چگونه از مشتری سوالات عالی برای فروش بپرسیم؟

بیشتروقت ها تماس های فروش به حالت بازجوئی درمی آیند و مشتری های بالقوه را در مورد جایی که گفت و گو قرار است به آنجا بیانجامد، سر درگم می سازند. در این دوره، جف بلومفیلد، نویسنده و مربی فروش فورچن 500، گزینه ای را بر مبنای این اصل پیشنهاد می دهد که فروش های موثر با تمرکز بر موضوع هایی آغاز می شود که بیشترین اهمیت برای مشتری هایتان دارند. جف کمک تان می کند تا دیدگاه هایی نسبت به مشکلات تجاری مشتری هایتان به دست آورده و از آن ها برای هدایت سوال های مرتبط با فروشتان استفاده کنید. او چگونگیِ طرح سوال های کاوشگرانه ی موثر، معتبر ساختن تاثیر تجاری راه حل تان و عمیق ساختن گفت و گو در صورت لزوم را به شما می آموزد. همچنین توصیه هایی در مورد حفظ تن صدای مناسب در کل گفت و گو که به ارتباط موفقیت آمیزتر در امر فروش و روابط دیرپا با مشتری های تان می انجامد را نیز ارائه می دهد.

5
درس
9
فایل

مدرس دوره

جف بلومفیلد

جف بلومفیلد کوچ و سرپرست فروش و نویسنده کتاب "فروش مبتنی بر داستان" است.

جف بلومفیلد نه تنها یک استاد حرفه است بلکه خود تجربیات عملی زیادی دارد و بخش اعظم حرفه خود را در شرکت معروف Genentech، در نقش های مختلف مدیریت و رهبری در واحد بازاریابی و فروش صرف کرده است.

او بنیانگذار دو شرکت مشاوره ای موفق بین المللی، Braintrust و Apex Training & Development است و مشتریان زیادی در موضوعات رهبری، ارتباطات، فروش مبتنی بر داستان و تاثیر قدرتمند علوم اعصاب در فروش و بازاریابی دارد.

جف کتاب پرفروش "فروش مبتنی بر داستان" را نوشته است و شرکت های معروف و خوش آوازه ی زیادی را در زمینه فروش مبتنی بر داستان آموزش داده است. وی به عنوان کوچ و مربی اجرایی برای مدیران ارشد چندین شرکت برتر بین المللی کار کرده و مشاور استراتژی، فروش و بازاریابی بوده است. او همچنین رهبری شرکت هایی با ده تا ده هزار کارمند را بر عهده داشته است.

این ویدان به تمام افرادی که می خواهند حرفه خود را آنلاین کنند یا یک کسب و کار مجازی راه اندازی کنند توصیه می شود.

سایر دوره های شما