وقتی ممکن است مشتری در هر زمان، در هر کجا باشد، چطور تبلیغات را خریداری می کنید؟ تبلیغات برنامه ریزی شده خرید رسانه های دیجیتال را به صورت خودکار درمی آورد. با استفاده از نرم افزار و الگوریتم هایی برای انتخاب خرید، جایگزینی تبلیغ تان جالب تر و کارآمدتر می شود. بلافاصله می توانید همان جایی باشید که مشتری قرار دارد.
در اینجا آدریان بریتس- متخصص بازاریابی- مبانی تبلیغات برنامه ریزی شده را به اعضا آموزش می دهد. نحوه ی ارزیابی دیدگاه های مشتری و انتخاب پلتفرم تبلیغات آنی که می تواند کمک تان کند درکی از زمان و مکان قرار دادن تبلیغات به دست آورید را بیاموزید. چگونگی هدفگذاری تبلیغات برای فیلم های ویدیوئی، تلفن همراه و برنامه های کاربردی و کار با لینکدین، فیسبوک و شبکه نمایش تبلیغات گوگل را کشف کنید. علاوه بر این، به نحوه ی ایجاد کارزارهای تبلیغاتی، استفاده از هدف گذاری پیشرفته برای دسترسی به تصمیم گیرنده های B2B و تحت تاثیر قرار دادن دیدگاه های ارزشمند مخاطب پی ببرید.
مباحث عبارتند از:
- نحوه ی کاربرد تبلیغات برنامه ریزی شده؛
- راهبردهای تبلیغات آنی؛
- تبلیغات برنامه ریزی شده در تلفن همراه؛
- انتخاب نوع درست رسانه؛
- انتخاب مزایده یا خرید مستقیم؛
- انتخاب روش هدف گذاری؛
- بازاریابی B2B و تبلیغات برنامه ریزی شده؛
- استفاده از داده های تحلیلی و هوش مصنوعی؛
- حسابرسی کارزارهای تبلیغاتی برنامه ریزی شده.
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
چه چیز لازم است پیش از تماشای این دوره بدانید؟
-
تبلیغات برنامه نویسی شده چیست؟
-
چالش های پراکندگی - کانال ها و صفحات تصویر متعدد
-
استفاده از تبلیغات برنامه نویسی شده
-
دسته فناوری برنامه ریزی شده
-
تبلیغات در لحظه - توضیح در مورد RTB، DSP و SSP
-
رویکرد برنامه نویسی در همه کانال ها
-
تبلیغات برنامه نویسی شده برای اپلیکیشن و موبایل
-
انواع رسانه ها - تبلیغات ویدیوی، نمایشی، تعاملی و متنی
-
استفاده از صفحات صاف و سرتاسری
-
چگونه ناشران و تبلیغ کنندگان با هم تعامل می کنند؟
-
پلتفرم های مدیریت داده های نمونه
-
انتخاب بین روش حراج و روش خرید مستقیم
-
هدف گیری پیشرفته
-
هدف گیری مخاطب
-
هدف گیری مبتنی بر تاثیرگذاری
-
هدف گیری جغرافیایی، زمینه ای و رفتاری
-
بازاریابی مجدد و برنامه نویسی شده
-
برنامه نویسی در روابط کسب و کار با کسب و کار با استفاده از لینکداین
-
مشتری کسب و کار به کسب و کار برنامه نویسی شده و نمونه های موردی
-
استفاده از برنامه نویسی و هوش مصنوعی برای بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
-
استفاده از برنامه نویسی و هوش مصنوعی برای بازاریابی از طریق افراد تاثیرگذار
-
هوش مصنوعی - آینده بخش بندی و هدف گیری
-
ممیزی تقلب ها در تبلیغات و کلیک های تصادفی
-
گام های بعدی