طریقه نوشتن برنامه بازاریابی یا مارکتینگ پلن

هیچ سفر موفقیت آمیزی بدون نقشه راه آغاز نمی شود، و هیچ تلاش بازاریابی موفقی بدون برنامه آغاز نمی شود. این دوره به همه کمک می کند – از متخصصین بازاریابی تا صاحبین کسب و کارهای کوچک – تا برنامه های بازاریابی موثر را تدوین کنند. بیاموزید چطور یک تیم چندعملکردی بسازید، بازار موجود را تحلیل کنید، و و اجزای برنامه خود را به بخش های متمرکز تقسیم کنید، و استراتژی و پیاده سازی تاکتیکی را پوشش دهید. مدرس دوره درو بوید توصیه هایی نیز درباره بهترین راه برای ارائه و بهره گیری از برنامه در سرتاسر سازمان دارد.

5
درس
19
فایل
34
دقیقه
49000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
به قدرت برنامه ی بازاریابی نوشته شده پی ببرید
1:08 - 3.87 مگابایت

تهیه برنامه بازاریابی خود

play_arrow
چرا بازاریابی مهمه؟
1:48 - 6.12 مگابایت
play_arrow
چگونگی فرآیند برنامه ریزی
2:03 - 7.41 مگابایت
play_arrow
تشکیل یه تیم
2:10 - 8.22 مگابایت
play_arrow
جمع آوری داده ها و اطلاعات
2:05 - 7.57 مگابایت

نوشتن استراتژی

play_arrow
نوشتن چشم انداز،ماموریت و هدف
1:57 - 6 مگابایت
play_arrow
نوشتن آنالیز بازار
2:07 - 7.09 مگابایت
play_arrow
نوشتن آنالیز رقابت
2:14 - 8.20 مگابایت
play_arrow
نوشتن آنالیز SWOT
1:52 - 6.74 مگابایت
play_arrow
نوشتن آنالیز مشتری
2:03 - 7.27 مگابایت
play_arrow
نوشتن آنالیز محصولات یا خدمات
1:59 - 7.40 مگابایت
play_arrow
نوشتن استراتژی
2:44 - 9.42 مگابایت

نوشتن بخش های تاکتیکی

play_arrow
نوشتن برنامه محصولات و خدمات
2:14 - 7.74 مگابایت
play_arrow
نوشتن برنامه قیمت کذاری
2:09 - 7.84 مگابایت
play_arrow
نوشتن برنامه ی پیشرفت
1:52 - 6.58 مگابایت
play_arrow
نوشتن برنامه ی پخش (محصول)
1:54 - 5.87 مگابایت
play_arrow
نوشتن برنامه ی اجرایی
1:53 - 6.79 مگابایت
play_arrow
نوشتن بخش بودجه و پیش بینی
1:58 - 6.87 مگابایت

نتیجه گیری

play_arrow
گام های بعدی
1:52 - 6.34 مگابایت

اساتید دوره

درو بوید

درو بوید رهبری جهانی در حوزه‌ی خلاقیت و نوآوری است.
درو یکی از نویسندگان Inside the Box است. او مدیرِ اجرایی کارشناسی ارشد در برنامه‌ی بازاریابی و دانشیارِ بازاریابی و نوآوری در دانشگاه سینسیناتی است.
درو، پس از گذرانِ یک دوره‌ی کاری بسیار موفق، وارد دنیای دانشگاه شد. او 17 سال را به همراه Johnson & Johnson در بازاریابی، ادغام و تملیک و توسعه‌ی بین‌المللی فعالیت کرد. پیش از همکاری با Johnson & Johnson، در زمینه‌ی فروش، بازاریابی و برنامه‌ریزی استراتژیک، با United Airlines همکاری می‌کرد. او یکی از پیشگامان در عرصه‌ی همکاری‌های استراتژیک میان شرکت‌های هواپیمایی بود که منجر به ایجاد Star Alliance شد.
درو، در دوره‌هایش، این تئوری را در کلاس‌های سنتی با بیش از سه دهه تجربه تدریس کرده است و تجربیاتش را در زمینه‌ی نوآوری و بازاریابی در اختیار دنیای واقعی قرار می‌دهد. درو سه جایزه‌ی ارزشمند برای تدریسش کسب کرده است و به عنوان استاد مهمان در دانشگاه کلمبیا، دانشگاه ییل، دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، دانشکده‌ی مدیریت کلوگ در دانشگاه نورث وسترن و دانشگاه دوک حضور داشته است.
درو، در سال 1976، مدرک کارشناسی پژوهش در عملیات و علم مدیریت را از آکادمی نیرو هوایی ایالات متحده آمریکا اخذ نمود. او مدرک MBA را نیز از دانشگاه شیکاگو کسب نمود.
درو در کنار همسرش، وندی، و پسرش، ریان، در سینسیاتی، اوهایو، زندگی می‌کند.