کشف ایده های جذاب و پولساز

  • چهار شنبه 8 فروردين 1403
  • 155
  • 2
  • 0.0
توضیحات دوره

اولین قدم برای راه‌اندازی کسب‌وکار، داشتن یک ایده خوب و پول‌ساز است. خود ایده چقدر اهمیت دارد؟ ممکن است شما ایده‌ای برای کسب‌وکار نداشته باشید. شاید هم ایده‌های بسیار زیادی در ذهن دارید ولی نمی‌توانید یک ایده را از بین آن‌ها انتخاب کنید. داشتن ایده‌های زیاد در ذهن و عدم انتخاب از بین آن‌ها و اجرایی نکردن آن‌ها، مانند نداشتن ایده است.

ایده خوب تأثیر به سزایی در موفقیت کسب‌وکار دارد. اگر ایده خوب نباشد، هرچند اجرا خوب، دقیق، سریع و ناب باشد، درنهایت کسب‌وکار با شکست مواجه می‌شود. از طرفی اگر ایده خوب باشد، اما اجرایی نشود و فقط در ذهن باشد، آن نیز ارزشی ندارد. پس پاسخ روشن است، ایده خوب بدون اجرایی شدن فاقد ارزش است، از طرفی ایده خوب تأثیر بسیار زیادی در موفقیت کسب‌وکار دارد.

در دوره روش‌های پیدا کردن فرصت‌های جذاب و پول‌ساز یاد می‌گیرید، چگونه فرصت‌های ناب و ایده‌های پول‌ساز پیدا کنید. چگونه ایده‌ها را بیازمایید و ببینید ایده‌هایتان چقدر ارزشمند است و درنهایت تصمیم بگیرید روی چه ایده‌هایی زمان بگذارید و کدام را رها کنید. همچنین در این دوره چهار گام کارآفرینی موفق، مراحل استارتاپ و مراحل توسعه محصول را می‌آموزید.

برای ورود به یک کسب‌وکار و کارآفرین شدن، خلاقیت بسیار مهم است و بستگی زیادی به ایده شما دارد. ایده خوب برای کسب‌وکار چه ویژگی‌هایی دارد؟ مهم‌ترین ویژگی سادگی آن است. باید بتوانید ایده را به‌خوبی و به‌سادگی توضیح دهید. ایده‌ای را کارکنید که بازار خوبی برای آن وجود داشته باشد.

هر ایده‌ای اندکی خلاقیت همراهش باشد، با ممارست و دانش کافی به نتیجه خواهد رسید، ایده‌های خلاقانه پول‌ساز اینترنتی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای به نتیجه رسیدن هستند‌. سخت‌ترین و مهم‌ترین قدم شروع کردن است. همیشه اولین ایده، بهترین ایده برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید نیست و همیشه نیاز نیست همه‌چیزتمام باشید تا بتوانید کسب‌وکار جدیدی دست‌وپا کنید. از یک ایده شروع کنید و در روند کار آن را بهبود ببخشید. در یک مقیاس کوچک آن را تست کنید. بسیاری افراد از تست کردن می‌ترسند چون توانایی قبول اشتباهات را ندارند. لازم نیست از همان ابتدا یک شرکت بزرگ و موفق باشید. همه شرکت‌های موفق از یک‌گوشه بازار شروع کرده‌اند. از یک محصول گوشه‌ای شروع کنید، یک محصول ایجاد کنید، در ابتدا تنوع زیادی برای محصول قائل نشوید.

این دوره، یک کارگاه آموزشی است. کارگاهی درباره ایده یابی و سنجش ایده‌ها. به‌صورت تعاملی است و نیاز است در حین دوره به سؤالات پاسخ دهید. شما بر اساس شخصیت و ارزش‌هایتان پاسخ سؤالات را می‌دهید. نتیجه این دوره ایجاد یک برنامه و ایده خاص ویژه شما برای شروع کسب‌وکار است. پس با کمک این دوره، اولین و مهم‌ترین قدم را محکم بردارید.

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • ایده چقدر مهم است؟

  • ایده یابی | علاقه

  • ایده یابی | دانش و مهارت

  • ایده یابی | توجه به مشکلات

  • جمع آوری ایده ها

  • نگرانی های مخاطب هدف

  • آرزوهای مخاطب هدف

  • موانع مخاطب هدف

  • پاسخ دقیق تر به سوالات

  • خودشناسی برای انتخاب ایده

  • انتخاب بهترین ایده

  • تست واقعیت کسب و کار

  • اگر ایده مان رقیب داشت چه کنیم؟

  • پتانسیل پولسازی

  • روند بازار

  • بررسی جستجو ها

  • ماتریس تصمیم گیری

  • نتیجه گیری

  • ارزیابی اولیه ایده‌ها

  • شناخت مخاطبان هدف

  • شناخت ترس‌ها و نگرانی‌ مشتریان بالقوه

  • شناخت آرزوهای مشتریان بالقوه

  • موانع مخاطب هدف

  • پاسخ دقیق‌تر به سوالات

  • خودشناسی برای انتخاب ایده

  • انتخاب بهترین ایده

  • تست واقعیت کسب و کار

  • اگر ایده‌مان رقیب داشت چه کنیم؟

  • پتانسیل پولسازی

  • روند بازار

  • بررسی جستجوها

  • ماتریس تصمیم‌گیری

  • نتیجه گیری

  • چرا شکست می خوریم؟

  • سوالات کلیدی درباره ایده انتخابی

  • تحلیل رقابتی

  • یک گناه کشنده در توسعه محصول

  • چهار گام برای فرایند کارآفرینی موفق

  • یک تجربه واقعی

  • مراحل استارتاپ

  • مراحل توسعه محصول

  • توضیحات پیرامون منابع تکمیلی

  • جزوه

  • منابع تکمیلی

  • خلاصه دوره ایده یابی و سنجش ایده

  • آنچه در جلسه بعدی خواهید آموخت

دیدگاه کاربران (1)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    حتما دوره صفر تا صد درآمدزایی آنلاین را ببینید خیلی کامل و جامع هست

5٬000٬000تومان
  • 44ویدیو
  • 3فایل
  • 322دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس محمد مهدی ربانی
  • تعداد درس‌ها 5 درس
  • تعداد فایل آموزشی 3 فایل
  • زمان دوره 322 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی