به بررسی شگردها و راهبردهایی بپردازد که کمک تان می کنند خدمات و محصولات تان را به نحو موثری به سایر بنگاه های تجاری عرضه کنید. در این دوره، دینا شاپیرو مبانی بازاریابی بنگاه به بنگاه (B2B) را به دقت توضیح داده و اطلاعاتی که برای ایجاد بازاریابی مرتبط و تاثیرگذار برندهای B2B لازم است را در اختیارتان می گذارد. دینا موارد تعریف کننده ی بازاریابی B2B و تفاوتش با بازاریابی مشتری را توضیح می دهد. وی چگونگی تعیین اهداف، پرهیز از اشتباه و محک زدن تلاش های تان در مقابل تلاش رقبایتان را به دقت شرح می دهد. دینا چگونگی جست و جو و رسیدن به درک بهتری از بازار و رقبا و توسعه ی راهبرد برتر بازاریابی را با شما در میان گذاشته و شگردهای خاصی در اختیارتان می گذارد که می تواند بی درنگ اجرایشان کنید. در پایان دوره هم در مورد اهمیت سنجش تلاش هایتان و مزایای استفاده از یک سیستم CRM بحث می کند.
مباحث عبارتند از:
- یادگیری نقش بازاریاب B2B؛
- به حداکثر رساندن رابطه ی بین بازاریابهای B2B و فروش؛
- تعیین اهداف؛
- نوشتن انواع مختلف هدف؛
- محک زدن اهداف؛
- شناسایی رقابتتان؛
- پیشبینی روندهای آتی؛
- توسعه ی یک راهبرد بازاریابی؛
- ایجاد پرسونای خریدار؛
- نوشتن یک چکیده ی خلاقانه ی متفکرانه؛
- سنجش و بهینه سازی.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
استفاده از فایل های تمرین
-
تعریف بازاریابی کسب و کار به کسب و کار یا B2B
-
درک چگونگی تکامل یافتن بازاریابی کسب و کار با کسب و کار
-
دانستن نقش بازاریاب کسب و کار به کسب و کار
-
روابط بین بازاریابان و بخش فروش کسب و کار به کسب و کار را به حداکثر برسانید
-
درک اهمیت اهداف
-
نوشتن انواع مختلف هدف
-
دریابید از کدام اشتباهات باید پرهیز کنید؟
-
سنجش نتایج بر اساس اهداف
-
درک طبقه بندی شما
-
شناسایی بازار رقابتتان
-
پیش بینی روندهای آینده
-
تعیین نحوه رقابت با سایر رقبا در طبقه خود
-
درک اهمیت نگارش یک استراتژی بازاریابی
-
شناخت اجزای خاص مربوط به روابط کسب و کار با کسب و کار در یک استراتژی بازاریابی
-
توسعه پرسوناهای خریدار
-
نوشتن یک خلاصه خلاقانه
-
توسعه تاکتیک ها
-
درک اهمیت مدیریت روابط با مشتریان
-
سنجش و بهینه سازی
-
درک عصر بازاریابی انسان به انسان (H2H)
-
گام های بعدی
سلام وقت بخیر ممنون از این دوره عالی تمرینها و فایلهای اکسل را از کجا باید دانلود کرد ؟
چرا فایل های PDF تکالیف این دوره وجود نداره ؟