فروش به وسیله بازینمایی یا همان گیمیفیکیشن

رقابت های فروش به یک حال و هوای تازه نیاز دارند. رقابت های نفس گیر و گرفتن جایزه دیگر به فروشنده ها انگیزه نمی دهد. بازی وار سازی کاربرد رقابت همکای گونه روش فروشی است که بیشتر شرکت های بزرگ به کار می گیرند تا به واحد های فروششان انگیزه بخشیده، آنها را وادار به مشارکت ساخته و متعهد نگاهشان دارند.

6
درس
12
فایل

مدرس دوره

نوآه فلمینگ

نوآه فلمینگ مولف، سخنران و رئیس شرکت مشاوره فلمینگ است.

نوآه که در شرکت هایی با درآمد سالانه 2 میلیون تا 5 میلیارد دلار کار کرده، به مشتریان نشان می دهد که چگونه با یافتن راه های موثر، تغییرات پایدار و مثبتی را در هر شرکتی به وجود آورند.

او همچنین مشغول به مشاوره و آماده سازی کارآفرینان، مدیران و افرادی که مایلند کسب و کارشان به طور چشمگیری رونق یابد، است و به آنها نشان می دهد که چگونه با دارایی های پنهانی که از قبل در اختیار داشته اند سرمایه گذاری کنند. علاوه بر این، نوآه مولف پرفروش ترین کتاب های آمازون در حوزه فروش، بازاریابی و خدمات مشتری ست: کتاب "ماندگار: وفاداری پایدار مشتریان را پرورش دهید تا کسب و کارتان همواره رشد کند" و "حلقه وفاداری مشتری: دانشی که دلیل همه ی تجربیات عالی و تاثیرات پایدار است". از تالیفات اوست.

این ویدان را به کارآفرینان، مدیران و مسئولان خدمات مشتریان توصیه می نماییم.

سایر دوره های شما