توضیحات دوره
اصول تبلیغات موثر و روابط بازاریابی را بیاموزید.
مدیر سابق تبلیغات NYC، جین بَرِت، در این ویدان مروری بر رسانه ها، اجزای سازنده و هزینه های مرتبط با یک برنامه تبلیغات ابتدایی دارد. او به فرایند اولیه رساندن پیام به بازار اشاره کرده و ابزارهایی برای مشخص کردن حوزه فعالیت شما در بازار، تعریف پروفایل مشتریان، و پی ریزی یک استراتژی کلی رسانه ای معرفی میکند.اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید، یا با آژانس های تبلیغاتی همکاری کنید و یا درقسمت بازاریابی در سازمان خود تلاش کنید، این دوره به شما کمک میکند درک کنید شرکتها، بزرگ یا کوچک، به چه نوع تبلیغاتی برای موفقیت نیاز دارند.
عناوین عبارتند از:
- تعریف جامعه مخاطبین
- طراحی و ساخت پیام
- اجرای تبلیغات
- حضور دیجیتال، رقابتی و نگارشی
- همکاری با شرکای تبلیغاتی
- کار با آژانس های تبلیغاتی
درس های دوره
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
چرخه تبلیغ
-
تعریف مخاطبین
-
هدف گذاری
-
تدوین استراتژی
-
طراحی پیام
-
ساخت تبلیغ
-
اجرای تبلیغ
-
نوشتن طرح
-
جایی باشید که مشتریانتان هستند
-
حضور اولیه دیجیتال
-
حضور اولیه تبلیغات
-
بررسی رقبا
-
مبانی رواط عمومی
-
استراتژی محتوا
-
تامین کنندگان بازاریابی
-
شرکای تحقیق و استراتژی
-
شرکای طراحی، خلاقیت و محتوا
-
شرکای تولید و توسعه دیجیتال
-
آنالیتیکس و شرکای بهینه سازی
-
استفاده از تبلیغات
-
کار با یک آژانس تبلیغاتی
-
منابع یادگیری مستمر
دوره خوبی بود درباره تبلیغات چیزای خوبی مطرح میکنه.