مبانی بازاریابی با موبایل

وارد دنیای بازاریابی موبایل شوید و به مشتریان دسترسی پیدا کنید. در این ویدان، مفاهیم و ترندهای اولیه بازاریابی موبایل را مرور کنید و یاد بگیرید چطور خود را برای مشتریان امروزی آماده کنید از وبسایت تا پست های شبکه های اجتماعی. جان جانتس، مدرس دوره به شما کمک می کند به تمام جنبه های طراحی وبسایت موبایلی خود فکر کنید، ابزارها و بهترین تجارب برای فرم ها و تراکنش های موبایلی را نشان می دهد، و هک های سئوی موبایل را معرفی میکند. همینطور به کمپین های موبایلی مختلف از جمله کمپین های تبلیغاتی مخصوص موبایل، کمپین های مکانی و غیره می پردازد.

6
درس
18
فایل
41
دقیقه
49000 تومان

اساتید دوره

جان جانسچ

جان جانسچ مشاور بازاریابی، سخنران و نویسنده‌ی پرفروش این کتاب‌ها است: داک تپ مارکتینگ: کارآمدترین راهنمایی‌های دنیا برای بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک، فروش داک تپ: مثل یک بازاریاب فکر کن- مثل یک سوپراستار بفروش، محرکِ متعهد: کاری کنید دنیا ارزشش را داشته باشد، و محرک مراجعه: به کسب‌وکارتان یاد دهید تا خودش بازاریابی کند.
جان بنیان‌گذارِ سیستم داک تپ مارکتینگ و شبکه‌ی مشاوره‌ی بازاریابی داک تپ است که به مشاوران بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک در سراسر جهان آموزش می‌دهد و به آن‌ها مدرک اعطا می‌کند. به‌علاوه، او همیشه به مسدولان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مشاوره می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند برنامه‌های بازاریابی‌شان را تدوین کنند و سیسان‌های بازاریابی سازمان‌یافته‌ای را ایجاد کنند که مسیر را برای رشدِ مداوم هموار می‌کند.
هافینگتون پست جان را یکی از صد نفری می‌داند که حتماً باید در توئیتر فالو شوند، و فوربز بازاریابی داک ثپ را در فهرست 100 سایت برتر کارآفرینی قرار داده است. وبلاگِ او یکی از وبلاگ‌های محبوب فوبز برای بازاریابی و کسب‌وکارهای کوچک است، و Fast Company پادکست او، یکی از 10 بازاریابی برتر در iTunes، را از چیزهایی می‌داند که «حتما باید گوش داد».
او در زمینه بازاریابی با American Express OPEN Forum همکاری می‌کند و یکی از محبوب‌ترین برگزارکنندگان ورک‌شاپ و وبینار برای سازمان‌هایی، مانند امریکن اکسپرس، Intuit، وریزون، اچ‌پی و Citrix است. اقداماتِ عملی جان در کسب‌وکارهای کوچک منبعی برای نشریاتی مانند وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و CNNMoney است.