مشتری یابی

  • پنج شنبه 30 فروردين 1403
  • 160
  • 0
  • 5.0
توضیحات دوره

مهمترین مرحله فروش مشتری یابی است و بیشترین زمان باید به این مرحله اختصاص یابد.

فروش یک پروسه است و باید یک سری کارها به ترتیب طی شوند تا فروش اتفاق بیفتد. برای موفقیت در فروش باید روی مشتری یابی توجه ویژه ای داشته باشید اگر قدم اول یعنی مشتری یابی به خوبی برداشته شود، مرحله های بعدی فروش بهتر پیش میروند.

فروشنده های موفق بجای اصرار کردن به مشتری هایی که وارد قیف فروش شما شده اند باید مشتری یابی بیشتری انجام دهند. با مشتری یابی بیشتر قیف فروشتان پر می شود و مشتری های احتمالی تان به مشتری های دائمی و وفادار تبدیل خواهند شد.

درس های دوره
  • بخش اول

  • بخش دوم

  • بخش سوم

دیدگاه کاربران (0)
159٬000تومان
  • 3ویدیو
  • 0فایل
  • 50دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس محمد مهدی ربانی
  • تعداد درس‌ها 1 درس
  • زمان دوره 50 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی