بازاریابی از طریق توییتر

  • شنبه 29 ارديبهشت 1403
  • 123
  • 7
  • 0.0
توضیحات دوره

شاید از خودتون می‌پرسید چه لزومی داره کسب‌وکار شما در توییتر باشد، چرا باید یک اکانت دیگه تو شبکه‌های اجتماعی داشته باشید؟ در دنیای دیجیتال امروز، باید هرجایی که مشتری شما هست، حضورداشته باشید.

توییتر یک شبکه اجتماعی است که با استفاده از پیام‌های کوتاه، میان کاربران ارتباط برقرار کرده و این امکان را می‌دهد که افراد گوناگونی پیام‌ها را ببینند و به اشتراک بگذارند. جالب است بدانید یکی از مهم‌ترین کاربردهای توییتر آن است که این شبکه اجتماعی برای شرکت‌هایی که می‌خواهند مشتری‌های جدیدی را از طریق اینترنت جذب کنند، به یک متحد بزرگ تبدیل‌شده است.

مگان آدامز استراتژیست شبکه‌های اجتماعی است و در دوره بازاریابی از طریق توییتر به شما یاد می‌دهد پروفایل آنلاین خودتان را ایجاد کنید و محتوای ارزشمند برای ری توئیت و جذب مشتری ایجاد کنید. اگر در توییتر تازه‌وارد هستید، این دوره شروع خوبی برای شماست. در این دوره با آخرین تغییرات آشنا می‌شوید و می‌توانید اولین اکانت تجاری خودتان را بسازید.

هرروز 300 میلیون نفر از سرتاسر جهان به توییتر می‌آیند تا درباره چیزهایی که برایشان مهم است حرف بزنند. آن‌ها ممکن است درباره یک‌ترند مثل المپیک حرف بزنند یا درباره اتفاقات جهان خبردار شوند. درباره زندگی روزمره‌شان حرف بزنند و یا با برندهایی مثل برند شما تعامل داشته باشند.

 حال چرا حضور کسب‌وکار شما در توییتر الزامی است؟ بااین‌همه مخاطبی که در توییتر هست، مکان ارزشمندی برای قرار دادن برند شماست. شما می‌توانید از توییتر برای انتشار جزئیات محصولی جدید استفاده کنید و در پشت‌ صحنه به پیشرفت خودتان نگاه کنید. با مشتریان و افراد علاقه‌مند تعامل داشته باشید، حتی می‌توانید با انتشار اخبار صنعت خودتان و با نظر دادن درباره موضوعات دیگر، شخصیتی برای برند خودتان بسازید.

به‌عنوان یک کسب‌وکار در توییتر، ملموس‌ترین هدف این است که دنبال کننده‌های بیشتری به دست بیاورید. با این کار ارزش شبکه توییتر خودتان را بیشتر کنید. با جذب دنبال کننده، رابطه خودتان با مشتریان را عمیق‌تر می‌کنید و با حضور آنلاین قدرتمند مشتریان جدیدی به دست می‌آورید. تقریباً همه برندهای بزرگ در توییتر حضور دارند که همه هدف خودشان را دارند، اما مهم‌ترین مزیتش این است که یک پلتفرم دیگر برای آموزش و تعامل با مشتریان احتمالی دارند.

بیشتر برندها و شرکت‌های بزرگ و کوچک جهان به خاطر اینکه استفاده از توییتر هزینهٔ چندانی ندارد و کار آسانی است از آن به‌عنوان یک ابزار بازاریابی نوین استفاده می‌کنند. نمونه‌های بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و استارتاپ‌ها وجود دارند که با استفاده از توییتر روابط موفقی را برای ارائهٔ محصولات و خدمات خود ایجاد کرده‌اند. مطمئن باشید که با تولید محتوای عالی و هدف‌دار در توییتر و به کار بردن ترفندهای حرفه‌ای در زمان انتشار توییت ها و مواردی مشابه این می‌توانید درآمد و فروش خودتان را چندین برابر کنید.

دوره بازاریابی از طریق توییتر، درباره بازاریابی کسب‌وکار شما در توییتر و نقطه شروع خوبی در رسیدن به پتانسیل بازاریابی آنلاین هست.

 

درس های دوره
  • آنچه در این دوره خواهید دید

  • چرا باید کسب‌وکارتان را به توئیتر بیاورید؟

  • در توئیتر اهداف بازاریابی‌تان را مشخص کنید

  • برند خود را در توئیتر بسازید

  • تصویر پروفایل و کاور به توئیتر خود اضافه کنید

  • بیوی توئیترتان را تکمیل کنید

  • توئیتی را پین کنید

  • با مخاطبین خود در توئیتر ارتباط برقرار کنید

  • آشنایی با هشتگ‌ها در توئیتر

  • از لیست‌های توئیتر استفاده کنید

  • یک توئیت عالی، چگونه توئیتی است؟

  • برای توئیت‌های خود برنامه زمانی داشته باشید

  • موفقیت توئیت‌هایتان را پیگیری کنید

  • از قدرت ری‌توئیت استفاده کنید

  • حساب تبلیغاتی در توئیتر بسازید

  • کمپین تبلیغاتی خود را در توئیتر راه بیندازید

  • تلاش‌های تبلیغاتی خود را بررسی کنید

  • چگونه در توئیتر محتوایی هیجان‌انگیز ایجاد کنیم؟

  • در توئیتر پیشنهادات جذاب ارائه دهید

  • ویجت‌ها و دکمه‌های توئیتر را به وب‌سایت خود اضافه کنید

  • بازاریابی پیشرفته در توئیتر

دیدگاه کاربران (0)
59٬000تومان
  • 21ویدیو
  • 0فایل
  • 71دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس مگان آدامز
  • تعداد درس‌ها 8 درس
  • زمان دوره 71 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی