اصول بازاریابی - توسعه ارزش پیشنهادی

"پیشنهاد ارزشی" چیست؟ چگونه یک "ارزش پیشنهادی" طراحی کنید؟ چگونه از رقبای خودتان متمایز باشید؟ چگونه توسط مشتریان انتخاب شوید؟

ارزش پیشنهادی به وضوح تعیین می کند چه عاملی پیشنهاد شما را منحصر به فرد ساخته و باعث ایجاد انگیزه برای خرید از شما و حفظ وفاداری مشتریان تان می شود.

پیشنهاد ارزشی، یکی از مهم ترین اجزای بازاریابی شما به شمار می رود. در این ویدان، به کریس گاوارد بپیوندید. او به این مسئله که چطور به "پیشنهاد ارزشی" بالا دست یابیم می پردازد. کریس ابتدا اهمیت"پیشنهاد ارزشی" را مورد بحث قرار می دهد و به شما کمک می کند تا انتظارات، ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات خود را تعیین کنید.

5
درس
15
فایل

مقدمه

play_arrow
خوش آمدید
- 4.8 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

مفهوم پیشنهاد ارزشی

play_arrow
تعریف گزارۀ ارزش
- 8.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
اهمیت گزارۀ ارزش شما
- 10.1 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
درک فیلترهای شهودی بازدیدکننده­ های شما
- 13.5 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

ویژگی ها ی گزارش ارزش

play_arrow
ویژگی های محسوس
- 10.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
فواید نامحسوس
- 10.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تاکتیک های فواید نامحسوس
- 15.9 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
منافع شخصی در مقابل منافع تجاری
- 9.7 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

هزینه گزارش ارزش

play_arrow
هزینه مشاهدۀ شما
- 7.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
قیمت
- 12.0 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
هزینۀ ارسال
- 6.4 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
قدرت کلمۀ رایگان
- 11.2 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
مطالعۀ موردی
- 19.3 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

گزارش ارزش شما چیست؟

play_arrow
چارچوب گزارۀ ارزش
- 13.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
آزمایش گزارۀ ارزشتون
- 11.6 مگابایت
play_circle_outlinepause_circle_outline

مدرس دوره

کریس گاوارد

کریس گاوارد نویسنده، سخنران، رهبر، بنیانگذار و مدیرعامل شرکتوایدرفانلاست.

وقتی شرکت هایی مانند گوگل، Electronic Arts، eBay، مجنتو، DMV.org و BuildDirect.com در پیِ نتایج بهینه سازی و بازاریابی عالی باشند، کریس گاواردرا فرا می خوانند. کریس شرکت وایدرفانلرا با این باور که سازمان های بازاریابی باید ارزش خود را ثابت کنند، تأسیس کرد. او مغز پشت روش های LIFT ™ و Kaizen ™، و استراتژی های بهینه سازی تبدیل است که به طور پیوسته نتایج را برای شرکت های پیشرو بالا می برد.

او مولف کتاب " باید آن را امتحان کنید! (Wiley Sybex) " است

که بهینه سازی تبدیل را دوباره تعریف کرده و نشان می دهد که چگونه می توان تجارت را با شیوه های بسیار موثر بهبود بخشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به http://widerfunnel.com و توییترchrisgoward مراجعه کنید.

کریس یک استاد نابغه برای تجارت در دنیای جدید است که خود کاملا درگیر اجرای استراتژی های به روز و دقیق علی است. پس آموزش های او کاملا کاربردی و قابل اجراست.

این ویدان برای مدیران فروش و افرادی که می خواهند فروش های بزرگ را در کارنامه خود ثبت کنند توصیه می شو

سایر دوره های شما