پول در آوردن در کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک متفاوت هستند؛ راز مشترک موفقیت کسب و کارهای کوچک، داشتن یک برنامه‌ی بازاریابی مستحکم است. در این دوره، برد بیتسول صرف‌نظر از اندازه‌ی تیم و میزان بودجه‌تان، تمام چیزهایی که برای بازاریابی کارآمد محصولات و خدمات‌تان نیاز دارید را به شما یاد می‌دهد. برد توضیح می‌دهد که چگونه بازار هدف‌تان را مشخص کنید، برای برندتان، پیامی مشخص کنید و بهترین کانال‌های بازاریابی را شناسایی کنید. او شرح می‌دهد که چگونه گزینه‌های تبلیغاتی خودتان را مشخص کنید؛ چگونه یک کمپین اجتماعی اولیه بسازید و چگونه نتایج را ارزیابی کنید. همچنین به شما می‌گوید که آیا بازاریابی بلد هستید یا باید یک فرد حرفه‌ای در این زمینه را استخدام کنید.

9
درس
26
فایل
58
دقیقه
77000 تومان

پیش گفتار

play_arrow
آنچه در این دوره خواهیددید.
-
play_circle_outlinepause_circle_outline

مقدمه

play_arrow
رشد حداکثری کسب و کارهای کوچک
0:45 - 2.5 مگابایت
play_arrow
تعریف کسب و کار کوچک
1:27 - 4.7 مگابایت

شروع بازاریابی کسب و کارهای کوچک

play_arrow
چالش‌های بازاریابی کسب و کارهای کوچک
2:13 - 7.6 مگابایت
play_arrow
هدف‌گذاری
2:43 - 9.6 مگابایت
play_arrow
پذیرش طرز فکر رشد
2:45 - 9.5 مگابایت

چیدمان مبانی بازاریابی کسب و کار

play_arrow
توسعه رویکرد بازاریابی
2:40 - 7.3 مگابایت
play_arrow
شناخت مشتری
3:02 - 10.7 مگابایت
play_arrow
دسته‌بندی مخاطبان
2:30 - 9.2 مگابایت
play_arrow
ارزش پیشنهادی
2:38 - 8.9 مگابایت

اصول بازاریابی کسب و کارهای کوچک

play_arrow
قیف فروش
2:38 - 7.4 مگابایت
play_arrow
سفر مشتری
2:14 - 7.8 مگابایت
play_arrow
ارزش برند
3:00 - 10.2 مگابایت
play_arrow
بازاریابی بر محور قیف فروش
3:29 - 12.3 مگابایت

کانال‌های بازاریابی در کسب و کارهای کوچک

play_arrow
انتخاب کانال‌های بازاریابی
3:54 - 12.9 مگابایت
play_arrow
طراحی کمپین‌ها
3:07 - 10.9 مگابایت

فرصت‌ها تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک

play_arrow
شبکه‌های اجتماعی
2:58 - 10.1 مگابایت
play_arrow
بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)
:58 - 6.7 مگابایت
play_arrow
طراحی برنامه تامین محتوا
2:47 - 9.6 مگابایت
play_arrow
بازاریابی محتوای موفق
2:36 - 9.0 مگابایت
play_arrow
تبلیغات پولی
1:57 - 6.8 مگابایت
play_arrow
پیام‌رسانی آفلاین
2:43 - 9.6 مگابایت

استخدام در کسب و کارهای کوچک

play_arrow
چه موقع استخدام کنیم
2:07 - 7.3 مگابایت
play_arrow
چه کسی را استخدام کنیم
1:51 - 6.1 مگابایت

بررسی نتایج در بازاریابی کسب و کارهای کوچک

play_arrow
جمع‌آوری اطلاعات
1:48 - 6.2 مگابایت
play_arrow
بازخوردها
2:58 - 10.3 مگابایت

جمع‌بندی

play_arrow
عمل به نقشه بازاریابی
0:47 - 2.6 مگابایت

اساتید دوره

برد بیتسول

برد بیتسول یک رهبر بازاریابی شناخته‌شده در سطح جهانی است. برد تیم‌هایی حرفه‌ای در LinkedIn و LegalZoom و Lynda.com و TMZ را رهبری کرده است. او یک کارآفرین، مشاور استارت‌آپ و یک متخصص بازاریابی شناخته‌شده است. دوره‌های آموزشی بازاریابی او، از محبوب‌ترین دوره‌های آنلاین هستند.
برد بیش از 15 سال است که در زمینه بازاریابی رشد، توسعه کسب و کار و تبلیغات کار می‌کند. او پس از اینکه در سن 15 سالگی اولین کسب و کار موفقش را راه انداخت، در مجله Entrepreneur معرفی شد. برد با انجام مشاوره‌ی رشد با برندهای کوچک و بزرگی همچون Warby Parker و Staples و BioLite و Dickies و Urban Outfitters، مهارت‌های خود را تقویت کرد. او همچنین با چندین استارت‌آپ کار کرده است و به آن‌ها مشاوره‌ی استراتژیک و بازاریابی می‌دهد.
با اینکه او در کنفرانس‌هایی در سراسر دنیا از جمله CES و SXSW سخنرانی می‌کند، همچنان در حال یادگیری جدیدترین ابزارها و تکنولوژی‌های بازاریابی است.
در حال حاضر، برد مدیر ارشد آموزش MadeCraft است و می‌توانید در توئیتر @bradbatesole یا وب‌سایت bradbatesole.com او را دنبال کنید.

person
mail