هوش تجاری

هوش تجاری (BI) می‌تواند به شما ایده‌های مورد نیاز برای مشاوره‌ی کسب و کار دهد؛ می‌توانید از قدرت داده‌های کمی و کیفی استفاده کنید و به شما اطلاعاتی عملی مورد نیاز برای کمک به مشتری برای گرفتن تصمیمات تجاری را ارائه می‌دهد. این دوره توضیح می‌دهد هوش تجاری چیست، چرا مهم است و مشاوران چگونه می‌توانند از هوش تجاری برای سودآوری مشتری استفاده کنند. مربی این دوره، جاشوا ریچین، مشاور بیش از 40 سازمان بوده است. در این دوره او مثال‌هایی از تجربیاتش را با شما در میان می‌گذارد. در این دوره یاد می‌گیرید چگونه کسب و کار مشتری‌تان را توصیف کنید، چگونه داده‌های باکیفیت و مرتبط جمع‌آوری کنید و چگونه ایده‌ها و توصیه‌هایتان را با تجسم و گزارش دقیق، به مشتری ارائه دهید.
محتوای دوره:
نیازهای ضروری کسب و کار را تعیین کنید
اصول ارزیابی منبع داده‌ها را شناسایی کنید
تایم فریم را تعریف کنید
اهمیت داده‌های مرتبط را درک کنید
معنی ایده‌های داده‌محور را تحلیل کنید

5
درس
11
فایل
31
دقیقه
49000 تومان

اساتید دوره

جاشوا ریچین

جاشوا ریچین مدیر شرکت Axium Solutions، یک شرکت مشاوره مدیریت، است.
جاشوا بیش از 10 سال در صنعت خدمات حرفه‌ای فعالیت کرده است و نتایج فوق‌العاده‌ای برای بیش از 20 سازمان خصوصی و دولتی به ارمغان آورده است. او با مدرک حرفه‌ای خود، از رویکری مبتنی بر نتیجه برای رسیدگی به نیازهای مشتری استفاده می‌کند. در Axium، جاشوا راه‌حل‌هایی شایسته، عملی و مستحکم برای مشکلات حال حاضر و پیش‌روی کسب و کار، ارائه می‌دهد.
جاشوا عضو مؤسسه استرالیایی مدیران شرکت‌ها (MAICD) و همچنین عضو ارشد انجمن استرالیایی کامپیوتر (MACS Snr) است.
او به مجوز بنیاد PMBOK دست پیدا کرده است و همچنین دارای مجوز امنیتی سطح یک دولت استرالیا می‌باشد.
در سال 2001، جاشوا در دانشگاه Monash در ملبورن، مدرک لیسانس بازرگانی و اقتصاد خود را دریافت کرد.
در اوقاتی که جاشوا در حال خدمت‌رسانی به مشتریان نیست، با خانواده‌اش وقت می‌گذارند، دوچرخه‌سواری می‌کند، گیتار می‌زند و به موسیقی گوش می‌دهد.

person
mail