بیشتر افراد وقتی با فروش کم روبرو میشوند یا فروش ندارند، دنبال یک چیز جذاب میگردند، مثلاً ابزارهای ویدئویی جدید، استراتژیهای تبلیغاتی جدید، محصول جدید، لوگوی جدید، قیمت جدید و غیره، اما برای بیشتر افراد هیچکدام جواب نمیدهد. چرا هیچکدام جواب نمیدهد؟ چون واقعاً مشتری را درک نمیکنند. واقعاً نمیدانند مشتری چه میخواهد یا به چه چیزی نیاز دارد؟ این دو مورد خیلی مهم هستند. آنها نمیدانند چطور بیان کنند که محصولشان نیاز و خواسته مشتری را برآورده میکند، به شکلی که افراد را تشویق به خرید کند. بیشتر افراد کپی رایتر نیستند و نمیخواهند که باشند و بیشتر افراد پول استخدام کپی رایتر حرفهای را ندارند چون نیروهای گرانی هستند.
آیا فقط یک مهارت وجود دارد که موفقترین صاحبان کسبوکار را از آنها که شکست میخورند، متمایز میکند؟ بله! میشود فقط به یک مهارت اشاره کرد که کسبوکاری را متحول میکند یا باعث شکستش میشود. هیچ مهارتی نیست که بتواند بهاندازه کپی رایتینگ برای شما درآمد ایجاد کند.
تقریباً تمام میلیونرهای آنلاین و آفلاین این راز را میدانند. بیشتر از محصولاتشان و بیشتر از تکنیکهایی که برای ایجاد ترافیک دارند، بیشتر از کمپینهای ایمیلی و بیشتر از اینکه با چه کسی شریک میشوند، بیشتر از اینها کپی رایتینگ آنها بوده که ثروتمندشان کرده است. راز ثروت برای تقریباً تمام کسبوکارهای موفق آنلاین و آفلاین کپی رایتینگ عالی است..
ری ادواردز مدرس دوره آموزش تبلیغ نویسی حرفهای با بیش از 30 سال سابقه در کپی رایتینگ، محتوای بازاریابی و فروش و کمپینهای مختلف را برای صدها مشتری نوشته است. ری ادوارد برای شرکتهای فورچون بیش از 500 متن تبلیغاتی نوشته است. او در این دوره هر قطعهای از پازل که برای درآمد بالای خود و مشتریانش استفاده کرده است را آموزش میدهد.
در دوره آموزش تبلیغ نویسی حرفهای با مفهوم کپی رایتینگ آشنا میشوید. الگوهای نوشتن متون تبلیغاتی و طریقه نوشتن عناوین مجابکننده را یاد میگیرید. جادوی بازاریابی ایمیلی را میآموزید. با بولت پوینتها و نحوه استفاده از آنها آشنا میشوید. نحوه ارائه پیشنهادهای وسوسهانگیز و تضمین قدرتمند، طریقه نوشتن متون فروش و لانچ محصول را بهصورت حرفهای میآموزید.
دوره آموزش تبلیغ نویسی حرفهای به شما یاد میدهد چطور از راز تبلیغ نویسی برای خودتان استفاده کنید و خبر خوب برای کسبوکارهای محلی و فیزیکی این است که، بهاندازه کسبوکارهای آنلاین این دوره برایشان نتایج عالی خواهد داشت. این دوره جواب میدهد و تفاوت ایجاد میکند. وقتی این دوره را به اتمام برسانید با رازهای کپی رایتینگ آشنا میشوید.
هر بخش این دوره یک جنبه از کپی رایتینگ را پوشش میدهد و نشان میدهد چطور از آن مهارتها در کسبوکار آنلاین یا آفلاین خود استفاده کنید. این دوره سبب صرفهجویی در زمان و هزینه شما میشود. و شما را بهاندازه 30 سال و 300 هزار دلاری که مدرس این دوره در این سالها برای یادگیری خود پرداخته است، جلو میاندازد.
این دوره به شما قدرت میدهد که فروشتان را در هر کسبوکاری افزایش بدهید و همزمان هزینه تبلیغات و بازاریابی را کاهش دهید. نتیجه این دوره افزایش سود نهایی شماست، پولی که برای شما میماند. این دوره مشکل شما را حل میکند به شما یاد میدهد چگونه متنهای مؤثر درباره محصولات و خدماتی که میفروشید، بنویسید.
اگر واقعاً میخواهید کسبوکارتان را راه بیندازید یا کسبوکار دیگری داشته باشید یا کسبوکار موفقی را موفقتر کنید. یکی از اولین چیزهایی که بهتر است یاد بگیرید. مهارت مقدماتی کپی رایتینگ قدرتمند و مؤثر است، این مهارت یک روش سریع پولدار شدن نیست، بلکه یک مهارت جدی کسبوکار است که میتواند یک درآمد راحت مادامالعمر برای شما داشته باشد، چه در کسبوکار خودتان استفاده کنید یا اینکه در مقابلش پول بگیرید. میتوانید کسبوکارتان را از هرجایی اداره کنید. به کمپین و پروموشن خودتان فکر کنید. متن تبلیغ خود را بنویسید و پلن خود را به سود تبدیل کنید. با یادگیری این مهارت امپراتوری خود را بسازید. و هر جا و هر زمان که میخواهید کار کنید.
اگر میخواهید مثل بیشتر صاحبان کسبوکارها، تقلا کنید و به مسیری که تا به امروز طی کردهاید، ادامه دهید، آن مسیر شمارا به جایی نمیرساند. شما فقط به یک مهارت نیاز دارید که به شما امکان بدهد هر وقت که میخواهید پول دربیاورید. چگونه؟ با نوشتن متنهای مجابکننده، مهارتی که در این دوره به شما آموزش داده میشود.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
کپی رایتینگ چیست؟
-
هشدار
-
استفاده از الگو برای نوشتن متن تبلیغات
-
آنچه در درس بعد میآموزید
-
اسکلت سری متنهای میلیون دلاری
-
نوشتن متن فروش موثر
-
بازاریابی هدفمند و سیستماتیک
-
الگوی جهانی متون تبلیغاتی
-
نامه فروش چیست؟
-
استفاده از الگوی جهانی
-
چک لیست بی نقص آگهی فروش
-
وظیفه عناوین
-
پنج ویژگی ضروری یک عنوان مجاب کننده
-
سطح آگاهی خواننده
-
پنج الگو برای عناوین
-
عناوین هوش هیجانی
-
فایل نهایی بینهایت عناوین
-
نوشتن متن تبلیغاتی ایمیلی
-
تعداد ایمیل در یک بازه زمانی
-
سه نوع اصلی ایمیلهای بازاریابی
-
اصول اساسی ایمیلهای موفق
-
لید مگنتها
-
اثر زیگارنیک
-
جمع بندی این درس
-
بولت پوینت چیست؟
-
بولت پوینتها چه شکلی هستند؟
-
بولت پوینتهای موثر چگونه هستند؟
-
فایل مرجع بولتها
-
21 الگوی موفق بولتها (1)
-
21 الگوی موفق بولتها (2)
-
21 الگوی موفق بولتها (3)
-
پیشنهادهای غیرقابل مقاومت
-
انواع پیشنهادها
-
سیستم 6 مرحلهای پیشنهادات
-
چگونه پیشنهاد اول خود را بنویسید
-
نوشتن تضمین قدرتمند که میفروشد
-
خریدارها بیشتر از چه میترسند
-
تبدیل یک تضمین ضعیف به تضمین آهنین
-
چطور برای پیشنهاداتتون مزایای لب مرزی بسازید
-
نوشتن متن فروش نهایی
-
متن پایانی
-
الگوی متن پایانی (1)
-
الگوی متن پایانی (2)
-
الگوی متن پایانی (3)
-
الگوی متن پایانی (4)
-
الگوی متن پایانی (5)
-
تمرینی برای نوشتن متن پایانی
-
لانچ محصول چیست؟
-
بررسی کامل لانچهای محصول
-
متن لانچ
-
قرار دادن لانچ در مسیر موفقیت
-
حداقل متنهای لازم برای لانچ موفق
-
لیست اجزای متن قبل از لانچ
-
چگونه برای ویدئوها متن تبلیغاتی بنویسیم
-
ساخت ارائههای کلیدی
-
ساختار کلی الگوی ویدئوها
-
متن موثر
-
کلام آخر