به متخصص تحقیقات بازار سارا وایز بپیوندید تا برخی از بهترین تکنیکهای تحقیقات بازاریابی رو بررسی کرده و نحوه بهره بردن از اونها رو برای تقریباً هر چالشی که در دست دارید، مرورکند. سارا پایه و اساس دوره رو با بررسی نقش تحقیقات بازاریابی در تصمیمگیری استراتژیک برند یا محصول شما ایجاد می کند.
او به شما نشان میدهد که چطور مشتریان خودتون رو از طریق تکنیک های کمی و کیفی، از نظرسنجی و مصاحبه گرفته تا مطالعات یادداشتهای تلفن همراه و مردمشناسی بشناسید. یادبگیرید که چگونه اهداف تحقیقاتی خودتون رو توضیح بدید، چگونه شرکت خودتون رو به انجام تحقیقات ترغیب کنید، چگونه بهترین شرکت کنندگان رو پیدا کنید، و چگونه داده های خود رو در قالب های مختصر و پُرمعنی مانند لیست تیپهای شخصیتی مشتریان و نقشههای مسیر کار ارائه دهید. شما در پایان این دوره تمام مهارت هایی که برای برنامه ریزی تحقیقات بعدی بازار نیاز دارید رو خواهید داشت.
-
آنچه در این دوره خواهید دید
-
قدرت تحقیقات بازار
-
گروه های هدف
-
مصاحبه کاربر
-
مصاحبه مبتنی بر تصویر
-
قوم نگاری
-
روش تحقیق روزانه
-
تست کاربردپذیری
-
نظرسنجی ها
-
آنالیز اطلاعات
-
ردیابی چشم و بیومتریک
-
تعیین اهداف تحقیق
-
تحقیق کمی و توصیفی- چه زمان از کدام یک استفاده کنیم
-
تحقیق برای شرکت
-
چطور شرکت کننده مناسب پیدا کنیم؟
-
ارائه تحقیق با تکنیک های متقاعد کننده
-
ساختن پرسونا
-
نقشه سفر
-
قدم های بعدی