استراتژی‌های افزایش سود

  • دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • 238
  • 2
  • 0.0
توضیحات دوره

در حال حاضر بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی در شرایط پر از ریسک و متغیری هستند و با رقابت بسیار زیاد و سهم بازارهای بسیار نزدیک مواجه‌اند. امروزه نسبت به گذشته رقابت بیشتری برای پول، مشتری و عدم اطمینان در کار وجود دارد. شما برای گذر از عدم ثبات اقتصادی، از چه استراتژی‌هایی برای افزایش جریان درآمد و سودآوری در کسب‌وکار استفاده می‌کنید؟

بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل فروش بالا موفق می‌شوند، اگر فروش و کسب درآمد و نقدینگی بالا باشد، به‌راحتی می‌توان از دوران عدم ثبات اقتصادی گذر کرد. بنابراین باید راه‌های بیشتر و بهتر و مؤثرتری برای جذب مشتریان خود پیدا کنید.

در این ویدان، برایان تریسی یکی از اساتید مطرح دنیا درزمینهٔ رهبری، تکنیک‌های کاملاً کاربردی و ثابت‌شده‌ای، برای افزایش فروش و سودآوری در کسب‌وکار را آموزش می‌دهد.

در این دوره از برایان تریسی یاد خواهید گرفت، چگونه اهداف کسب‌وکارتان را مشخص کنید. چگونه نوآوری و بازاریابی داشته باشید. چگونه مشکلات کسب‌وکارتان را حل کنید و تصمیم‌گیری کنید. چگونه کارهایتان را اولویت‌بندی کنید. همچنین یاد خواهید گرفت توجه و تمرکز و منابع خود را صرف چه‌کارهایی بکنید، چگونه عمل‌گرا باشید و درنهایت نتیجه بگیرید.

نوآوری و بازاریابی از اصلی‌ترین کارها برای کسب‌وکار است. که در اینجا با پنج نکته درباره نوآوری و بازاریابی که باید همیشه به آن‌ها توجه کرد، آشنا می‌شوید. نوآوری و بازاریابی کلید ایجاد مشتری جدید، تشویق به خرید دوباره و پیشنهاد شما به مشتری جدید هستند.

هر مهارتی که برای رسیدن به اهداف کسب‌وکارتان لازم دارید، یادگرفتنی است. اگر هدف کسب‌وکار شما افزایش فروش، سودآوری، افزایش جریان نقدینگی و یا توسعه مالی باشد، با این دوره یاد می‌گیرید. فقط کافی است آموزه‌ها را به کار ببندید و منتظر نتایج چشمگیر آن باشید.

درس های دوره
  • آنچه دراین دوره خواهید دید

  • معرفی استراتژی‌های افزایش سود

  • برنامه‌ریزی برای موفقیت

  • توسعه‌ی برنامه‌ی کسب‌وکارتان

  • شناسایی بازار هدف در کسب و کار

  • آنالیز رقیبان‌تان

  • بازاریابی و فروش هرچیزی

  • ایجاد برنامه‌ی فروش‌تان

  • بازاریابی جادویی

  • مزیت بازاریابی

  • جذب مشتری

  • بیست و چهار راه برای فروش محصول‌تان

  • مثل یک میلیونر فکر کنید

  • انتخاب یک محصول یا سرویس جدید

  • امتحان بازار کارتان

  • محاسبه‌ی هزینه‌هایتان

  • تعیین قیمت‌های مناسب

  • بودجه‌ی کسب‌وکارتان

  • تعیین نقطه‌ی تعادل سود و زیان

  • به‌دست آوردن پولی که نیاز دارید

  • توافق با بانک‌تان

  • تمرکز بر نتایج مالی

  • تمرین اصول ابتدایی موفقیت کسب‌وکار

  • خرید کسب‌وکار

  • مدیریت اطلاعات‌تان

  • ایجاد سیستم‌های کسب‌وکارتان

  • استفاده از فرمول هفت مرحله‌ای

  • یافتن مشتریان ایده‌آل

  • ارتقای نتایج بازاریابی‌تان

  • خدمت‌رسانی به مشتری‌تان

  • توزیع محصول‌تان

  • سودتان را افزایش دهید!

  • استراتژی سریع برای کسب‌وکارتان

  • حوزه‌ی نتایج کلیدی برای موفقیت کسب‌وکار

  • تأمین بودجه‌ی کسب‌وکارتان

  • مذاکره برای بهترین معامله

  • طرح شراکت

  • یافتن افرادی که به آن‌ها نیاز دارید

  • افزایش هرچه بیشتر فروش‌تان

  • یادگیری عادات موفقیت کسب‌وکار

  • یک میلیون پول درآورید

  • مانند سرمایه‌گذار فکر کنید

  • تصمیم‌گیری برای محصول یا آمیزه‌ی خدمات‌تان‌

  • جمع‌آوری منابعی که نیاز دارید

  • افسار زدن بر قدرت برند‌گذاری

  • بازاریابی برای سرمایه‌گذاری مشترک

  • استراتژی‌های فروش سوپراستار

  • ایجاد کسب‌وکار آماده به کار

  • ایجاد سازمان آموزشی

  • زندگی‌تان را ساده کنید

  • چرا واقعا مردم خرید می‌کنند

  • مردم واقعا چه می‌خواهند

  • مدیریت زمان‌تان

دیدگاه کاربران (1)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    عالی

2٬490٬000تومان
  • 53ویدیو
  • 0فایل
  • 1167دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس برایان تریسی
  • تعداد درس‌ها 1 درس
  • زمان دوره 1167 دقیقه
  • سطح دوره جامع