پرسونال برندینگ

خود را برند کنید و به یک اینفلوئنسر در صنعت خود تبدیل شوید!

 

برای این‌که در کسب و کار خود موفق شوید نیاز است که یک برند برای خود داشته باشید. احتیاجی نیست که همه شما را بشناسند ولی نیاز است که مخاطبین فعالیت‌تان با شما آشنا شوند.  نکته‌ای که اینجا بسیار اهمیت دارد این است که افرادی باید با شما آشنا شوند که مناسب و مخاطب واقعی شما هستند.

اگر فقط بخواهید مشهور شوید، فایده‌ی چندانی ندارد و در کل درآمدزائی هم به همراه نخواهد داشت و جزء زحمت و دردسر چیز دیگری ندارد.

افرادی در برند سازی موفق خواهند بود که جامعه هدف آن‌ها او را بشناسند و از او به نیکی یاد کنند.

می‌توان به جرأت چنین ادعا کرد که بزرگترین ابزار موجود در بازاریابی «اعتماد» است. در صورت داشتن هرگونه تجارتی در دنیای امروز که پر از تبلیغات گوناگون و برندهای رنگارنگ است، برای جلب اعتماد مشتریان بیش از هر چیزی به برند شخصی نیاز دارید. شما باید با استفاده از شخصیت خود در جهت برقراری ارتباط با دیگران تلاش کنید تا ‌آن‌ها بتوانند با تکیه بر برند شخصی شما، به کسب و کار و خدمات شما اعتماد کنند.

چرا برند سازی شخصی یا پرسونال برندینگ مهم است؟

اگر می‌خواهید تأثیرگذار باشد، باید برند سازی شخصی قوی داشته باشید. برند سازی به شما کمک می‌کند تا از هر کس دیگری شبیه خودتان متمایز شوید. شما می‌توانید از نام شاخص خود برای نشان دادن دانش و مهارت‌های خود در صنف کسب و کار خودتان استفاده کنید.

در بسیاری از موارد، پرسونال‌برند شما باعث می‌شود در خاطر افراد بمایند. اگر برای پستی هزار نفر نامزد باشند این شما خواهید بود که از میان آن هزار نفر انتخاب می‌شوید.

بر اساس یک تحقیق، ۸۴ درصد از آدم‌ها در قرن ۲۱ به تبلیغات و برندهایی که تبلیغات گسترده دارند اعتماد ندارند. با این حال، آنها به اشخاصی که فکر می‌کنند می‌شناسند اعتماد دارند. این واقعیت باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها برای تبلیغات خود به سراغ افراد برند شده بروند. در کشور خودمان ایران هم می‌بینید که چقدر کسب‌وکارها از افراد مشهور به عنوان سفیر برند در تبلیغاتشان استفاده می‌کنند.

1
درس
10
فایل
500
دقیقه
3000000 تومان
27%
2190000 تومان

اساتید دوره

محمد مهدی ربانی

او هشت سال پیش وقتی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان بود، با سه تن از دوستانش یک پارکینگ در خیابان استاد مطهری اجاره می کنند و با سرمایه صفر مجله پنجره خلاقیت را تاسیس می کنند. او هم اکنون مدیرمسئول مجله است. این مجله هم اکنون یکی از موفق ترین رسانه ها در زمینه کارآفرینی در کشور است. این مجله یکی از اهدافی بوده که مدرس این دوره با استفاده از همین استراتژی ها در جوانی به آن دست یافته است. دکتر ربانی همچنین مدیرمسئول انتشارات نگاه نوین (مالک برند ثروتمندان خودساخته) است که کتاب های منتشر شده توسط این انتشارات جزو پرفروش ترین کتاب های ایران هستند. حتما با کتاب اثر مرکب دارن هاردی آشنا هستید که اولین بار انتشارات ثروتمندان خودساخته آن را به مردم ایران معرفی کرد. محمد مهدی ربانی با اینکه علاقه زیادی به تدریس دارد و مدرس دانشگاه است، عقیده دارد که امروزه به افرادی نیز نیاز داریم که هم دانشگاهی باشند و هم در کف بازار، تجارت کنند تا دانش کاربردی را بتوانند به دیگران آموزش دهند. به همین دلیل او از 18 سالگی به کار ویزیتوری کتاب و دارو در داروخانه ها مشغول شد و هم اینک موسس داروسازی دیموند، یکی از نوآورترین داروسازی های کشور است. شرکت تینو که در زمینه اختصاصی استارتاپ ها مشغول به کار است، یکی دیگر از فعالیت های اجرایی اوست. به اندام دکتر کرمانی، سالم باش و ... استارتاپ هایی هستند که دکتر ربانی مستقیما در به وجودآمدن شان نقش داشته است. دکتر ربانی قبل از 30 سالگی، ده ها برنامه زنده تلویزیونی داشته و خدمت گذار عموم مردم ایران بوده است. ده ها مقاله و کتاب به صورت مکتوب به مخاطب خود ارایه داده است و ماموریت خود را کمک به دیگران برای رسین به اهداف خود می داند. او به صورت مستقیم در دانشگاه های داخلی و خارجی از جمله زوریخ و مادرید درس خوانده است و هم اکنون استاد ارشد آکادمی صادرات آلمان واقع در اشتوتگارت وابسته به دانشگاه اشتاین بایس است. او نماینده انحصاری موسسه آموزش عال سوئیس SSHE در ایران است. دکتر ربانی سالها بدون واسطه از اساتیدی مانند جک کنفیلد، برایان تریسی، جان دمارتینی، مک دنالد و ... تعلیم دیده است و جایزه های متعددی از آن ها دریافت نموده است.

نظرات درباره پرسونال برندینگ

خیلی خوب بود ..دوروزه بیاد ماندنی
45 - 24 آذر 1398
عااالی بود .ممنونم
4550 - 11 آبان 1398
دکتر ربانی عاااالیاز بین افرادی که دعوت شدن دکتر عمرانی و آقای صدقی عالی بودن
4550 - 6 آبان 1398
person
mail