چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟

به دوره نوشتن متون تبلیغاتی خوش‌آمدید. شاید باور کردنش سخت باشد ولی قبل از اینترنت هم بازاریابی وجود داشت.

ایان لوری  موسس و مدیرعامل Portent، یک آژانس بازاریابی دیجیتال است. او به مدت ۲۰ سال است که تبلیغ نویسی بازاریابی را انجام می‌دهد.

او در این ویدان درباره‌ی تبلیغ نویسی صحبت می‌کند، اول درباره‌ی مبانی و انواع تبلیغ نویسی، و بعد در مورد موضوعات پیشرفته ازجمله مدیریت تیم‌های نویسندگی سخن می‌گوید و فراز و نشیب‌های نوشتار تبلیغاتی برای دو رسانه‌ی مختلف را توضیح می‌دهد.

تبلیغ نویسی که همان نوشتن متن تبلیغاتی برای جذب مشتری است یکی از ابزارها و روش‌های متقاعدسازی مشتری می‌باشد. تبلیغ نویسی بر روی روان و افکار و تصمیم مشتری کار می‌کند تا در تبلیغات یا صفحات سایت شما آن اقدامی را که مدنظرتان است را مشتری انجام دهد.

 

5
درس
27
فایل
111
دقیقه
99000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

معرفی

play_arrow
خوش آمدید
- 4.7 مگابایت
play_arrow
چگونه از فایل های تمرینی استفاده کنید
- 4.1 مگابایت
play_arrow
نکات مهم قبل از شروع درس
- 11.4 مگابایت

متن نویسی یا کپی رایتینگ چیست؟

play_arrow
تعریف متن نویسی
- 22.7 مگابایت
play_arrow
انواع متن نویسی بازاریابی
- 38.9 مگابایت
play_arrow
آمادگی برای نوشتن
- 18.9 مگابایت
play_arrow
پروژه این درس
- 13.8 مگابایت

نوشتن متن

play_arrow
جمع آوری ابزارهای لازم
- 25.6 مگابایت
play_arrow
تدوین برنامه
- 16.7 مگابایت
play_arrow
نگارش آزاد برای پیدا کردن ایده اصلی
- 18.5 مگابایت
play_arrow
نوشتن پیش نویس اول
- 17.0 مگابایت
play_arrow
رعایت قوانین کلی
- 19.2 مگابایت
play_arrow
صیقل دادن پیش نویس
- 28.9 مگابایت
play_arrow
تیتر نویسی
- 28.6 مگابایت
play_arrow
آزمایش تیتر
- 12.9 مگابایت
play_arrow
دلیلی برای خواندن متن تان
- 13.6 مگابایت
play_arrow
سازماندهی برای چاپ
- 15.6 مگابایت
play_arrow
سازماندهی برای نشر آنلاین
- 16.5 مگابایت
play_arrow
استفاده از تایپوگرافی به صورت موثر
- 21.4 مگابایت

مدیریت تیم نویسنده

play_arrow
بازنویسی متن موجود
- 22.4 مگابایت
play_arrow
بازنویسی برای انتشار در یک صفحه وبسایت
- 27.9 مگابایت
play_arrow
بازنویسی برای توصیف یک محصول
- 21.6 مگابایت
play_arrow
بازنویسی یک متن برای رسانه های اجتماعی
- 21.6 مگابایت

نتیجه گیری

play_arrow
مدیریت تیم نویسنده
- 26.1 مگابایت
play_arrow
ایجاد یک تقویم محتوا
- 23.7 مگابایت
play_arrow
مدیریت صدای واحد برند
- 13.3 مگابایت
play_arrow
قدم های بعدی

اساتید دوره

ایان لوری

ایان لوری موسس و مدیرعامل Portent، یک آژآمس بازاریابی دیجیتال، تاسیس 1995، است. Prtent در زمینه‌ی جستجو، رسانه‌ی اجتماعی، محتوا و تحلیل با مشتری‌هایی مانند Les Schwab Tire Centers، Fox Television، Fox Television, Fender Guitars و Nintex کار می‌کند.
ایان تیم Portent را آموزش می‌دهد رهبری می‌کند. او در عرصه‌ی صنعت مورد علاقه‌اش هم فعالیت می‌کند. او سخنرانی‌های بسیاری را در سراسر دنیا انجام داده است، از جمله، در MozCon، ad:tech، eMetrics Summit، Search Engine Strategies، , SMX Pubcon و Seattle Interactive Conference (SIC).
ایان یک مدکِ تاریخ از دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو دارد و یک مدرکِ جی‌دی از دانشکده‌ی حقوق دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس است و در عرصه‌ی نویسندگی بازاریابی، نویسندگی فنی، مشاور مسکن، پیام رسان دوچرخه‌ای و کار دفتری موقت اشتغال داشته است.
می‌توانید کارهای اخیرِ ایان را از طریق لینک‌های زیر بخوانید:
www.portent.com/data/content-inventory

www.portent.com/blog/content-strategy/lean-really-means.htm.
این هم آدرسِ صفحه توئیتر ایان: @portentint.

دوره های پیشنهادی

نظرات درباره چگونه یک متن بازاریابی بی نظیر و موثر بنویسیم؟ (8 نظر)

خیلی عالی هست کاش بیشتر بود مدتش
9782 - 4 فروردين 1399
خیلی عالی و کاربردی بود ممنون از ویدان
امیرمعینیان - 4 فروردين 1399
از زحمات تون متشکرم. بنظرم گیج کننده بود و تئوری بودنش باعث شد که علاقه ای برای شنیدن بیشتر از ۳ فایل نداشته باشم.
Asadi - 4 فروردين 1399
سلام فایل تمرین رو هم قرار بدید
14803 - 19 شهريور 1398
اصلا دوره خوبی نبود ، من اساتید ایرانی را بیشتر ترجیح می دهم
حاجیان - 2 آذر 1397
برای یاد گرفتن متن و تبلیغات نویسی بسیار دوره کاربردی است
مرتضوی - 2 آذر 1397
بازاریابی را فقط باید از اساتید ایرانی یاد بگیریم
شمسائی - 2 آذر 1397
عالیست بى نظیره فوق العاده ست، واقعا باید نگاه کرد، اونقدر خوب و شوکه کننده ست سریع نگاه کردم/مرسى ویدان
قاسمی - 2 آذر 1397
person
mail