چگونه روی دیگران تاثیر بگذاریم؟

ما هر روز چه خوب و چه بد روی دیگران تاثیر می گذاریم. تحقیقات زیادی که در دهه های گذشته در زمینه علوم اجتماعی در سراسر دنیا شده است، به خوبی مشخص گردیده که در کار و زندگی چه چیز هایی روی دیگران تاثیرگذار هست و چه چیزهایی بی تاثیرهستند.

5
درس
29
فایل

مقدمه

play_arrow
خوش‌آمدید
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
محور اصلی تأثیرگذاری
play_circle_outlinepause_circle_outline

بهترین تأثیرگذاران قبل از تأثیرگذاری چه می‌کنند

play_arrow
مهم‌ترین اشتباهی که افراد تأثیرگذار ناخودآگاه مرتکب می‌شوند
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
دو حقیقت راجع‌به تأثیرگذاری
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
کار درست را انتخاب کنید
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
از جایی که هستند آغاز کنید، نه جایی که دوست دارید باشند
play_circle_outlinepause_circle_outline

چطور درخصوص موقعیت‌تان بهترین متدهای تأثیرگذاری را انتخاب کنید

play_arrow
نحوه‌ی استفاده از فهرست مزیت تأثیرگذاری
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ارائه‌ی تجزیه‌وتحلیل منطقی
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ذکر منابع قابل قبول
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
اشاره به استانداردها، قوانین، و سیاست‌های قانونی
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تثبیت ضرورت یا کمبود
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
شرح درد و منفعت
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ایجاد اتحاد و پیوستگی
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
استفاده از برهان اجتماعی
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
آغاز مقابله‌به‌مثل یا تبادل
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ترغیب به حفظ تعهد و ثبات
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ارائه‌ی تشابهات و مغایرت‌های درخور توجه
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
اثربخشی به ایده‌هایتان
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تنظیم ارزش‌ها، اصول، یا اهداف مشترک
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ارتباط با استراتژی یا اهداف مهم
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
ایجاد روابط دوستانه، تعامل، و اطمینان
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
دوست بدارید و دوست‌داشتنی باشید
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
درخواست کمک یا مشاوره
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تأثیرگذار باشید
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
برای دیگران نمونه باشید
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تبدیل مخالفت‌ها به عملکرد
play_circle_outlinepause_circle_outline

چطور میتونی نفوذ کنی و تحت تعقیب قرار بگیری

play_arrow
فراتر از نتایج را جست‌وجو کنید
play_circle_outlinepause_circle_outline
play_arrow
تأثیرگذار باشید تا الهام‌بخش باشید
play_circle_outlinepause_circle_outline

نتیجه‌گیری

play_arrow
قدردانی مبتنی‌بر عمل و قدرت «متشکرم»
play_circle_outlinepause_circle_outline
picture_as_pdf
ورک بوک
- 0.2 مگابایت
cloud_download

مدرس دوره

جان اولمن

دکتر جان اولمن مربی اجرایی و استاد دانشکده‌ی مدیریت آندرسون دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس است.
دکتر جان اولمن مربی اجرایی بین‌المللی است که بر سایت MotivationRules.com نظارت دارد و استاد دانشکده مدیریت آندرسون دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس است؛ طبق نظر و رای دانشجویان، دوره‌ی ارتباط بین‌فردی جان اولمن یکی از 10 تجربه‌ی برتر آن‌ها در برنامه‌ی تحصیلات عالی بود.
دکتر اولمن یکی از سخنرانان مهم در این زمینه است که چگونه بر نتایج تاثیر بگذاریم، بدون این‌که متکی به قدرت باشیم یا به شیوه‌ی تنبیه و پاداش اتکا کنیم. آخرین کتاب او، تاثیرِ واقعی: متقاعد کردن بدون اجبار و به‌دست آوردن بدون تسلیم شدن (آمازون، 2013)، نام دارد که آن را به همراه مارک گولستون نوشته است و به چندین زبان ترجمه شده است و، در سال 2013، از سوی Soundview Executive Book Summaries ، به عنوان یکی از 30 کتاب برتر در عرصه‌ی کسب‌وکار (Best Books in Business) انتخاب شد.
مشتریان او از ضنایع مختلف هستند و شامل رهبران صنایع شرکت‌هایی مانند Apple,، Bain & Co، سیسکو، Deloitte، دیزنی، Genentech، Frito-Lay، Johnson & Johnson، مریل لینچ، ناسا، نایک، Oreck، Raytheon، St. Jude Children's Research Hospital، UBS، وریزون، یاماها و بسیاری از شرکت‌های دیگر می‌شود.
دکتر اولمن با تیمِ رهبران ارشد نیز همکاری می‌کند، و یکی از برنامه‌ی او برای یکی از شرکت‌های بزرگ دنیا در یک مطالعه‌ی موردی بر روی تغییر سرمایه‌ی انسانی و استرتژیک موفق، در مدرسه کسب‌وکار هاروارد، مطرح شد.
مدرک کارشناسی را از آکادمی نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، کارشناسی ارشد سیاستگذاری عمومی را از دانشگاه هاروارد و دکتری رفتار سازمانی را از دانشگاه کالیفرنیا لس‌آنجلس اخذ نمود. او کارش را به عنوان افسر نیروی هوایی آمریکا آغاز کرد، و در آن‌جا، در یک برنامه‌ی اطلاعات مخفی جهانی شرکت کرد و، بعداً، در مرکزِ آکادمی نیروی هوایی آمریکا برای برنامه‌ی توسعه‌ی رهبری و رشدِ شخصی است.

سایر دوره های شما