بازاریابی برای انسان ها

  • سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • 138
  • 0
  • 0.0
توضیحات دوره

بازاریابی می­تواند در برگیرنده ­ی فناوری ­های زیادی باشد. اما آخر سر این افراد هستند که در واقع از خدمات و محصولات ­تان استفاده می­کنند. پس چرا بعضی از کارزارهای تبلیغاتی تا این حد غیردوستانه و غیرالهام بخش هستند؟ بازاریاب­ ها باید به خاطر داشته باشند که ما داریم برای انسان ­ها بازاریابی می­ کنیم.

در این سفر لذت بخش به دنیای بازاریابی و ذهن افرادی که به آنها خدمات ارائه می ­دهیم، با استفان موماو همسفر شوید. او کمک­ تان می­کند تا متوجه شوید که چرا بیشتر کارزارهای مشهور و دوست­ داشتنی تا این حد پر از صدای مخاطبین هستند و نقشی که همدلی، شور و هیجان و داستان ­سرایی در موفقیت­شان ایفا می ­کنند را درک کنید. این فیلم­ ها باعث خواهند شد نقش بازاریابی سنتیِ فروش محور را زیر سوال برده و تفکر کاملا جدیدی در مورد ارتباط با مشتری داشته باشید.

درس های دوره
  • مروری کلی بر استراتژی های بازاریابی

  • درک مخاطب بازار

  • استراتژی های بازاریابی منطقی در مقایسه با استراتژی های عاطفی

  • درک طنین عاطفی

  • هم‌دردی در بازاریابی

  • کشف نحوه اثرگذاری حواس پنجگانه بر ما

  • اهمیت صداقت در بازاریابی

  • آشنایی با مفهوم داستان در بازاریابی

  • کشف ساختار داستان

  • نگریستن به ساختار داستان به صورت یک هرم

  • نکاتی برای خلق داستان در بازاریابی

  • درک کارکرد یک پیام

  • تغییر بستر از طریق بازاریابی

دیدگاه کاربران (0)
رایگان
  • 13ویدیو
  • 0فایل
  • 28دقیقه
اطلاعات کلی دوره
  • مدرس استیفن موماو
  • تعداد درس‌ها 1 درس
  • زمان دوره 28 دقیقه
  • سطح دوره مبتدی