بازاریابی محتوا به کمک ویدئو

لوئان وایز یک متخصص باتجربه درزمینهٔ ی بازاریابی است و کار او تدوین یک برنامه‌ی بازاریابی برای شرکت‌های تجاری است و همچنین نویسنده‌ی کتاب ریلکس می‌باشد که یک راهنمای ساده مخصوص شما و کسب‌وکارتان برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی است.

از زمان تولد یوتیوب در سال 2005 ویدیو الگوی مصرف ترافیک مردم را در اینترنت تغییر داده است. اگر ارزش یک تصویر به‌اندازه‌ی هزار کلمه باشد، ارزش یک ویدیو از یک‌میلیون کلمه هم بیشتر است. یوتیوب بیش از یک میلیارد کاربر دارد که این یعنی بیش از یک‌سوم همه‌ی کاربران اینترنت در دنیاست. به این عدد تعداد روزافزون ویدیوهایی که هرروز به شبکه‌های اجتماعی فرستاده می‌شوند را اضافه کنید؛ این‌یک تجارت بزرگ است و همه‌ی این‌ها را مدیون ارتباط اینترنتی سریع و افزایش اطلاعات و دسترسی به اینترنت وای فای هستیم.

بازاریابی دیگر محدود به فروش نیست بلکه تعریف کردن یک داستان است و چه‌بهتر که از ویدیو برای این کار استفاده کنیم که در این ویدان لوئان می‌خواهد درباره‌ی مزایای استفاده از ویدیو برای بازاریابی محتوایی صحبت کند. ما باید بدانیم که چه کسانی محتوای ویدیویی را تماشا می‌کنند؟ چه فاکتورهایی باعث ساخت یک ویدیوی خوب می‌شود و چگونه می‌شود موفقیت را اندازه‌گیری کرد؟

در این ویدان نکات مهمی برای داشتن بازاریابی محتوایی عالی با شما به اشتراک گذاشته می‌شود.

در این دوره خواهید آموخت: مزایای استفاده از ویدیو برای بازاریابی،  چه کسی محتوای ویدیو را تماشا می‌کند؟،  چه چیزی باعث می‌شود که یک ویدیو عالی از کار درآید؟،  ویدیوی اجتماعی،  میزان موفقیت را چگونه بسنجیم؟،  نکات کلیدی برای بازاریابی محتوا محور با استفاده از ویدیو

1
درس
7
فایل
10
دقیقه
12000 تومان

اساتید دوره

لوئان وایز

لوئان وایز دارای 15 سال تجربه‌ی بازاریابی B2B است؛ او در آژانس‌ها، سمت کاربر و در نقش مشاور فعالیت داشته است.
او مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع را پرورش داده است. او در بازاریابی سنتی (رویدادها، ایمیل مستقیم و دیگر رسانه‌های چاپی) و، همچنین، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال شناخته شده است. او به مشتریانش کمک می‌کند تا فعالیت‌های موثرتری در زمینه‌ی بازاریابی داشته باشند و مطمئن شوند که پیام‌های اصلی‌شان در زمان مناسب و به افراد مناسب می‌رسد.
Luan در بخش‌های مختلف، از جمله لوازم ادای، خدمات پستی، مخالرات، استخدام، مدیر تسهیلات و تحصیلات عالیه فعالیت داشته است. او برای برندهایی مانند رویال میل، Hilton Hotels & Resorts و دانشگاه کمبریج کار کرده است، همچنین، با شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تخصصی‌شان قوی هستند، اما در دنیا شناخته شده نیستند، نیز همکاری داشته است. او کتابِ آرام! این فقط رسانه‌ی اجتماعی است: راهنمای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای شما و کسب‌وکارتان را نوشته است.

دوره های پیشنهادی

person
mail