در این ویدان، با مقدمه ای از دنیای هیجان انگیز تبلیغات برنامه ریزی شده آشنا می شوید. مقدمه ای که شامل رایج ترین فرآیندهایی است که ناشران و تبلیغ کنندگان استفاده می کنند و خواهید دانست که متخصصان روش پرداخت، به ازای کلیک کردن کاربران، چه اطلاعاتی دارند.
همچنین راجع به تکنولوژی ای خواهید آموخت که بخش زیادی از کارهایتان را به صورت خودکار انجام خواهد داد.
ما به شما می گوییم که کمپین های برنامه ریزی شده، چطور می توانند از نقاط داده برای افزایش بیشتر هدف گیری مشتری در فرآیند بازاریابی استفاده کنند و این اطلاعات، ایده های قبلی شما را کاملاً تغییر می دهد.
این دوره به شما دید بسیار خوبی از فرصت های کلیدی در زمینه ی خرید رسانه ی برنامه ریزی شده خواهد داد و شما در موقعیت بهتری قرار می گیرید برای اینکه آینده ی کسب و کارتان و حرفه ی بازاریابی خود را شکل دهید.
-
خوش آمدید
-
چه چیز لازم است پیش از تماشای این دوره بدانید؟
-
تبلیغات برنامه نویسی شده چیست؟
-
چالش های پراکندگی - کانال ها و صفحات تصویر متعدد
-
استفاده از تبلیغات برنامه نویسی شده
-
دسته فناوری برنامه ریزی شده
-
تبلیغات در لحظه - توضیح در مورد RTB، DSP و SSP
-
رویکرد برنامه نویسی در همه کانال ها
-
تبلیغات برنامه نویسی شده برای اپلیکیشن و موبایل
-
انواع رسانه ها - تبلیغات ویدیوی، نمایشی، تعاملی و متنی
-
استفاده از صفحات صاف و سرتاسری
-
چگونه ناشران و تبلیغ کنندگان با هم تعامل می کنند؟
-
پلتفرم های مدیریت داده های نمونه
-
انتخاب بین روش حراج و روش خرید مستقیم
-
هدف گیری پیشرفته
-
هدف گیری مخاطب
-
هدف گیری مبتنی بر تاثیرگذاری
-
هدف گیری جغرافیایی، زمینه ای و رفتاری
-
بازاریابی مجدد و برنامه نویسی شده
-
برنامه نویسی در روابط کسب و کار با کسب و کار با استفاده از لینکداین
-
مشتری کسب و کار به کسب و کار برنامه نویسی شده و نمونه های موردی
-
استفاده از برنامه نویسی و هوش مصنوعی برای بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
-
استفاده از برنامه نویسی و هوش مصنوعی برای بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
-
هوش مصنوعی - آینده بخش بندی و هدف گیری
-
ممیزی تقلب ها در تبلیغات و کلیک های تصادفی
-
گام های بعدی