اصول اساسی فروش

  • يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
  • 153
  • 3
  • 0.0
توضیحات دوره

به نظر شما امروزه چند فروشنده در جهان وجود دارد؟ پاسخ چیزی حدود 8 میلیارد نفر است؛ درست حدس زدید ما همگی فروشنده هستیم!

اگر شما صحبت می‌کنید و سعی در تأثیرگذاری دارید، همان کاری را انجام می‌دهید که فروشندگان می‌کنند، تأثیرگذاری بر روی دیگران!
پس چرا بعضی افراد در فروش بهتر از بقیه هستند؟ زیرا هدف آنان از تأثیرگذاری رسیدن به سود متقابل است و می‌دانند که چگونه باید مشکلات مشتریان را حل کنند؛ موضوع این دوره هم دقیقا همین است!

جف بلومفیلد که یک استاد حرفه‌ای فروش است و تجربیات زیادی هم دارد، تمام دوران کاری خود را صرف آموزش و پرورش فروشندگان کرده است. بهترین فروشندگان تمایل دارند کارها را به روش خاصی انجام دهند که مثل هر چیز دیگری در زندگی آنها از اصول آغاز می‌شود.

جف بلومفیلد در این دوره می‌خواهد به شما یاد بدهد که چگونه ذهنیت درستی داشته باشید؟ بفهمید که در ذهن مشتریان‌تان چه می‌گذرد؟ بهترین مشتریان بالقوه چه کسانی هستند؟

او درباره‌ی مشکلات، انگیزه‌ها و موانع مشتریان صحبت می‌کند و تفاوت مهم بین ارائه‌ی یک راه حل را با صرفاً عرضه‌ی یک محصول نشان می‌دهد و در نهایت به شما می‌گوید که چگونه فرآیند مؤثری داشته باشید تا از آن برای بهبود مهارت‌های فروش خود و کسب نتیجه‌ی مطلوب استفاده کنید.

آیا می‌دانید یک فروشنده‌ی بزرگ بودن به معنی کنترل و نفوذ کردن نیست؟ مسئله اینست که واقعاً بخواهید به دیگران در حل مشکلات‌شان کمک کنید.

هدف از این دوره «اصول اساسی فروش» آشنایی شما با ابزاری است که برای موفق شدن به آن نیازمندید.

موضوعاتی که در این دوره با آنها آشنا خواهید شد عبارتند از:

همه چیز در ذهن شماست : ذهن خریدار

درک فروش : چگونه مشتریان بالقوه را بشناسیم؟ - درک مشکلات مشتریان‌تان - محرک‌های خرید مشتری - موانع در برابر تغییر

اولویت با مشتری است: محصول در مقایسه با راهکار - DNA راهکارتان را تجزیه و تحلیل کنید - اثبات راهکارتان - توانایی به کار گرفتن

قدرت راهکار شما: ارزش یک فرآیند فروش کارآمد - اجزای یک فرآیند فروش کارآمد - چگونه می‌توانید فرآیند فروش خودتان را توسعه دهید؟

قدرت فرآیند شما : گام‌های بعدی در فروش

درس های دوره
  • آنچه در این دوره خواهید دید

  • ذهن خریدار

  • شناسایی مشتریان بالقوه

  • درک مشکلات مشتریتان

  • محرک های خرید مشتری

  • موانع در برابر تغییر

  • خوش آمدید

  • محصول در مقایسه با راهکار

  • DNA راهکارتان را تجزیه و تحلیل کنید

  • اثبات راهکارتان

  • توانایی به کارگرفتن

  • ارزش یک فرآیند فروش کارآمد

  • اجزای یک فرآیند فروش کارآمد

  • چگونه می توانید فرآیند فروش خودتان را توسعه دهید

  • گام های بعدی

دیدگاه کاربران (1)
  • کاربر شنبه 23 مهر 1401

    بصورت تیتر وار اما پر محتوا

125٬000تومان
  • 15ویدیو
  • 0فایل
  • 62دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس جف بلومفیلد
  • تعداد درس‌ها 5 درس
  • زمان دوره 62 دقیقه
  • سطح دوره مناسب برای همه