مدیریت نیروی فروش با مربی گری آن ها متفاوت است و درک نکردن این تفاوت در واقع می تواند زیان آور باشد. در این دوره، لیزا ارل مکلئود، مدرس و مربی فروش سه عامل تربیت نیروی فروش- مشاهده، تحلیل تاثیر مشتری و بازخورد- را به صورت کلی بیان کرده و کاری که برای رسیدن به نتایج دلخواهتان باید در هر مرحله انجام دهید را توضیح می دهد.
وی برای روشن ساختن این مفاهیم، تفاوت بین تماس برای مربی گری، تماس برای ارائه توضیح و تماس مشترک را برجسته ساخته و موقعیت هایی که برقراری هر یک از این تماس ها در آن الزامی است را توضیح می دهد. وی نقش متمایزی که یک مربی در توسعه دادن مهارت ها ایفا میکند را به صورت کلی توضیح داده و نحوه ی تصمیم گیری در مورد اینکه چه فردی را باید و چه کسی را نباید برای مربیگری انتخاب کرد و اینکه چگونه ممکن است مربیگری مستلزم از دست دادن یک موقعیت فروش باشد را توضیح می دهد. لیزا همچنین لحظه های حساس مربیگری مثل تماسهای دشوار یا لحظه ی پس از دست دادن فروش یا بعد از یک فروش عالی را برجسته ساخته و نقش بعضی از موقعیت های رایج مربیگری را بازی می کند تا دشواری ها و چالش های رایج را به تصویر بکشد.
مباحث عبارتند از:
- مربیگری فروش چه هست و چه نیست؛
- برنامه ریزی برای تماس؛
- مدیریت یک تماس دشوار؛
- جلسه ی پرسش و پاسخ بعد از یک فروش عالی یا یک شکست؛
- خود را جای مشتری گذاشتن؛
- برخورد با مشتری هایی که نماینده تان را نادیده میگیرند؛
- مدیریت مشتری های سوءاستفاده کننده؛
- برنامه ریزی تماس های مشترک؛
- ارائه ی سخنرانی ها عالی و پیشنهادهای معرکه؛
- برخورد با فرایندهای متوقف شده ی فروش؛
-
آنچه دراین دوره خواهید دید
-
چگونه کوچینگ فروش را بالا می برد؟
-
عوامل موفقیت در کوچینگ
-
کوچینگ فروش چیست؟
-
سه نوع مربی گری در فروش
-
کوچینگ ممکن است به از دست دادن یک فروش بیانجامد
-
چه کسانی را کوچ کنید و کوچ چه کسانی نباشید
-
برنامه ریزی از قبل
-
ده دقیقه قبل از تماس
-
ده ثانیه قبل از تماس
-
در طول تماس های سخت چه کنید؟
-
بعد از شکست چه کنید؟
-
بعد از پیروزی بزرگ چه کنید؟
-
جایگاه شما در کنار فروشنده چیست؟
-
وقتی مشتری فروشنده تان را رد می کند چه کنید؟
-
رفتار با مشتریان سخت
-
برنامه ریزی تلفن ها
-
رشد و بهبود مشتری یابی
-
روش درست کردن بهترین معرفی محصول و ارایه ها
-
با یک فروشنده مقصر چگونه رفتار کنید
-
وقتی فروشنده می خواهد امتیاز قیمتی بدهد، چه کنید
-
چگونه انگیزه بخش باشیم
-
قدم های بعدی
واقعا خوب بود،نکات جدیدی یاد گرفتم
ساده،مفید،کاربردی