موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی

با استفاده از رسانه های اجتماعی به جست و جوی بهترین شیوه های بازاریابی محتوا بپردازید. در این دوره ی کوتاه، لوئان وایز شما را با انواع مختلف محتواهایی آشنا می سازد که می توانید در رسانه های اجتماعی بگنجانید و توضیح می دهد که چگونه از ارزش محتوای تولید شده تان همچون یک اهرم استفاده کنید. وی چهار شیوه ی توزیع محتوا را پوشش داده و پیشنهاد هایی برای سنجش نتایج تان ارائه می دهد. علاوه بر این، رهنمود های دست اولش را برای ارتقای بازاریابی محتوای تان با استفاده از رسانه های اجتماعی با شما به اشتراک می گذارد.

1
درس
8
فایل

مدرس دوره

لوئان وایز

لوئان وایز دارای 15 سال تجربه‌ی بازاریابی B2B است؛ او در آژانس‌ها، سمت کاربر و در نقش مشاور فعالیت داشته است.
او مجموعه‌ای از مهارت‌های متنوع را پرورش داده است. او در بازاریابی سنتی (رویدادها، ایمیل مستقیم و دیگر رسانه‌های چاپی) و، همچنین، بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال شناخته شده است. او به مشتریانش کمک می‌کند تا فعالیت‌های موثرتری در زمینه‌ی بازاریابی داشته باشند و مطمئن شوند که پیام‌های اصلی‌شان در زمان مناسب و به افراد مناسب می‌رسد.
Luan در بخش‌های مختلف، از جمله لوازم ادای، خدمات پستی، مخالرات، استخدام، مدیر تسهیلات و تحصیلات عالیه فعالیت داشته است. او برای برندهایی مانند رویال میل، Hilton Hotels & Resorts و دانشگاه کمبریج کار کرده است، همچنین، با شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تخصصی‌شان قوی هستند، اما در دنیا شناخته شده نیستند، نیز همکاری داشته است. او کتابِ آرام! این فقط رسانه‌ی اجتماعی است: راهنمای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای شما و کسب‌وکارتان را نوشته است.

سایر دوره های شما