سمینار راهکارهای بازاریابی ویروسی

چرا برخی ایده‌ها، محصولات یا رفتارها برخلاف بقیه، با موفقیت روبه‌رو میشن؟ چطور می‌توانیم احتمال این که مردم درمورد ایده‌های ما صحبت کنند را افزایش دهیم؟ پروفسور جونا برگر به ما می‌گوید که چگونه محتوای مسری و محصولاتی وایرال بسازیم. او در کتابش با عنوان "مسری: راهکارهای بازاریابی ویروسی"، 6 عامل محبوبیت محصولات را معرفی می‌کند. در حین معرفی این چهارچوب، برگر یک سری استراتژی‌هایی برای طراحی محتوا و محصولات وایرال ارائه می‌دهد.

1
درس
4
فایل
51
دقیقه
79000 تومان

اساتید دوره

جونا برگر

جونا برگر دکترای خود را در بازاریابی از دانشکده‌ی تحصیلات تکمیلی استنفورد کسب کرده است. تحقیقات و مقالات او معمولا در نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و نشریه اکونومیست دیده می‌شود. برگر به طور منظم در مورد روانشناسی و بازاریابی ویروسی می‌نویسد. او یکی از تاثیرگذاران لینکدین محسوب می‌شود.

جونا برگر یکی از اساتید برتر وارتون در پنسلوانیا می‌باشد، او یکی از متخصصان برتر بازاریابی ویروسی و نفوذ اجتماعی است. برگر با انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها از جمله گوگل، فیسبوک، جنرال موتورز، استی لادر، مایکروسافت و غیره همکاری داشته است.

او در سال 2013 کتابی با نام مسری، راهکارهای بازاریابی ویروسی را منتشر کرد. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز و وال‌استریت و هم‌چنین بهترین کتاب سایت آمازون در سال 2013 بود. این کتاب در همین مدت کوتاه به بیش از 25 زبان دنیا ترجمه شده و 150 هزار نسخه از آن منتشر شده است.

برگر به طور کلی بیش از 35 مقاله برجسته در زمینه روانشناسی و بازاریابی منتشر کرده است. تعدادی از آن‌ها عبارتند از: چه چیزی باعث ویروسی شدن محتوای آنلاین می‌شود؟ در مجله تحقیقات بازاریابی- اثرات مثبت تبلیغات منفی، زمانی که نقدهای منفی فروش را افزایش می‌دهند و …

person
mail