چه گامهای اول را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین برمیدارید؛ و یا اینکه به دنبال این هستید که دانستههای خود را تقویت کنید؛ دقیقا جای درستی هدایت شدهاید و دوره آموزشی مناسبی را انتخاب کردهاید.
دیموند جان بعد از چندین فصل برنامههای موفق تلویزیونی ، سفرهای متعدد به جاهای مختلف دنیا به عنوان سفیر کارآفرینی، بعد از بیش از 20 سال به عنوان سرمایهگذار و کارآفرین، این برنامه فوقالعاده را برای افرادی مثل شما که به دنبال موفقیت و ارتقاء هستند، تدارک دیده است.
دوره «اسرار کسبوکار میلیون دلاری» برای این است که به اهداف خود برسید و تبدیل به یک کارآفرین موفق بشوید و از زندگی حقوقبگیری یا درگیر مسائل مالی آزاد شوید.
دیموند جان به عنوان کسی که موفقیت خوبی بهدست آورده و جز کارآفرینان ثروتمند دنیا شده است و همچنین در این راه اشتباهات زیادی را مرتکب شده و تجربههای زیادی بهدست آورده است، تلاش میکند چیزی که باید برای فهمیدن ماهیت کارآفرینی بدانید و راه درست برخورد با آن را تدوین کند.
دیموند جان در این برنامه برخی از داستانهای مسیر کارآفرینی خود را با شما در میان میگذارد و از تجربههایی که باعث موفقیت یا شکست در این مسیر شده است را میگوید و خودش میگوید وظیفه من این است که بهترین اطلاعات و دانش را در اختیار علاقهمندان بگذارم تا بتوانید کسب و کار خود را به سطح بالاتر برسانید.
همچنین بعضی از بهترینها در حوزه کسبوکار در این برنامه دعوت شدهاند که توصیهها و تجارب خود را در اختیار شما قرار میدهند.
در دوره «اسرار کسبوکار میلیون دلاری» با موضوعات زیر آشنا میشوید
مبانی کسبوکار، کارآفرین چه کسی است؟ ، چرا کسبوکارها شکست میخورند؟ ، اعتبار سنجی محصول یا خدمات خود، چهار مرحله برند، محافظت از آنچه دارید ، انتخاب ماهیت کسبوکار ، نشان تجاری، تجزیه و تحلیل صنعت، اهمیت آنالیز صنعت، بازار هدف شما، بازار هدف شما کیست؟ تحلیل رقابتی ، برنامه بازاریابی، استراتژی بازاریابی، وبسایت شما، وبلاگ، شبکههای اجتماعی ، بازاریابی ایمیلی، رویدادهای تجاری، بازاریابی گوریلی ، برنامه فروش، فرایند فروش، قیف فروش، ساختن کسب و کار 10 برابر، ارتباط با مشتریان، تیم شما، لایسنسینگ، بیزینس پلن
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
آشنایی با فرمول موفقیت دیموند جان
-
آشنایی با فرمول دوم موفقیت دیموند جان
-
مبانی کسب و کار
-
کارآفرین چه کسی است؟
-
چرا کسب و کارها شکست میخورند؟
-
با سوال چرا شروع کنید
-
هر کسب و کار برای موفقیت به چه چیزی نیاز دارد؟
-
فرم اطلاعات
-
کارت امتیاز موفقیت
-
اعتبارسنجی محصول یا خدمات خود
-
رسیدن به یک محصول/ خدمات یا ایده
-
اعتبارسنجی درآمد
-
اعتبارسنجی هزینه
-
اعتبارسنجی سرعت
-
اعتبارسنجی ارزش
-
ساخت نام/ برند برای شرکت
-
لوگوی شرکت
-
اثبات ایده
-
چهار مرحله برند
-
تدوین دستورالعمل نام تجاری
-
ثبت نشان تجاری شرکت
-
محافظت از شغل خود
-
محافظت از آنچه دارید
-
انتخاب ماهیت کسب و کار
-
انواع حق ثبت
-
فرایند حق ثبت
-
نشان تجاری
-
نمودار مقایسه نهاد تجاری
-
تجزیه و تحلیل صنعت
-
اهمیت آنالیز صنعت
-
شناخت صنعت
-
عوامل حساسیت صنعت
-
مشخصات مالی صنعت
-
بازار هدف شما
-
بازار هدف شما کیست؟
-
دلایل رفتار مشتریان چیست؟
-
تحلیل رقابتی
-
شناخت رقبا
-
برنامه بازاریابی
-
بازاریابی، برندینگ و تبلیغات
-
استراتژی بازاریابی
-
وب سایت شما
-
وبلاگ
-
شبکه های اجتماعی
-
بازاریابی ایمیلی
-
رادیو تلویزیون
-
رویدادهای تجاری
-
ارسال نامه
-
جذب سلبریتی ها
-
بازاریابی گوریلی
-
فهرست بازبینی برای ورود به شبکه خرید تلوزیون
-
برنامه فروش
-
فروش همه چیز را درمان میکند
-
فرایند فروش
-
مدیریت فروش
-
قیف فروش
-
اولین فروش
-
برنامه ریزی برای رشد
-
ساختن کسب و کار 10 برابر
-
کیفیت و اعتبار محصول/خدمات
-
بازاریابی و آگاهی برند
-
ارتباط با مشتریان
-
سودآوری
-
تیم شما
-
نوآوری و رشد
-
لایسنسینگ
-
فرصت های دیگر شد
-
بیزینس پلن
-
چرا بیزینس پلن داشته باشیم؟
-
منابع اعتباری