موفقیت در بازاریابی محتوا با کمک رسانه های اجتماعی

  • چهار شنبه 8 فروردين 1403
  • 94
  • 1
  • 0.0
توضیحات دوره

با استفاده از رسانه­ های اجتماعی به جست­وجوی بهترین شیوه­ های بازاریابی محتوا بپردازید.  در این دوره­ ی کوتاه، لئوان وایز شما را با انواع مختلف محتواهایی آشنا می ­سازد که می­توانید در رسانه ­های اجتماعی بگنجانید و توضیح می­دهد که چگونه از ارزش محتوای تولید شده ­تان همچون یک اهرم استفاده کنید. وی چهار شیوه ­ی توزیع محتوا را پوشش داده و پیشنهادهایی برای سنجش نتایج­تان ارائه می­دهد. علاوه بر این، رهنمودهای دست اولش را برای ارتقای بازاریابی محتوای­تان با استفاده از رسانه­ های اجتماعی با شما به اشتراک می­گذارد.

مباحث عبارتند از: 

  • منظور از بازاریابی محتوا چیست؟
  • درک قدرت رسانه­ های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم؛
  • چهار نوع محتوای مخصوص رسانه­ های اجتماعی کدامند؟
  • توزیع محتوا در رسانه­ های اجتماعی؛
  • سنجش موفقیت؛
  • رهنمودهایی برای بازاریابی عالیِ محتوا با استفاده از رسانه­ های اجتماعی.

درس های دوره
  • خوش آمدید

  • بازاریابی محتوا محور چیست؟

  • قدرت شبکه های اجتماعی به عنوان یک پلتفرم

  • از کجا شروع کنیم؟

  • چهار نوع محتوا برای شبکه های اجتماعی کدام است؟

  • توزیع محتوا بر روی شبکه های اجتماعی

  • میزان موفقیت را چگونه بسنجیم؟

  • نکات کلیدی برای بازاریابی محتوامحور با استفاده از شبکه های اجتماعی

دیدگاه کاربران (1)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    ممنون از دوره خوب اما خیلی باسرعت صحبت میکنه

رایگان
  • 8ویدیو
  • 0فایل
  • 13دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس لوئان وایز
  • تعداد درس‌ها 1 درس
  • زمان دوره 13 دقیقه
  • سطح دوره متوسط