بازاریابی محتوا: شخصی سازی تجربه مشتری

مشتری های تان به چندین کانال و دستگاه دسترسی دارند. آنها از طریق رایانه ی رومیزی شان، گوشی های هوشمندشان، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت تان با شما ارتباط برقرار می کنند. آنها همچنین انتظار دارند، بدانید چه کسی هستند و می خواهند به چه چیزی گوش کنند. چطور می توانید از خصوصی و مرتبط بودن محتوایتان مطمئن شوید؟ با دنبال کردن رد رفتارهای خریداران تان در کانال های مختلف و استفاده از این داده ها برای سفارشی ساختن روابط تان با آنها.

3
درس
7
فایل

مدرس دوره

دینا رثمن

دینا رثمن یکی از برجسته ترین اساتید بازاریابی و فروش سایت لیندا و لینکدین می باشد او متخصص در بازاریابی ازجمله بازاریابی محتوا، ویدئو مارکتینگ، آنالیز بازاریابی، شبکه های اجتماعی و ... می باشد.

رثمن همچنین نویسنده چندین کتاب در همین زمینه نیز می باشد.

سایر دوره های شما