بازاریابی میتواند در برگیرنده ی فناوری های زیادی باشد. اما آخر سر این افراد هستند که در واقع از خدمات و محصولات تان استفاده میکنند. پس چرا بعضی از کارزارهای تبلیغاتی تا این حد غیردوستانه و غیرالهام بخش هستند؟ بازاریاب ها باید به خاطر داشته باشند که ما داریم برای انسان ها بازاریابی می کنیم.
در این سفر لذت بخش به دنیای بازاریابی و ذهن افرادی که به آنها خدمات ارائه می دهیم، با استفان موماو همسفر شوید. او کمک تان میکند تا متوجه شوید که چرا بیشتر کارزارهای مشهور و دوست داشتنی تا این حد پر از صدای مخاطبین هستند و نقشی که همدلی، شور و هیجان و داستان سرایی در موفقیتشان ایفا می کنند را درک کنید. این فیلم ها باعث خواهند شد نقش بازاریابی سنتیِ فروش محور را زیر سوال برده و تفکر کاملا جدیدی در مورد ارتباط با مشتری داشته باشید.
-
مروری کلی بر استراتژی های بازاریابی
-
درک مخاطب بازار
-
استراتژی های بازاریابی منطقی در مقایسه با استراتژی های عاطفی
-
درک طنین عاطفی
-
همدردی در بازاریابی
-
کشف نحوه اثرگذاری حواس پنجگانه بر ما
-
اهمیت صداقت در بازاریابی
-
آشنایی با مفهوم داستان در بازاریابی
-
کشف ساختار داستان
-
نگریستن به ساختار داستان به صورت یک هرم
-
نکاتی برای خلق داستان در بازاریابی
-
درک کارکرد یک پیام
-
تغییر بستر از طریق بازاریابی