نحوه برخورد با مشتریان عصبانی

بهترین راه برای برخورد با مشتریانی که وارد محدوده خطر می شوند چیست؟ چه استراتژی هایی به ما کمک میکند یک تعامل بد را بازسازی کنیم یا در صورت لزوم آن را تمام کنیم؟ در این دوره با متخصص خدمات مشتریان، دیوید براونلی – مولف کتاب Rock Star Costumer Service – همراه شوید تا با مثالهایی واقعی و گام های عملی، به شما کمک کند مشتریان بدرفتار را در شرایط مختلف مدیریت کنید. با تکمیل این دوره، دانش مورد نیاز برای برخورد مسلط و حرفه ای با مشتریان و کنترل تعاملات ناخوشایند با مشتریان را بدست خواهید آورد

4
درس
12
فایل
40
دقیقه
59000 تومان

اساتید دوره

دیوید براونلی

دیوید براونلی موسس و مدیر عامل Pure Customer Service و نویسنده‌ی کتابِ خدمات مشتری راک‌استار است. او یکی از پربیننده‌ترین مدرسانِ خدمات مشتری است. او، از طریق آموزش‌های آنلاینش، سخنرانی‌های زنده و برنامه‌های آموزشی‌اش، بیش از نیم میلیون نفر را، از سراسر دنیا، در زمینه‌ خدمات مشتری آموزش داده است.
بیش از 2500 جلسه‌ی مربی‌گری گام‌به‌گام برگزار کرده است. او یک سیستم آموزشی طراحی کرده است که به شما کمک می‌کند در عرصه‌ی خدمات مشتری، به جایگاه دلخواه‌تان برسید.
در بیست سال گذشته، دیوید کارآفرینی بوده است که، در صنایع مختلف، به مشتری‌هایش خدمات مشتری، در سطح جهانی، ارائه داده است. هزاران ساعت را صرف پژوهش در زمینه‌ی یافتنِ بهترین روش‌ها و مستند ساختنِ کارهایی کرده است که شرکت‌های بزرگ، که بهترین خدمات را به مشتری ارائه می‌دهند و تجربیات شگفت‌انگیزی در این زمینه دارند، انجام می‌دهند.
پارامونت پیکچرز، مک‌دونالد و نایک از مشتری‌های سابق او بودند.
دیوید اوقات فراغتش را در کنار همسرش، لونا، و دو فرزندش در سان دیگو می‌گذراند.

person
mail