هنر داستان سرایی برای کمپین های تبلیغاتی

  • دوشنبه 6 فروردين 1403
  • 138
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

«داستان­ سرایی» به یک واژه محبوب سازمانی تبدیل شده است. از کارگردانان خلّاق گرفته تا تبلیغ­ نویس­ ها، به نظر می­رسد این روزها همه داستان­ سرا باشند و حقیقت این است که حق با آن ها است. همه­ ی ما داستان­ سرا هستیم. اما تعداد اندکی از ما داستان­ ساز هستیم، یعنی بتوانیم نه تنها ساختار یک داستان را درک کنیم بلکه شخصیت برند را به افرادی که از آن استفاده می­کنند، انتقال دهیم.

در این دوره، استفان موماو ساختار داستان را به صورت کلی ترسیم نموده و از برپایی کارزار­های تبلیغاتی واقعی بهره می­ گیرد تا چگونگی ایجاد پل عاطفی بین برند و مشتری از طریق هر یک از عناصر داستان را نشان تان دهد. وی نشان می دهد که چگونه هر یک از بخش ­های داستان در قالب بخش ­های تبلیغاتی مختلفی در می ­آیندکه افراد خلاق در کارزهای واقعی از آنها استفاده می ­کنند (مثل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات چاپی، وب­سایت ­ها و محتوای اجتماعی).

مباحث عبارتند از:

  • خلق داستان از طریق روایت؛
  • برانگیختن واکنش­های عاطفی؛
  • داستان در طوفان فکری؛
  • کاربرد داستان در تبلیغات تلویزیونی، نشریه­ ها، وب­سایت­ها و رسانه ­های اجتماعی.

 

درس های دوره
  • خوش‌آمدید

  • داستان در فعالیت تبلیغاتی

  • درک ساختار داستان

  • داستان‌سازی از طریق داستان‌سرایی

  • چطور این ساختار در تبلیغات به‌کار برده می‌شود

  • ایجاد کمپین‌ها از طریق داستان‌سرایی

  • احساسات اساسی بشر

  • تلنگری بر واکنش‌های احساسی از طریق داستان

  • همدلی درمقابل دغل‌کاری

  • معرفی کمپین انجمن محلی دلالان املاک کانزاس سیتی

  • کاهش تعداد مخاطبان

  • داستان در تبادل نظر

  • تشخیص اصل داستان

  • ارتقای برنامه‌ی تلویزیون

  • ارتقای تبلیغات چاپ شده.

  • ارتقای وب‌سایت

  • ارتقای محتوای اجتماعی دیجیتالی

  • یافتن ریتم اضافی در داستان

  • تطبیق و بهینه‌سازی داستان

دیدگاه کاربران (0)
99٬000تومان
  • 19ویدیو
  • 0فایل
  • 35دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس استیفن موماو
  • تعداد درس‌ها 6 درس
  • زمان دوره 35 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی