توضیحات دوره
جالب است که هر چه بیشتر تکنولوژیهای مختلف مانند ایمیل، شبکههای اجتماعی، تلفنهای هوشمند و وبینارها بخشی از زندگی روزمره ما را شامل میشوند، مهارتهای بین فردی اهمیت بیشتری پیدا میکند؛ به دلیل آنکه وقتی ارتباط رودررو نباشد احتمال سوءتفاهم بیشتر میشود و همچنین ما نسبت به گذشته، یعنی زمانی که گزینههای کمتری داشتیم گیراییمان نیز کمتر شده است. پس اگر بتوانید مهارتهای ارتباطی بین فردی را بیشتر کنید میتوانید در محیط کاری امروزه از رقبای خود متمایز شوید.
درس های دوره
-
خوش آمدگویی
-
چه چیزی را باید بدانید
-
چگونه درخواستهای موثری داشته باشید
-
چه زمانی از تلفن استفاده کنیم یا ایمیل ارسال کنید
-
چگونه نشانه های غیرکلامی را تفسیر کنید
-
چگونه انتظارات را مدیریت کنید
-
رهنمود موردنیاز خود را دریافت کنید
-
از رئیس خود سوالات مناسبی بپرسید
-
بدانید چه زمانی گوش دهید و چه زمانی صحبت کنید
-
ارتباطات و تفاوت های فرهنگی
-
چگونه به وقفه در کار رسیدگی کنید
-
چگونه به بازخورد انتقادی پاسخ دهید
-
چگونه بعنوان فردی درون گرا ارتباط برقرار کنید
-
مراحل بعدی
باعرض سلام وخسته نباشید خوب بود جالب بود روی مسائل کاری وزندگی تأثیر خوبی داره
با عرض سلام کوتاه و مختصر و مفیدممنون