بازاریابی محتوا: خبرنامه

روزانه یک شبکه‌ی اجتماعی یا ابزار تهیه‌ی محتوای جدید وارد بازار می‌شود. ایمیل همچنان انتخاب بسیار قدرتمندی در جعبه‌ابزار بازاریابی محتوایی شماست.

در این ویدان سی‌سی چپمن، نویسنده‌ی مشترک کتاب پرفروش بین‌المللی قوانین محتوا، درباره‌ی به وجود آمدن خبرنامه و اهمیت ثبات صحبت می‌کند و به شما ایده‌هایی می‌دهد تا مشترکین شما نه‌تنها ایمیل‌هایتان را باز کنند بلکه آن کاری را که شما می‌خواهید را هم انجام دهند.

خبرنامه‌ها شاید جذاب‌ترین تاکتیک بازاریابی محتوا نباشند ولی در صورت درست انجام شدن، یکی از بهترین‌ها هستند.

موضوعات این ویدان عبارت‌اند از:

استفاده از روزنامه و خبرنامه: ایمیل هنوز نمرده!،  اهمیت حیاتی بانک اطلاعات مخاطبین،  چه چیزی در ایمیل‌های خود مطرح کنید،  سفارشی‌سازی ظاهر و احساس ایمیل‌ها،  اهمیت ثبات،  از مخاطب بخواهید کاری انجام دهد!،  خواندن ایمیل‌ها در ابزارهای حال حرکت را آسان کنید!

2
درس
8
فایل
12
دقیقه
17000 تومان

اساتید دوره

سی سی چپمن

سی سی چپمن یک نویسنده آمریکایی، مشاور بازاریابی و استاد بازاریابی محتوا است. او مدیر سابق Podsafe Music Network است و یک شخص برجسته در انجمن پادکست و موسیقی Podsafe می باشد.

دوره های پیشنهادی

person
mail