دیجیتال مارکتینگ | مبانی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی، افراد را با هدف اشتراک گذاری محتوا و ایده ها مستقل از فاصله جغرافیایی به هم متصل می کنند. این یک فرصت بزرگ برای تمام برندهاست تا با افراد مختلف تعامل داشته و برای خود ترافیک جذب کنند.

در این ویدان با پتانسیل شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها و حضور قدرتمندتر برند با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی آشنا شوید. یکپارچه سازی بازاریابی محتوا و شبکه های اجتماعی و اهمیت استفاده از این دو حوزه دیجیتال مارکتینگ در کنار هم را بیاموزید.

همچنین ارتباط کمپین های سوشال مدیا واهداف کسب و کار و سنجش عملکرد شبکه های اجتماعی به کمک شاخص های کلیدی عملکرد را خواهید دید.

هر روز شرکتهای بیشتری از دیجیتال مارکتینگ بهره می برند و افزایش مهارت در این حوزه رقابتی، برای داشتن یک مسیر شغلی موفق ضروری است.
این دوره آموزشی با هدف کمک به شما برای کسب مهارت در شاخه های اصلی دیجیتال مارکتینگ از جمله بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو)، شبکه های اجتماعی، هزینه به ازای کلیک (PPC)، بهینه سازی تبدیل سایت، آنالیتیکس وب، بازاریابی محتوا، ایمیل و بازاریابی موبایلی طراحی شده است.

دیجیتال مارکتینگ یکی از سریع الرشدترین صنایع دنیاست و دریافت گواهی این دوره به شما کمک میکند ارزش خود را در بازار بالا برده و مهارتهای خود را افزایش دهید.

چه به دنبال مسیر شغلی تازه ای در دیجیتال مارکتینگ باشید یا صرفا بخواهید تقاضا برای خود را نزد کارفرمایان آتی افزایش دهید، این دوره شما رو برای رسیدن به هدف آماده می کند.

دوره مبانی شبکه های اجتماعی یکی 12 دوره از مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ می باشد.

6
درس
37
فایل
150
دقیقه
99000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه ای بر شبکه های اجتماعی

play_arrow
مقدمه ای بر شبکه های اجتماعی
0:41 - 4.47 مگابایت
play_arrow
ارتباطات مدرن
3:40 - 17.7 مگابایت
play_arrow
چشم انداز شبکه های اجتماعی
1:54 - 7.8 مگابایت
play_arrow
شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا
4:52 - 22.5 مگابایت
play_arrow
مدیریت و ارزیابی شهرت
7:32 - 25.00 مگابایت
play_arrow
مشارکت مشتری
5:17 - 20.4 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
1:13 - 8.4 مگابایت

استراتژی و برنامه ریزی شبکه های اجتماعی

play_arrow
مقدمه
0:45 - 5.0 مگابایت
play_arrow
اثر شبکه های اجتماعی روی اهداف کسب و کار
3:58 - 16.6 مگابایت
play_arrow
یکپارچه سازی بازاریابی شبکه های اجتماعی
2:08 - 9.5 مگابایت
play_arrow
کانال استراتژیک کسب و کار
15:50 - 65.9 مگابایت
play_arrow
کانال استراتژیک کسب و کار
12:51 - 50.3 مگابایت
play_arrow
تعریف مخاطب هدف
2:22 - 8.5 مگابایت
play_arrow
انواع محتوا برای پست گذاری و پروموشن
2:00 - 9.4 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:51 - 6.0 مگابایت

مدیریت کانال شبکه های اجتماعی

play_arrow
مقدمه
0:43 - 4.8 مگابایت
play_arrow
شبکه سازی اجتماعی
15:52 - 66.9 مگابایت
play_arrow
میکروبلاگینگ
3:42 - 12.4 مگابایت
play_arrow
اشتراک گذاری ویدیو
6:35 - 26.7 مگابایت
play_arrow
اشتراک گذاری تصاویر
6:55 - 27.3 مگابایت
play_arrow
خدمات دیگر
7:59 - 39.6 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:50 - 5.9 مگابایت

ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی

play_arrow
مقدمه
0:40 - 4.5 مگابایت
play_arrow
تاثیر روی اهداف کسب و کار
1:18 - 5.9 مگابایت
play_arrow
بافر
1:53 - 11.1 مگابایت
play_arrow
هوتسویت
2:09 - 8.9 مگابایت
play_arrow
سوشال استودیو
1:17 - 6.9 مگابایت
play_arrow
کوتاه کننده لینک
1:17 - 4.7 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:55 - 6.4 مگابایت

سنجش و گزارش شبکه های اجتماعی

play_arrow
مقدمه
0:34 - 3.8 مگابایت
play_arrow
شاخص های کلیدی عملکرد
5:49 - 23.4 مگابایت
play_arrow
ابزارهای آنالیتیکس سوشال
6:44 - 29.6 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:29 - 3.3 مگابایت

تبلیغات اجتماعی

play_arrow
مقدمه
0:29 - 3.1 مگابایت
play_arrow
عوامل کلیدی تبلیغات اجتماعی
4:36 - 18.7 مگابایت
play_arrow
کمپین تبلیغاتی در لینکدین و فیسبوک
11:51 - 55.3 مگابایت
play_arrow
نکات کلیدی
0:21 - 2.4 مگابایت

اساتید دوره

پاول لوییس

پاول لوییس یکی از متخصصان خبره در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

پاول بیش از 20 سال سابقه همکاری با سازمان های پیشرو در تکنولوژی B2B و سازمان های داده محور را دارد.

او همچنین یکی از مدرسین ارشد در حوزه های دیجیتال مارکتینگ، مبانی شبکه های اجتماعی و فروش از طریق شبکه های اجتماعی می باشد.

نظرات درباره دیجیتال مارکتینگ | مبانی شبکه های اجتماعی

سلام دو تا از فایلاتون رو خریداری کردم ولی نمیدونم از کجا دانلود کنم
28504 - 9 فروردين 1399
person
mail