آیا تبلیغات آنلاین انجام بدهیم یا نه؟ چگونه تبلیغات آنلاین انجام دهیم؟ با آژانسهای تبلیغاتی همکاری کنیم یا خودمان تبلیغات انجام بدهیم؟ خودمان تولید محتوا کنیم یا تولید محتوا را به گروه دیگر بسپاریم؟ تیم تبلیغاتی داشته باشیم یا برونسپاری کنیم؟ و... سؤالات زیادی در رابطه با تبلیغات آنلاین مطرح است که ممکن است ذهن شمارا نیز درگیر کرده باشد. تبلیغات آنلاین ممکن است به خاطر انجام برخی تقلبها، برخی آمارها و ارقام نادرست، بدنام شده باشد، اما این موضوع از اهمیت و ضرورت و منافع تبلیغات آنلاین نمیکاهد.
در سالهای اخیر تبلیغات آنلاین رواج زیادی پیداکرده است. رشد تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی از سرعت بیشتری برخوردار بوده است، به عبارتی مسیری که، تبلیغات تلویزیون در طول 13 سال طی کرده است، در اینترنت باگذشت تنها 4 سال سپریشده است. همچنین تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی اثرات و نتایج بیشتر و بهتری دارد.
تبلیغات آنلاین امروزه اینگونه معنی میشود: "هرگونه پیام بازاریابی که با کمک اینترنت به کاربران نشان داده شود را تبلیغات آنلاین میگویند". تبلیغات آنلاین بهسرعت در تمام زمینههای اینترنتی که کاربران در آن فعالیت دارند، گسترش پیدا کرد. تبلیغات آنلاین در وبسایتها، موتورهای جستجو، رسانههای اجتماعی، گوشیهای همراه و حتی در ایمیل وجود دارند و کمپانیها از این راهها برای جذب مخاطبان خود استفاده میکنند.
چرا تبلیغات آنلاین بسیار مهم است؟ چون قابلسنجش و ردیابی است. با بودجه کم قابلاجراست و برای هر دسته مخاطبان میتوان یک کمپین مجزا تعریف کرد. میتوانیم با مشتری تعامل داشته باشیم، بلافاصله بفروشیم و فروش خود را اتوماتیک کنیم.
در دوره اصول تبلیغات در فضای آنلاین و تبلیغ نویسی، محمدمهدی ربانی بهتمامی سؤالات شما در زمینه تبلیغات آنلاین پاسخ میدهد. او درباره نکات اجرایی تبلیغات آنلاین آموزش میدهد. یاد میگیرید اصول موفقیت در تبلیغات آنلاین چگونه است؟ با آژانسهای تبلیغات دیجیتال چگونه باید کارکنید؟ تبلیغات در رسانههای اجتماعی اینستاگرام و لینکدین چگونه باید باشد؟ محمدمهدی ربانی در این دوره اصول تبلیغ نویسی موفق، محتوا نویسی، نوشتن محتوای جذاب و ویدئومارکتینگ را نیز آموزش میدهد.
مشاهده دوره اصول تبلیغات مؤثر و تبلیغ نویسی به شما کمک میکند، استاد تبلیغات شوید، یاد میگیرید کجا تبلیغ کنید، به چه کسانی تبلیغ دهید، با چه پیامی، عنوانی و محتوایی تبلیغ کنید. با انجام تبلیغات آنلاین درست و اصولی میتوانید پیغام خود را به بیشترین مخاطبان خود برسانید. برندها میتوانند از تبلیغات آنلاین برای شناخت هرچه بیشتر مخاطبین خود استفاده کنند و با مشاهده رفتار آنها و بازخوردهایی که از طریق گزارشها دریافت میکنند، تصمیمات بهینهتری برای بودجه، رساندن پیام و تعامل با مخاطبان خود بگیرند. همچنین با انجام تبلیغات اصولی آنلاین میتوانید بهرهوری و سود بیشتری در مقایسه با هزینهای که برای معرفی محصول به مشتری و مخاطبین خود میکنید، داشته باشید.
بازاریابی دیجیتال، شریان اصلی بسیاری از کسبوکارهاست که با استفاده از تبلیغات تداوم پیدا میکند.
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
انواع تبلیغات دیجیتال
-
اصول موفقیت در تبلیغات آنلاین
-
با آژانسهای تبلیغات دیجیتال چگونه باید کار کنیم؟
-
تدوین برنامه اجرایی
-
پلتفرمهای تبلیغات دیجیتال
-
تبلیغات در رسانههای اجتماعی | اینستاگرام
-
تبلیغات در رسانههای اجتماعی | لینکدین
-
بازاریابی محتوا
-
اصول تبلیغ نویسی موفق
-
فرآیند جذب و مدیریت توجه
-
ویدئو مارکتینگ
-
اسلایدهای دوره
-
آنچه در جلسه بعدی میآموزید