اصول تبلیغات در فضای آنلاین و تبلیغ نویسی متقاعدکننده

  • شنبه 8 مهر 1402
  • 61
  • 1
  • 0.0
توضیحات دوره

آیا تبلیغات آنلاین انجام بدهیم یا نه؟ چگونه تبلیغات آنلاین انجام دهیم؟ با آژانس‌های تبلیغاتی همکاری کنیم یا خودمان تبلیغات انجام بدهیم؟ خودمان تولید محتوا کنیم یا تولید محتوا را به گروه دیگر بسپاریم؟ تیم تبلیغاتی داشته باشیم یا برون‌سپاری کنیم؟ و... سؤالات زیادی در رابطه با تبلیغات آنلاین مطرح است که ممکن است ذهن شمارا نیز درگیر کرده باشد. تبلیغات آنلاین ممکن است به خاطر انجام برخی تقلب‌ها، برخی آمارها و ارقام نادرست، بدنام شده باشد، اما این موضوع از اهمیت و ضرورت و منافع تبلیغات آنلاین نمی‌کاهد.

در سال‌های اخیر تبلیغات آنلاین رواج زیادی پیداکرده است. رشد تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی از سرعت بیشتری برخوردار بوده است، به عبارتی مسیری که، تبلیغات تلویزیون در طول 13 سال طی کرده است، در اینترنت باگذشت تنها 4 سال سپری‌شده است. همچنین تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی اثرات و نتایج بیشتر و بهتری دارد.

درس های دوره
  • مقدمه

  • انواع تبلیغات دیجیتال

  • اصول موفقیت در تبلیغات آنلاین

  • با آژانس‌های تبلیغات دیجیتال چگونه باید کار کنیم؟

  • تدوین برنامه اجرایی

  • پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال

  • تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی | اینستاگرام

  • تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی | لینکدین

  • بازاریابی محتوا

  • اصول تبلیغ نویسی موفق

  • فرآیند جذب و مدیریت توجه

  • ویدئو مارکتینگ

  • اسلایدهای دوره

  • آنچه در جلسه بعدی می‌آموزید

دیدگاه کاربران (0)
2٬000٬000تومان
  • 4درس
  • 14فایل
  • 111دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس
  • تعداد درس‌ها 4 فصل
  • زمان دوره 111 دقیقه
  • پشتیبانی مدرس ندارد
  • تعداد فایل آموزشی 14
  • سطح دوره مبتدی