اصول تبلیغات برنامه ریزی شده

در این ویدان، با مقدمه ای از دنیای هیجان انگیز تبلیغات برنامه ریزی شده آشنا می شوید. مقدمه ای که شامل رایج ترین فرآیندهایی است که ناشران و تبلیغ کنندگان استفاده می کنند و خواهید دانست که متخصصان روش پرداخت، به ازای کلیک کردن کاربران، چه اطلاعاتی دارند.
همچنین راجع به تکنولوژی ای خواهید آموخت که بخش زیادی از کارهایتان را به صورت خودکار انجام خواهد داد.
ما به شما می گوییم که کمپین های برنامه ریزی شده، چطور می توانند از نقاط داده برای افزایش بیشتر هدف گیری مشتری در فرآیند بازاریابی استفاده کنند و این اطلاعات، ایده های قبلی شما را کاملاً تغییر می دهد.
این دوره به شما دید بسیار خوبی از فرصت های کلیدی در زمینه ی خرید رسانه ی برنامه ریزی شده خواهد داد و شما در موقعیت بهتری قرار می گیرید برای اینکه آینده ی کسب و کارتان و حرفه ی بازاریابی خود را شکل دهید.

7
درس
26
فایل
77
دقیقه
79000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
play_arrow
چه چیز لازم است پیش از تماشای این دوره بدانید؟
play_arrow
تبلیغات برنامه نویسی شده چیست؟
play_arrow
چالش های پراکندگی - کانال ها و صفحات تصویر متعدد

مبانی خرید رسانه های برنامه نویسی شده

play_arrow
استفاده از تبلیغات برنامه نویسی شده
play_arrow
دسته فناوری برنامه ریزی شده
play_arrow
تبلیغات در لحظه - توضیح در مورد RTB، DSP و SSP
play_arrow
رویکرد برنامه نویسی در همه کانال ها
play_arrow
تبلیغات برنامه نویسی شده برای اپلیکیشن و موبایل

کارکردن با کمپین ها

play_arrow
انواع رسانه ها - تبلیغات ویدیوی، نمایشی، تعاملی و متنی
play_arrow
استفاده از صفحات صاف و سرتاسری
play_arrow
چگونه ناشران و تبلیغ کنندگان با هم تعامل می کنند؟
play_arrow
پلتفرم های مدیریت داده های نمونه
play_arrow
انتخاب بین روش حراج و روش خرید مستقیم

روش های هدف قرار دادن

play_arrow
هدف گیری پیشرفته
play_arrow
هدف گیری مخاطب
play_arrow
هدف گیری مبتنی بر تاثیرگذاری
play_arrow
هدف گیری جغرافیایی، زمینه ای و رفتاری
play_arrow
بازاریابی مجدد و برنامه نویسی شده

بازاریابی و برنامه نویسی برای روابط کسب و کار با کسب و کار

play_arrow
برنامه نویسی در روابط کسب و کار با کسب و کار با استفاده از لینکداین
play_arrow
مشتری کسب و کار به کسب و کار برنامه نویسی شده و نمونه های موردی
play_arrow
استفاده از برنامه نویسی و هوش مصنوعی برای بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار

اقدام بر اساس بینش های حاصل از مخاطبان

play_arrow
استفاده از برنامه نویسی و هوش مصنوعی برای بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
play_arrow
هوش مصنوعی - آینده بخش بندی و هدف گیری
play_arrow
ممیزی تقلب ها در تبلیغات و کلیک های تصادفی

نتیجه گیری

play_arrow
گام های بعدی

اساتید دوره

آدریان بریتس

آدریان بریتس یک مشاور بازاریابی دیجیتال است که متخصص در بهینه سازی کمپین ها و نرخ های تبدیل است.او توانایی استفاده از داده های رقیب را برای کمک به شرکت ها در بازاریابی مطالب، بازاریابی و استراتژی دیجیتال خود دارد و نتایج را تجزیه و تحلیل می کند. آدریان دارای مدرک کارشناسی ارشد در بازاریابی از دانشگاه آکسفورد بروک است و به طور مداوم به روز رسانی مهارت های خود را برای کمک به کسب و کار شیر به آخرین راه حل های بازاریابی دیجیتال.

 

person
mail