به کاوش در دنیای هدف گذاری مشتری و اینکه چگونه می تواند در یافتن و حفظ بهترین مشتری ها کمک تان کند، بپردازید. در این دوره، لئوان وایز- متخصص بازاریابی بهترین روش ها و شیوه هایی که می تواند کمک کند تا با استفاده از هدف گذاری به طور موفقیت آمیزی با مخاطب تان ارتباط برقرار کنید را پوشش می دهد. لوئان ویژگی های منحصر به فرد مشتری های بنگاه به مصرف کننده (B2B) و بنگاه به بنگاه (B2B)، آنچه بر تصمیم های خرید این مشتری ها تاثیر می گذارد و چگونگی دستیابی به مخاطبان B2C و B2B را توضیح می دهد.لئوان ویژگی های منحصر به فرد مشتری های بنگاه به مصرف کننده (B2B) و بنگاه به بنگاه (B2B)، آنچه بر تصمیم های خرید این مشتری ها تاثیر می گذارد و چگونگی دستیابی به مخاطبان B2C و B2B را توضیح می دهد. وی همچنین پرسونای خریدار را هم پوشش داده و به بررسی چگونگی ایجاد و استفاده ی اهریم از پرسونا در بازاریابیتان میپردازد.
مباحث عبارتند از:
- درک انواع مختلف مشتری؛
- مزایای کلیدی هدف گذاری برای بازاریاب ها؛
- درک مشتری های B2B و B2C؛
- چگونگی دستیابی به مشتری های B2B و B2C؛
- خلق پرسونای خریدار؛
- استفاده از پرسونای خریدار برای پیشبرد تصمیم گیری ها.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
اهميت شناخت مشتري تان
-
انواع مشتريان
-
مزاياي هدف گيري
-
مشتری B2C
-
ويژگي هاي مشتري B2C
-
عوامل تاثيرگذار بر مشتري B2C
-
نحوه دستيابي به مشتري B2C خود
-
مشتري B2B
-
ويژگي هاي مشتري B2B
-
فاكتورهاي تاثيرگذار بر مشتري B2B
-
نحوه دستيابي به مشتري B2B خود
-
شخصيت خريدار چيست
-
نحوه ايجاد شخصيت خريدار
-
مثالهايی از شخصيت خريدار
-
نحوه استفاده از شخصيت خريدار در بازاريابي_1
-
گامهای بعدی