خرده فروشی

خدمات مشتریان در خرده فروشی ها در شرایطی خاص رخ می دهد: پشتیبانی از فروش یا تامین یک محصول فیزیکی. بر خلاف مراکز تماس، در خرده فروشی ها ارتباط رو در رو با مشتری دارید. ممکن است سخت باشد اما فرصتی عالی برای ارائه خدمات مشتری فوق العاده است نوعی از خدمات که موجب می شود توجه مدیران و مشتریان را جلب کنید. همه چیز با نگرش مثبت شروع می شود، که در نهایت به یک برخورد اولیه مثبت می انجامد. با این حال نمی توان تضمین کرد که مشتریان همیشه خوشحال باشند.

6
درس
16
فایل
49
دقیقه
59000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

معرفی

play_arrow
خوش آمدید

چرا خدمات مشتریان خرده فروشی مهم است

play_arrow
چرا ارائه ی خدمات فروش به مشتری ها مهمه؟
play_arrow
چطور مصرف کننده ها از خدمات فروش سود می برند؟

ایجاد یک نگرش مثبت

play_arrow
عادات روزانه ای که خلق و خوی مثبت ایجاد می کنند.
play_arrow
ارتباطات مثبت در جریان ارائه ی خدمات فروش به مشتریان

رفتارهای کلیدی برای رسیدن به موفقیت

play_arrow
مشتری ها چه تجربه ای از خرید باید به یاد بیاورند؟
play_arrow
اولین تصور عالی را با مشتریان ایجاد کنید
play_arrow
چطور راپورت های 30 ثانیه ای یا کوتاهتر بسازیم؟
play_arrow
چطور انتظارات مشتری ها را مدیریت کنیم؟
play_arrow
چطور با مشتری های ناراحت برخورد کنیم؟
play_arrow
سوالات قوی که باید هنگام ارائه ی خدمات فروش از مشتری ها پرسید

آداب خرده فروشی

play_arrow
در هنگام ارائه ی خدمات فروش سلام و خوشآمد گویی بگوییم
play_arrow
چطور هنگام ارائه ی خدمات فروش به تلفن ها پاسخ دهیم؟
play_arrow
چگونه مشتریان منتظر دریافت خدمات فروش را شاد کنیم؟

نتیجه گیری

play_arrow
نحوه ی ارائه ی خدمات مشتریان خود را ارزیابی کنید
play_arrow
گام های بعدی

اساتید دوره

دیوید براونلی

دیوید براونلی موسس و مدیر عامل Pure Customer Service و نویسنده‌ی کتابِ خدمات مشتری راک‌استار است. او یکی از پربیننده‌ترین مدرسانِ خدمات مشتری است. او، از طریق آموزش‌های آنلاینش، سخنرانی‌های زنده و برنامه‌های آموزشی‌اش، بیش از نیم میلیون نفر را، از سراسر دنیا، در زمینه‌ خدمات مشتری آموزش داده است.
بیش از 2500 جلسه‌ی مربی‌گری گام‌به‌گام برگزار کرده است. او یک سیستم آموزشی طراحی کرده است که به شما کمک می‌کند در عرصه‌ی خدمات مشتری، به جایگاه دلخواه‌تان برسید.
در بیست سال گذشته، دیوید کارآفرینی بوده است که، در صنایع مختلف، به مشتری‌هایش خدمات مشتری، در سطح جهانی، ارائه داده است. هزاران ساعت را صرف پژوهش در زمینه‌ی یافتنِ بهترین روش‌ها و مستند ساختنِ کارهایی کرده است که شرکت‌های بزرگ، که بهترین خدمات را به مشتری ارائه می‌دهند و تجربیات شگفت‌انگیزی در این زمینه دارند، انجام می‌دهند.
پارامونت پیکچرز، مک‌دونالد و نایک از مشتری‌های سابق او بودند.
دیوید اوقات فراغتش را در کنار همسرش، لونا، و دو فرزندش در سان دیگو می‌گذراند.

person
mail