شناخت بازاریابی شخصیتی

play_arrow
تمایز در شخصی سازی
- 13.1 مگابایت
play_arrow
مشخص کردن اینکه چه زمانی از شخصی سازی استفاده کنیم
- 19.1 مگابایت
play_arrow
شناسایی اشتباهات شخصی سازی بازاریابی
- 9.5 مگابایت

اماده سازی شخصی سازی

play_arrow
ایجاد پایه و اساس شخصی سازی
- 10.6 مگابایت
play_arrow
یکپارچه سازی پلتفرم های شخصی سازی
- 9.0 مگابایت
play_arrow
ساخت یک تیم بهینه سازی متخصص
- 15.7 مگابایت
play_arrow
استفاده از یک فرآیند بهینه سازی ساختار یافته
- 15.8 مگابایت

شناسایی فرصتها

play_arrow
شخصی سازی با اهداف موجود
- 6.9 مگابایت
play_arrow
پیدا کردن فرصت های جدید از دل داده های خودتان
- 5.6 مگابایت
play_arrow
استفاده از داده های شخصی سازی خود شناسایی شده
- 9.8 مگابایت
play_arrow
استفاده از داده های شخصی سازی قیاسی
- 7.1 مگابایت
play_arrow
استفاده از داده های شخصی سازی القایی
- 13.3 مگابایت

اولویت بندی فرصت های شخصی سازی

play_arrow
اولویت بندی فرضیه های شخصی سازی با PIE
- 6.2 مگابایت
play_arrow
تهیه کردن جدول PIE شخصی سازی
- 0.0 مگابایت
play_arrow
تائید اعتبار برای رشد و بینش
- 8.2 مگابایت

اساتید دوره

کریس گاوارد

کریس گاوارد نویسنده، سخنران، رهبر، بنیانگذار و مدیرعامل شرکتوایدرفانلاست.

وقتی شرکت هایی مانند گوگل، Electronic Arts، eBay، مجنتو، DMV.org و BuildDirect.com در پیِ نتایج بهینه سازی و بازاریابی عالی باشند، کریس گاواردرا فرا می خوانند. کریس شرکت وایدرفانلرا با این باور که سازمان های بازاریابی باید ارزش خود را ثابت کنند، تأسیس کرد. او مغز پشت روش های LIFT ™ و Kaizen ™، و استراتژی های بهینه سازی تبدیل است که به طور پیوسته نتایج را برای شرکت های پیشرو بالا می برد.

او مولف کتاب " باید آن را امتحان کنید! (Wiley Sybex) " است

که بهینه سازی تبدیل را دوباره تعریف کرده و نشان می دهد که چگونه می توان تجارت را با شیوه های بسیار موثر بهبود بخشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به http://widerfunnel.com و توییترchrisgoward مراجعه کنید.

کریس یک استاد نابغه برای تجارت در دنیای جدید است که خود کاملا درگیر اجرای استراتژی های به روز و دقیق علی است. پس آموزش های او کاملا کاربردی و قابل اجراست.

این ویدان برای مدیران فروش و افرادی که می خواهند فروش های بزرگ را در کارنامه خود ثبت کنند توصیه می شو

دوره های پیشنهادی

person
mail